Το πρώην Ηotel Εμπορικόν, έρχεται να προστεθεί στην πολύχρωμη παλέτα των Bottles, της αλυσίδας Φιλοξενίας, που δημιουργεί στη Θεσσαλονίκη ο επιχειρηματίας Σωκράτης Κίρτσιος, ο οποίος σε αυτό το νέο εγχείρημα, για το Green Bottle Hotel, συνεργάζεται με Γάλλους επενδυτές από το χώρο του real estate.
Το άλλοτε Εμπορικόν, στη συμβολή των οδών Εγνατίας με Συγγρού 14, αφού αποκατασταθεί και αναδιαμορφωθεί εσωτερικά , μετατρεπόμενο μάλιστα σε ένα eco- friendly ξενοδοχείο, θα προστεθεί στην ομάδα των Βlue Bottle Boutique Hotel, White Bottle Apartments και Maroon Bottle Suites.
Όπως είπε στο makthes.gr ο κ. Κίρτσιος, το διατηρητέο κτίριο, μισθώθηκε για περίοδο 24 ετών από τους ιδιοκτήτες του ( ΑΠΘ και ιδιώτες), με σκοπό να σκαρφαλώσει δύο κατηγορίες και να μετατραπεί σε ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων, δυναμικότητας 28 δωματίων, συμπληρώνοντας έτσι την ομάδα των Bottles, που έχουν ήδη δώσει τα δικά τους χρώματα και ξεχωριστό ύφος, στη γειτονιά του παλιού 4ου Γυμνασίου Αρρένων, λίγο πάνω από την Εγνατία και μεταξύ των οδών Συγγρού και Ίωνος Δραγούμη.
Επένδυση 1,4 εκατ. για το νέο boutique project
Το κτίριο, κτισμένο στην εποχή του Μεσοπολέμου, είναι διατηρητέο ως προς το κέλυφος και για την αποκατάσταση και διαμόρφωσή του, εκτιμάται ότι θα απαιτηθεί επένδυση ύψους 1,4 εκατ. ευρώ. Στην παρούσα φάση, έχουν μισθωθεί μόνο οι χώροι του ξενοδοχείου, καθώς τα δύο καταστήματα του ισογείου, ήταν ήδη μισθωμένα.
Να σημειωθεί ότι τα Βlue Bottle, White Bottle και Μaroon Bottle, δημιουργήθηκαν από την Τhessaloniki Hotel IKE των Σωκράτη Κίρτσιου και Βασίλη Ζήτρου, αλλά όπως επισήμανε στο makthes.gr o κ. Κίρτσιος, η αγορά Φιλοξενίας της Θεσσαλονίκης, προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών ξένων επενδυτών και, στη συγκεκριμένη περίπτωση, Γάλλων, που διαθέτουν σημαντική εμπειρία στους κλάδους κατασκευών και real estate.
H τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης
«Η τουριστική σκηνή της Θεσσαλονίκης, από το 2017 που άνοιξε το Blue Bottle, έχει αλλάξει σημαντικά και, το κυριότερο, έχει προοπτική μεγάλης ανάπτυξης εάν, αυξηθούν οι διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις του ‘Μακεδονία’ και βελτιωθούν οι υποδομές, οι συγκοινωνίες και , με μία κουβέντα, η εικόνα της πόλης μας. Η Θεσσαλονίκη πιστεύω ότι στον τομέα της Φιλοξενίας, χρειάζεται περισσότερα ξενοδοχεία 3 και 4 αστέρων, καθώς δεν είναι ακόμη σε θέση να τραβήξει ακριβά πορτοφόλια. Άλλωστε, πολλά ξενοδοχεία αυτών των κατηγοριών, έχουν αναβαθμιστεί και είναι σύγχρονα από κάθε άποψη», τόνισε ο επιχειρηματίας και πρόσθεσε:
«Βεβαίως και δεχόμαστε πολλούς Βαλκάνιους επισκέπτες, μάλιστα το 2022, κυριολεκτικά είχαμε ένα μωσαϊκό ξένων πελατών, Σουηδούς, Γάλλους, Βέλγους, Γερμανούς, Ισραηλινούς, Άγγλους. Φέτος, δεν έχουμε Βέλγους και Σκανδιναβούς αλλά φιλοξενούμε και πάλι πολλούς ξένους τουρίστες, με πολύ ικανοποιητικές πληρότητες.
«Το 2023 η κίνηση σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, όπως και στη βραχυχρόνια μίσθωση, εξελίσσεται πολύ καλά. Το καλοκαίρι δεν είχαμε, στα Βottles τουλάχιστον, αδιάθετα δωμάτια, ενώ πολλά ξενοδοχεία, είναι κοντά σε stop sales για την περίοδο των γιορτών , Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς».
Η αλυσίδα και το concept των Βottles
Για τον Σωκράτη Κίρτσιο, η αλυσίδα των Βοttles, κτίζεται πάνω ένα συγκεκριμένο concept, ένα πολύχρωμο concept που στην υλοποίησή του θυμίζει χρωματικά το ουράνιο τόξο.
Έτσι, τον Αύγουστο του 2017, άνοιξε στη συμβολή Συγγρού με Επ. Αμβροσίου, το Blue Bottle, ξενοδοχείο 3 αστέρων και δυναμικότητας 20 δωματίων. Ένα έντονα hommy και tech – friendly ξενοδοχείο. Την ίδια χρονιά, τον Οκτώβριο, άνοιξαν τα White Bottle Apartments , οκτώ διαμερίσματα βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Αγίου Δημητρίου 108, ενώ το 2021, άνοιξε το Maroon Bottle Suites, στη γωνία Φιλίππου με Ίωνος Δραγούμη, με 23 ενοικιαζόμενα δωμάτια , στην κατηγορία των 4 κλειδιών.
«Μέχρι σήμερα, αυτές οι τρεις μονάδες, είναι συνολικής δυναμικότητας 51 δωματίων και σε μόνιμη βάση, η Εταιρεία, απασχολεί 19 άτομα προσωπικό, με ό,τι αυτό σημαίνει για τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
«Για να αναπτυχθείς στην αγορά, πρέπει να ξεχωρίσεις, να είσαι θεματικός αλλά και να έχεις αποφασίσει ποια θα είναι τα στοιχεία στα οποία θα δώσεις έμφαση. Εμείς έχουμε δώσει μεγάλη σημασία στην δημιουργία χώρων tech- friendly, ζεστών, φιλικών, που προστατεύουν την ιδιωτικότητα των πελατών, ενώ έχουμε διατροφική άποψη γι’ αυτό και προσφέρουμε μακεδονικό πρωϊνό, από τοπικά προϊόντα», κατέληξε ο κ. Κίρτσιος.
Η μεταμόρφωση του Green Bottle θα γίνει σε διάστημα περίπου οκτώ (8) μηνών, μόλις ολοκληρωθεί η αδειοδότηση του έργου, αφού προηγουμένως πάρει το πράσινο φως από την Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων.
Εν τω μεταξύ, σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στο ισόγειο του Maroon ώστε στο γωνιακό κατάστημα, να δημιουργηθεί all day bar, το οποίο θα ανοίξει ως το τέλος Νοεμβρίου.