ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φώτα, κάμερες, πάμε... κεντρική Μακεδονία - Πως το Film Office θα κρίνει τη μάχη του τουρισμού

Φανή Σοβιτσλή06 Δεκεμβρίου 2021

Mε  “βαρύ πυροβολικό” το Film Office, του Αυτοτελούς Τοπικού Γραφείου Διευκόλυνσης Οπτικοακουστικών παραγωγών, αλλά και με μια δυναμική παρουσία στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, είναι αποφασισμένη η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να δώσει τη μάχη του τουρισμού το 2022, προσελκύοντας τόσο νέες κινηματογραφικές παραγωγές, όσο και τουριστικές αγορές του εξωτερικού.

Σε κάθε περίπτωση, η ΠΚΜ σκοπεύει να κεφαλαιοποιήσει τη νέα χρονιά την καλή δουλειά που έγινε φέτος μέσω του Film Office, προβάλλοντας την σε διεθνή κινηματογραφικά Φεστιβάλ, όπως το Βερολίνο, οι Κάννες, η Βενετία, το Λονδίνο και το Βαλαντολίντ.

Τους άξονες του σχεδίου τουριστικής προβολής της ΠΚΜ για το 2022 παρουσίασε στη σημερινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου ο τομεάρχης Τουρισμού, Αλέξανδρος Θάνος, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη συμμετοχή του film office στις παραπάνω δράσεις, με στόχο, όπως είπε, η κεντρική Μακεδονία να αποτελέσει ιδανικό προορισμό για την υλοποίηση ακόμη περισσότερων οπτικοακουστικών παραγωγών.

Αναφερόμενος μάλιστα στη συμμετοχή της ΠΚΜ σε τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό γνωστοποίησε ότι αυτές θα είναι μεταξύ άλλων σε Όσλο, Ουτρέχτη, Μαδρίτη, Ζυρίχη, Βρυξέλλες, Τελ Αβίβ, Μιλάνο, Σόφια, Βουκουρέστι, Λιουμπλιάνα, Βελιγράδι και το Χέρνινγκ. Ο κ. Θάνος είπε ακόμη ότι προβλέπεται η εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing και η προώθηση του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες με στόχο την έρευνα για πιθανές αγορές στόχους του τουριστικού προορισμού της περιφέρειας, η ανάλυση των αγορών αυτών και η διερεύνηση της στόχευσης των αεροπορικών εταιρειών με την επέκταση των δρομολογίων τους.

Α. Τζιτζικώστας: Στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Στην τοποθέτηση του ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην προσπάθεια που κατέβαλλαν οι ιθύνοντες του τουρισμού στην ΠΚΜ, αλλά και οι φορείς του κλάδου, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει και τους στόχους της νέας καμπάνιας με τον τίτλο «Do something great» που συνδέεται με τον Μέγα Αλέξανδρο (Alexander the Great) και το εμπορικό σήμα για τα Μακεδονικά προϊόντα «Μacedonia the Great».

«Στόχος της περιφέρειας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ώστε να επιτευχθεί ο τουρισμός για 12 μήνες, 365 μέρες το χρόνο. Η Κεντρική Μακεδονία αυτό μπορεί να το πετύχει, έχει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να το υποστηρίξει» υπογράμμισε ο περιφερειάρχης.

Χαρακτήρισε μάλιστα πολύ σημαντική εξέλιξη για να στηριχτεί ο τουρισμός την αναβάθμιση του αεροδρομίου Μακεδονία που θα επιτρέψει, όπως είπε, μαζί με τον νέο διάδρομο απογειώσεων και προσγειώσεων να υποδεχτεί η περιοχή μεγάλους τύπους αεροσκαφών. «Η χώρα βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για σύνδεση με περιοχές όπως ο αραβικός κόσμος και οι ΗΠΑ με απευθείας πτήσεις. Οι προοπτικές είναι μπροστά μας. Για μας οι καλοί αριθμοί του 2019 και αυτοί που είχαμε και φέτος είναι η βάση πάνω στην οποία θα χτίσουμε τα επόμενα χρόνια μέχρι να πετύχουμε τον στόχο του 12 μηνου τουρισμού και θα τον πετύχουμε» πρόσθεσε ενώ γνωστοποίησε ότι ήδη υπάρχουν προκρατήσεις για το 2022» τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.