«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.
«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη.
Ένα τεχνικό ζήτημα της Cisco, που αφορούσε γενικότερα την Ευρώπη, δυσκόλεψε σήμερα, Δευτέρα, την πρώτη ημέρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τα γυμνάσια και τα λύκεια.
Μάλιστα, στον σχετικό χάρτη της εταιρείας, όπου απεικονιζόταν οι περιοχές με προβλήματα σύνδεσης, εκτός από την Ελλάδα περιλαμβάνονταν τα Βαλκάνια, η Βόρεια Ιταλία, νότιες περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου και η Κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία, κ.ά.).
Όπως διευκρίνιζε νωρίτερα η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ο πάροχος της πλατφόρμας Webex παρείχε διαβεβαιώσεις για την αποκατάσταση του προβλήματος και τη δρομολόγηση της πλήρης επαναλειτουργίας του συστήματος, το οποίο άρχισε να λειτουργεί ξανά προς το τέλος του σχολικού ωραρίου.
Αύριο, Τρίτη, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα χρησιμοποιήσουν και πάλι το Webex.
Όσον αφορά στους μαθητές που απουσίασαν σήμερα από τα μαθήματα λόγω του τεχνικού αυτού ζητήματος, η Γενική Γραμματεία ανακοίνωσε ότι δεν θα ληφθούν υπ' όψιν οι απουσίες.
Σημειώνεται πως σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και όλες οι πλατφόρμες του υπουργείου λειτούργησαν κανονικά, με εξαίρεση κάποιες ολιγόλεπτες διακοπές.