ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: «Πόλεμος» ανάμεσα σε ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ με αφορμή τα δρομολόγια του Λαγκαδά

MakThes Team03 Νοεμβρίου 2023

«Πόλεμος» ξεκίνησε ανάμεσα σε ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με αφορμή τα δρομολόγια του δήμου Λαγκαδά, με τον πρώτο να εκδίδει αιχμηρή ανακοίνωση σε βάρος της δεύτερης εταιρείας.

Το πρωί της Παρασκευής, η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ ανακοίνωσε ότι η περιοχή του Λαγκαδά θα έμενε χωρίς συγκοινωνία από τη Δευτέρα καθώς, όπως ανέφερε, θα έκοβε τα δρομολόγια γιατί ο ΟΑΣΘ δεν καταβάλει στην εταιρία το τίμημα που συμφωνήθηκε για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου..

Σε ανακοίνωσή της η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «προβαίνει σε διακοπή του συγκοινωνιακού έργου που παρέχει στις "τοπικές – τροφοδοτικές" γραμμές, προς το σταθμό μετεπιβίβασης Λαγκαδά, για τη συνδυασμένη εξυπηρέτηση από και προς τη Θεσσαλονίκη».

Τι ανέφερε στην ανακοίνωσή της η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης

Το συγκεκριμένο συγκοινωνιακό έργο εκτελείται «βάση προγραμματικής σύμβασης με τον ΟΑΣΘ, που υπεγράφη στις 16-12-2010 και προβλέπει ότι τα έσοδα θα λαμβάνει ο ΟΑΣΘ και αντιστοίχως θα καταβάλει στο ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, μηνιαία αποζημίωση την 20η ημέρα κάθε μήνα. Ο ΟΑΣΘ αρνείται συστηματικά να καταβάλει το συμβατικό τίμημα, με αποτέλεσμα οι γραμμές αυτές, να στερούνται κάθε πόρου, με αποτέλεσμα να είναι αντικειμενικά ανέφικτο να συνεχίσουμε την εκτέλεσή της» επισημαίνεται.

Η διοίκηση της ΚΤΕΛ ΑΕ αναφέρει πως «εξ αιτίας της προδήλως παράνομης αυτής στάσης του ΟΑΣΘ, ως εταιρεία δεν διαθέτουμε πλέον οικονομικούς πόρους για να παραγγείλουμε ή να προμηθευτούμε καύσιμα, να καταβάλλουμε μισθούς και ασφαλιστικές εισφορές κ.λπ. για την εκτέλεση της συμφωνηθείσας μεταξύ μας σύμβασης εκτέλεσης συγκοινωνίας. Κινδυνεύουμε, κατά συνέπεια, ως εταιρεία και ως φυσικά πρόσωπα, μάλιστα, να διωχθούμε ποινικά για παραβάσεις της ασφαλιστικής νομοθεσίας.

»Για τους λόγους αυτούς, αναγκαστικά, και παρά τη θέλησή μας, τα λεωφορεία μας θα ακινητοποιηθούν, από τη Δευτέρα 6/11/2023.

»Ταυτόχρονα, με την αναγκαστική ακινητοποίηση των λεωφορείων μας, δηλώσαμε στον αντισυμβαλλόμενο ΟΑΣΘ, ότι ασκούμε και το δικαίωμα επίσχεσης του άρθρου 325 του Α.Κ. μέχρι την πλήρη, ολοσχερή και απόλυτη εξόφληση όλων των οφειλόμενων που αφορούν στη μέχρι σήμερα πλήρη και περιεκτική εκτέλεση από εμάς όλων των όρων της συμφωνηθείσας σύμβασης εκτέλεσης της περιγραφείσας συγκοινωνίας.

»Για την αναπόφευκτη αυτή εξέλιξη, ενημερώσαμε έγκαιρα, με εξώδικη δήλωση, όλες τις αρμόδιες αρχές, αλλά δυστυχώς ο ΟΑΣΘ συνεχίζει να αδιαφορεί επί μακρόν, για τις συμβατικές του υποχρεώσεις προς το ΚΤΕΛ».

Λίγο αργότερα, ο πρόεδρος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσόλης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ επεσήμανε ότι εν τέλει τα δρομολόγια θα εκτελεστούν κανονικά καθώς η εταιρεία είχε διαβεβαιώσεις πως μέχρι το μεσημέρι θα εξοφληθούν τα οφειλόμενα, ύψους 500.000 ευρώ.

«Μετά την γνωστοποίηση της κινητοποίησης που αποφασίσαμε, είχα επικοινωνία με τον υπεύθυνο από το λογιστήριο του ΟΑΣΘ, αλλά και με εκπρόσωπο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών», τόνισε ο κ. Τσόλης, εκφράζοντας την ευχή του να μην αθετηθούν οι υποσχέσεις που έλαβε.

Σημειώνεται ότι η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε, παρέχει συγκοινωνιακό έργο στις «τοπικές – τροφοδοτικές» γραμμές, προς το σταθμό μετεπιβίβασης Λαγκαδά, για τη συνδυασμένη εξυπηρέτηση από και προς τη Θεσσαλονίκη, διά των αστικών λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ, δηλαδή:

*1η γραμμή: Λαγκαδάς - Βερτίσκος

*2η γραμμή: Λαγκαδάς - Σοχός, και Λαγκαδάς - Σοχός - Αρέθουσα και Λαγκαδάς - Σοχός - Ασκός - Αρέθουσα

*3η γραμμή: Λαγκαδάς - Προφήτης - Ασκός - Σοχός, ενώ επιπλέον θα εκτελούνται δρομολόγια δια των εναλλακτικών διαδρομών Λαγκαδάς - Προφήτης - Ασκός - Σοχός - Αρέθουσα και Λαγκαδάς - Προφήτης - Ασκός - Αρέθουσα

*4η γραμμή: Λαγκαδάς - Κολχικό - Δρακόντιο - Ανάληψη - Ευαγγελισμός - Σχολάρι - Προφήτης - Σχολάρι - Νυμφόπετρα - Ρεντίνα - Σταυρός - Ασπροβάλτα.

Η... αιχμηρή ανακοίνωση του ΟΑΣΘ για εκβιαστικές πρακτικές

Μετά τη μία το μεσημέρι της Παρασκευής, ο ΟΑΣΘ έβγαλε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία καλεί την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης «να εγκαταλείψει τις εκβιαστικές πρακτικές, να δείξει σοβαρότητα και να συνεχίσει να υλοποιεί το συγκοινωνιακό έργο στις τέσσερις τοπικές – τροφοδοτικές γραμμές προς το σταθμό μετεπιβίβασης Λαγκαδά, τις οποίες εκτελεί βάσει προγραμματικής σύμβασης του 2010.

 Για την αποκατάσταση της αλήθειας, ο ΟΑΣΘ τονίζει ότι τηρεί στο ακέραιο τις συμβατικές του υποχρεώσεις, όπως αυτές απορρέουν από την εν λόγω σύμβαση μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Αντίθετα, η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αδιαφορεί και δεν τηρεί τις δικές της συμβατικές υποχρεώσεις απέναντι στον ΟΑΣΘ, έχοντας συσσωρευμένες οφειλές από τον Μάιο του 2019.»

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.