Σε καλύτερες μέρες ενόψει των γιορτών του Πάσχα αλλά και σε περιορισμό της χασούρας ελπίζουν οι έμποροι της Θεσσαλονίκης μετά την εφαρμογή του click inside για τις αγορές των καταναλωτών.
Αν και η κίνηση στην αγορά στην πρεμιέρα του click inside ήταν υποτονική, οι επαγγελματίες προσδοκούν αυτή να αναθερμανθεί όσο πλησιάζουμε στο Πάσχα. Μικρές ουρές παρατηρήθηκαν μόνο έξω από πολυκαταστήματα σε κεντρικούς δρόμους της πόλης.
«Θετικό που πήγαμε στο click inside αλλά η έλλειψη ρευστότητας με προβληματίζει, ελπίζω να αυξηθεί η κίνηση τις επόμενες μέρες», Λέει ο Νίκος, που διατηρεί κατάστημα με ρούχα στην Τσιμισκή.
«Το click away ήταν μία αποτυχία, θεωρώ πως το click in shop είναι καλύτερο αλλά δεν ελπίζω σε θαύματα», επισημαίνει η Μαρία, ιδιοκτήτρια καταστήματος παπουτσιών στην Εγνατία.
«Είναι πιο εύκολα τα ψώνια με το click inside», επισημαίνει η Άννα, ιδιωτική υπάλληλος.
«Ο κόσμος δεν έχει λεφτά, πέραν αυτού εγώ θέλω να κάνω έρευνα αγοράς πριν αγοράσω ένα προιόν», αναφέρει ο Ανδρέας, συνταξιούχος.
Πώς ψωνίζουμε από σήμερα
Με τη διαδικασία του εξ αποστάσεως καθορισμού ραντεβού με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για παραλαβή/αγορά εντός καταστήματος (click inside) θα μπορούν οι καταναλωτές να πραγματοποιούν τις αγορές τους.
Επισημαίνεται ότι είναι υποχρεωτική η ανάρτηση στην πρόσοψη του καταστήματος, με έγγραφο ή ψηφιακό τρόπο, του μέγιστου αριθμού πελατών που επιτρέπεται να βρίσκονται μέσα στο κατάστημα τηρουμένης της αναλογίας ενός ατόμου ανά 25τ.μ. για επιχειρήσεις έως 500 τ.μ. και ενός ατόμου ανά 100 τ.μ. για κάθε επιπλέον 100 τ.μ. για επιχειρήσεις άνω των 501τ.μ.
Η απόσταση που θα τηρείται μεταξύ των πελατών κατά τον χρόνο αναμονής στα ταμεία, είναι 2 μέτρα.
Αξίζει να σημειωθεί πως από σήμερα επαναλειτουργούν κέντρα αισθητικής και mall.