Η σειρά-φαινόμενο του Netflix από τη νότια Κορέα έχει στρέψει τα βλέμματα του πλανήτη επάνω της και δημιουργεί πανικό με την πλοκή και τις δοκιμασίες επιβίωσης στις οποίες υποβάλλονται οι πρωταγωνιστές της. Εκατομμύρια θεατές από όλο τον κόσμο ζούνε στο ρυθμό του "Squid game", με τη σειρά να μη μένει μόνο στη μικρή οθόνη, αλλά να παίρνει «σάρκα και οστά» στην καθημερινότητα των ανθρώπων μέσα από ποικίλους τρόπους.
Κάπως έτσι έγινε και με γνωστό ζαχαροπλαστείο στην πόλη της Θεσσαλονίκης, που όπως φαίνεται αποδέχτηκε το ‘challenge’ με τα κορεάτικα μπισκότα ‘Dalgona’, τα οποία άρχισε να παρασκευάζει και να τα διαθέτει στους καταναλωτές.
To makthes.gr συνάντησε το Μάριο Παπαδόπουλο, ζαχαροπλάστη, πρόεδρο της Συντεχνίας Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης και αντιπρόεδρο του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου της πόλης, ο οποίος μίλησε για την ιδέα του να παρασκευάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα εμπνευσμένα από τη σειρά του Netflix μπισκότα .
«Η ιδέα προέκυψε από μια παρέα νεαρών παιδιών που ήθελαν να διοργανώσουν ένα πάρτι με θέμα το ‘Squid game’, όπου θα έκαναν και κάποιες δοκιμασίες, μία εξ αυτών ήταν τα μπισκότα. Αφού πήγαν σε άλλα ζαχαροπλαστεία και δε βρήκαν ανταπόκριση, ήρθαν σε εμένα. Εγώ φυσικά ήμουν ενημερωμένος περί τίνος πρόκειται και δέχθηκα να το κάνω».
Όπως μας πληροφορεί και ο ίδιος το γλύκισμα αυτό είναι υπαρκτό στην Κορέα, δηλαδή δεν πρόκειται για μυθοπλαστικό στοιχείο του σεναριογράφου και αποτελείται από ζάχαρη, μαγειρική σόδα και νερό.
Το τραγανό μπισκότο με τα διαφορετικά σχήματα στο κέντρο του, που οι παίκτες της σειράς καλούνται να σπάσουν το περίγραμμα τους χωρίς να χαλάσουν όμως το κεντρικό σχέδιο, αρχίζει να έχει ζήτηση τόσο από τους καταναλωτές, όσο κι από άλλους ζαχαροπλάστες της Ελλάδας, όπως αναφέρει ο κ. Παπαδόπουλος. «Εμείς αυτό που κάναμε ήταν να ασχοληθούμε με κάτι που δεν ασχολήθηκε κανένα άλλο ζαχαροπλαστείο στην Ελλάδα. Πιστεύουμε ότι η Θεσσαλονίκη ως πόλη του γλυκού πρέπει να πρωτοτυπεί. Σε αυτή τη φιλοσοφία της πρωτοτυπίας προσπαθούμε να πρωτοτυπούμε στον ελλαδικό χώρο. Σε μια εποχή που το ίντερνετ και η διαδικτυακή τηλεόραση επηρεάζουν την αγορά, δεν πρέπει να μείνουμε πίσω σε αυτό».
Μολονότι η σειρά το τελευταίο διάστημα έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων για τα μηνύματα που μεταφέρει κυρίως στα παιδιά, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρει ότι το ‘Squid Biscuit’ αποτελεί πλέον παγκόσμια μόδα με τον ίδιο να καταλήγει ότι κρατάει την ευχάριστη πλευρά από το «θανατηφόρο» γλύκισμα.