Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ως Αρχή Μεταφορών αναλαμβάνει πρωτοβουλία με στόχο να συμβάλει στην εξάλειψη του αρνητικού φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής που λαμβάνει διαστάσεις στη Θεσσαλονίκη.
Μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕΘ από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου, τίθεται σε πιλοτική εφαρμογή η είσοδος των επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία 20 γραμμών, αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ.
Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό είναι οι εξής:
Νο 4 Καλαμαριά-Χαριλάου
Νο 7 Αγ. Ιωάννης-Πανεπιστήμιο
Νο 11Τ Πυλαία-Χαριλάου
Νο 24 Πλ. Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα
Νο 26 Καλλιθέα-Πλ. Ελευθερίας
Νο 28 Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο
Νο 30 Τριανδρία-Αποθήκη
Νο 35 Μετέωρα-Βενιζέλου
Νο 37 Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου
Νο 38 Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους
Νο 42 Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου
Νο 43 Τοπικό Ευόσμου
Νο 53 Τοπικό Σίνδου
Νο 53 Τοπικό Σίνδου- Γ' Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ.
Νο 59 Τοπικό Πεύκων
Νο 60 Πανόραμα-Νέο Πανόραμα
Νο 61 Χορτιάτης-Διασταύρωση
Νο 90 Μάλγαρα-Κουφάλια
Νο 91 Τοπικό Λαγκαδά
Νο 92 Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα
Ο σχεδιασμός αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές αν κριθεί απαραίτητο.
«Είναι γνωστό ότι ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται διαρκώς. Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα φέρει νέα, καταλυτική βελτίωση στις μετακινήσεις. Ο επιβάτης και ο πολίτης πλέον μπορεί να ανταποδώσει με τη στήριξη του το έργο των αστικών μετακινήσεων και να πληρώνει το εισιτήριο του, που είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη. Ο ΟΣΕΘ ως Αρχή Μεταφορών , θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για σειρά παρεμβάσεων», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.