Την επέκταση του κτιρίου που στεγάζει το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ώστε να καταστεί εύρυθμη η λειτουργία του, ζητούν οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γιάννης Δελής, Διγενή Σεμίνα, Κτενά Αφροδίτη και Λεωνίδας Στολτίδης, με ερώτησή τους προς τους υπουργούς Παιδείας, Υποδομών, Αθλητισμού και Εσωτερικών.
Όπως επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους οι βουλευτές του ΚΚΕ: «Το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης χτίστηκε και λειτούργησε για πρώτη φορά στην Πυλαία (Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτης στη ΠΕ Θεσσαλονίκης) το 1998 με προδιαγραφές να δέχεται δύο τμήματα των εικοσιτεσσάρων μαθητών ανά τάξη. Ωστόσο, λόγω της αυξημένης ζήτησης, τα τελευταία 20 και πλέον έτη δέχεται 72 μαθητές κατ’ έτος, που μοιράζονται σε τρία τμήματα των εικοσιτεσσάρων μαθητών έκαστο. Το σχολείο σήμερα λειτουργεί με εννέα τμήματα Γυμνασίου και εννέα τμήματα Λυκείου (συνολικά: 18 τμήματα) με 400 περίπου μαθητές και 110 εκπαιδευτικούς».
Τονίζουν πως η διδασκαλία δεν μπορεί πλέον να υποστηριχθεί από την υπάρχουσα κτηριακή υποδομή. Οι βουλευτές του ΚΚΕ εξηγούν μάλιστα πως για την κάλυψη των αναγκών χρησιμοποιήθηκαν επιπλέον ως αίθουσες διδασκαλίας: το γραφείο διδασκόντων του ορόφου, το αναγνωστήριο, οι δύο αίθουσες των Μουσικών Θεωρητικών μαθημάτων, η αίθουσα φύλαξης οργάνων και το εστιατόριο.
Επίσης, για την αντιμετώπιση των ελλείψεων αιθουσών ατομικών μαθημάτων χρησιμοποιήθηκαν ως τέτοιες: τα τρία καμαρίνια και τα παρασκήνια του θεάτρου, το ίδιο το θέατρο, το φουαγιέ του θεάτρου, το γραφείο της γραμματείας, ενώ τέσσερις ακόμα μικρές αίθουσες διδασκαλίας ατομικών μαθημάτων έχουν διαμορφωθεί με τζαμαρία στους διαδρόμους του ορόφου.
«Γίνεται εύλογα αντιληπτό ότι για την εύρυθμη πλέον λειτουργία του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, είναι επιτακτική η ανάγκη επέκτασης του κτιρίου του στο υπάρχον οικόπεδο. ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ. Υπουργοί σε ποιες ενέργειες θα προβεί η κυβέρνηση, για τον άμεσο σχεδιασμό και υλοποίηση, με κρατική χρηματοδότηση, της αναγκαίας επέκτασης του κτιρίου του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, ώστε να καταστεί πλέον εύρυθμη η λειτουργία του».
Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς μαθητές είχαν προχωρήσει σε καταλήψεις και κινητοποιήσεις διαμαρτυρόμενοι για τις κτηριακές υποδομές.