ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Περισσότερες από 790 θέσεις στάθμευσης και νέα λεωφορειακή γραμμή σε λειτουργία από 1η Δεκεμβρίου

Αλκίνοος Βλαχόπουλος28 Νοεμβρίου 2024

Με 792 θέσεις στάθμευσης ενισχύεται το κέντρο της πόλης από 1η Δεκεμβρίου με νέους χώρους πάρκιγκ να δίνονται στη διάθεση των οδηγών σε Λιμάνι και ΔΕΘ.

Μάλιστα, για την εξυπηρέτηση των οδηγών που παρκάρουν στους συγκεκριμένους χώρους έχει δημιουργηθεί μια νέα λεωφορειακή γραμμή που θα συνδέει το Λιμάνι με το κέντρο της πόλης.

Όπως ανέφερε στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου ο Υπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας Θράκης, Κώστας Γκιουλέκας, από πρώτη του μηνός θα τεθούν σε λειτουργία 400 θέσεις πρόσκαιρης στάθμευσης μέσα στην ΔΕΘ (περίπτερο 3 και 17) με δωρεάν είσοδο των οδηγών από την πύλη εμπορίου οποίες θα είναι διαθέσιμες από τις 7 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα.

«Είχαμε μια καλή συνεργασία με το ινστιτούτο μεταφορών και στόχος της παραχώρησης των θέσεων είναι να διευκολύνουμε το κυκλοφοριακό της πόλης» τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ Κυριάκος Ποζρικίδης ο οποίος ανέφερε ότι ήδη έχουν γίνει οι απαραίτητες διαγραμμίσεις των θέσεων που θα παραχωρηθούν στο κοινό ενώ επανέλαβε ότι πρόκειται για θέσεις πρόσκαιρης και όχι ολοήμερης στάθμευσης.

Επιπλέον 242 θέσεις στάθμευσης με το κόστος των 3 ευρώ ημερησίως θα διατεθούν στον χώρο του ΟΛΘ. Ο οργανισμός έχει διαθέσει για τους επόμενους μήνες άλλες 150 δωρεάν θέσεις στάθμευσης δίπλα από την πύλη 11 (από την πλευρά των σφαγείων) για τις ώρες 8:00 π.μ έως 17:30 μ.μ.

Γραμμή 44

Μάλιστα υπάρχει μέριμνα για την μετακίνηση των οδηγών από τους χώρους στάθμευσης προς το κέντρο της πόλης και το αντίστροφο, με την νέα Γραμμή 44 που θα ονομάζεται «Ιστορικό Κέντρο».

Οπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης, τα δρομολόγια θα ξεκινούν από την Πλατεία Ελευθερίας και θα φτάνουν στην ΔΕΘ περνώντας μέσα από το κέντρο της πόλης. Την συγκεκριμένη γραμμή θα εξυπηρετούν ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία θα διέρχονται ανά 20 λεπτά από τις 7:00 π.μ. έως 10:30 μ.μ. με τις ακόλουθες στάσεις: Πλατεία Ελευθερίας, Αριστοτέλους, Μητρόπολη, Διαγώνιος, Λευκός Πύργος, Εταιρία Μακεδονικών Σπουδών, Αγγελακη, Καμάρα, Ιασωνίδου Αγίας Σοφίας, Αριστοτελους, Αλκαζάρ, Αντιγονιδών, Φράγκων με κατάληξη στην Πλατεία Ελευθερίας.

«Η λεωφορειακή γραμμή εντάσσεται στον συγκοινωνιακό χάρτη που ιδρύουμε είναι μια σημαντική πρωτοβουλία» υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Ιωάννης Τόσκας ο οποίος δήλωσε ότι εντός της ημέρας αναμένεται να αναρτηθούν στην σελίδα του ΟΣΕΘ και τα νέα δρομολόγια που θα τεθούν σε εφαρμογή από τον Δεκέμβριο.

Εφαρμογή DriveThess

Από σήμερα τέθηκε σε λειτουργία η νέα εφαρμογή DriveThess που απεικονίζει την πραγματική εικόνα που επικρατεί σε κάποιες από τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της Θεσσαλονίκης στα κινητά τηλέφωνα των οδηγών.

«Δίνουμε γι όλα τα κινητά τηλέφωνα μια δωρεάν εφαρμογή Drivethess έτσι ώστε πολίτης να έχει μια σαφή εικόνα όλο το εικοσιτετράωρο από την κίνηση που θα υπάρχει στις βασικές οδικές αρτηρίες» τόνισε ο Κώστας Γκιουλέκας.

«Πρόκειται για μια ειδική εφαρμογή από το ινστιτούτο μεταφορών που στοχεύει να δείξει στους Θεσσαλονικείς την κίνηση στις κύριες βασικές αρτηρίες προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα της πιο εύκολης επιλογής» ανέφερε

«Αποτιμήσαμε πραγματικά δεδομένα βλέποντας ότι οι οδηγοί έβρισκαν διεξόδους μέσα από τις γειτονιές και δημιουργούσαν μεγαλύτερη συμφόρηση» ανέφερε η Διευθύντρια Ερευνών ΙΜΕΤ-ΕΚΕΤΑ Γεωργία Αυφαντοπούλου. Η ίδια σημείωσε ότι «ο δικός μας ρόλος είναι να μπορούμε να δείχνουμε τα προβλήτα και να δίνουμε λύσεις. Διαπιστώσαμε ότι ο άξονας της Εγνατιας και της Τσιμισκη έδωσε διέξοδο στους πολίτες. Η συγκεκριμένη Εφαρμογή σχετίζεται με την διαχείρισης της ζήτησης

Πριν φύγει κάποιος από το σπίτι μπορεί να δει από ποιους δρόμους μπορεί να περάσει.

Οι οδικές αρτηρίες που απεικονίζονται στην εφαρμογή:

Άξονας Λαγκάδα έως νοσοκομείο Παπαγεωργίου, Δενδροπόταμου,Λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου (Νεάπολη)

Άξονας Ανθέων μέχρι βαρδάρη μέσω Επταπυργίου, Άξονας Κατσιμίδη μέχρι Πλατεία Δημοκρατίας μέσω Αγίου Δημητρίου ,Άξονας Γρηγορίου Λαμπράκη,

Άξονας προφήτη Ηλία, Εγνατία.

Σύμφωνα με τον Κώστα Γκιουλέκα, το επόμενο διάστημα θα προστεθούν και άλλες οδικές αρτηρίες ανάλογα με την κατάσταση που θα επικρατεί από την έναρξη λειτουργία του μετρό και μετά.

Αποτιμώντας την αποτελεσματικότητα των μέτρων που έχουν ληφθεί όλο αυτό το διάστημα ο Κώστας Γκιουλέκας τόνισε ότι «το προηγούμενο διάστημα καταγράφαμε μεγάλες καθυστερήσεις λόγω μεγάλου όγκου αυτοκινήτων που πάθαιναν βλάβες. Ζητήθηκε από την Εγνατία οδό να συνδράμει με γερανοφόρα οχήματα, βαν μοτοσικλέτες που επεμβαίνουν σε οποιοδήποτε συμβάν απομακρύνοντας έγκαιρα τα οχήματα. Για την άμεση διακομιδή ασθενών στα νοσοκομεία της πόλης δημιουργήθηκαν δίοδοι πρόσβασης σε κάθε σημείο της περιφερειακής και από κει η άμεση επέμβαση και η μεταφορά στα νοσοκομεία της πόλης. Σε συντονισμό με τον εμπορικό κόσμο της πόλης συμφωνήθηκαν συγκεκριμένοι χώροι φορτοεκφόρτωσης που θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την αγορά και όχι για τις ανάγκες των πολιτών» ανέφερε.

Σχετικά με την λειτουργία του μετρό ανέφερε ότι «θα δούμε τις θετικές επιπτώσεις που θα έχει στην καθημερινότητα μας αλλά θα πρέπει να δούμε τι πρέπει να προσαρμόσουμε για να συντονιστούμε με αυτό το νέο μέσο».

Στη συνέντευξη έδωσαν το παρών οι συντονιστές του γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Γιάννης Παπαγεωργίου και Έλενα Σώκου καθώς και εκπρόσωποι της Τροχαίας, του Λιμενικού Σώματος.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.