ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Με δυσκολία οι σχολικές μετακινήσεις λόγω FlyOver

Αλκίνοος Βλαχόπουλος14 Νοεμβρίου 2024

Η ανάγκη διευκόλυνσης στις μετακινήσεις των σχολικών λεωφορείων από και προς τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια τέθηκε στο επίκεντρο της συνεδρίασης του Συντονιστικού Συμβουλίου για τον FlyOver από τους εκπρόσωπους των ιδιωτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης.

Το ζήτημα έχει προκύψει από την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του υπέργειου οδικού άξονα με τα σχολικά λεωφορεία να «μπλοκάρουν» στην κίνηση που υπάρχει στον Περιφερειακό κατά τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες αιχμής.

Σύμφωνα τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, τα σχολικά λεωφορεία των ιδιωτικών σχολείων της πόλης ανέρχονται στα 850, οι εργαζόμενοι των εκπαιδευτικών είναι 2.500 – 3.000, ενώ οι γονείς που μεταφέρουν με δικά τους οχήματα τα παιδιά στα σχολεία ανέρχονται σε 3.500.

«Αυτό που ζητήσαμε από τον υπουργό είναι να είμαστε ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει με τον Flyover για να μπορέσουμε κι εμείς να αντιμετωπίσουμε τις καταστάσεις με τους μαθητές μας» ανέφερε ο Αντιπρόεδρος του συνδέσμου ιδιωτικών σχολείων Ελλάδος, Ιωάννης Κορυφίδης.


«Αυτό που ζητάμε είναι να μη βλέπουμε ξαφνικά να κλείνει ένα κομμάτι του δρόμου κι εμείς να μη το γνωρίζουμε. Θέλουμε να το ξέρουμε νωρίς για να το αντιμετωπίσουμε. Η διευθύντρια της Τροχαίας θα μας βοηθήσει σε κάποια φανάρια όπου υπάρχει κίνηση. Στα διαστήματα όπου υπάρχει αυξημένη κίνηση θα μας βοηθήσει με τροχονόμο που θα υπάρχει στο φανάρι για να κυκλοφορούν καλύτερα τα οχήματα» τόνισε.

Που εντοπίζεται το πρόβλημα

Μεγάλο είναι το πρόβλημα που εντοπίζεται στον σηματοδότη που βρίσκεται στο Κολλέγιο Ανατόλια με οχήματα από πέντε διαφορετικά σχολεία να «κολλάνε» για αρκετή ώρα στο συγκεκριμένο σημείο.

«Ένας σηματοδότης που είναι ιδιαίτερα κομβικός βρίσκεται στο Ανατόλια, στην Κέννεντι και από τους Ελαιώνες που πηγαίνουν τα αυτοκίνητά μας. Εκεί μαζεύονται από τις 07.45 μέχρι 08.40 σχολικά από τέσσερα με πέντε σχολεία, χωρίς να προσμετρώνται οι γονείς που φέρνουν με το όχημά τους τα παιδιά στο σχολείο, όπως και οι εργαζόμενοί μας. Εκεί δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα, όπως και το μεσημέρι, μεταξύ 14.45 και 15.45 στο ίδιο φανάρι» τόνισε ο Ιωάννης Κορυφίδης.

Ο ίδιος υποστήριξε ότι υπάρχει ένα πολύ θετικό κλίμα ενημέρωσης και από την τροχαία και από την κατασκευάστρια εταιρεία για να γίνονται γνωστά τα προβλήματα και να λύνονται πιο εύκολα.

«Έχουμε εκπαιδευτεί να λύνουμε προβλήματα, απλώς θέλουμε να έχουμε τα δεδομένα νωρίς. Αυτό που κάναμε ήδη από το καλοκαίρι ήταν να αυξήσουμε τα σχολικά μας λεωφορεία, να αυξήσουμε τα δρομολόγια, να αυξήσουμε τους οδηγούς μας, τους συνοδούς μας, για να μπορέσουμε να μειώσουμε όσο γίνεται τον χρόνο παραμονής των παιδιών μας μέσα στα σχολικά λεωφορεία».

Στη συνεδρίαση συμμετείχε η διευθύντρια της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.