To διήμερο event θα επικεντρωθεί στις σύγχρονες τάσεις και τελευταίες εξελίξεις στο χώρο των social media influencers αλλά και στον τρόπο, που οι τεχνολογίες ψηφιακής πληροφορίας μετασχηματίζουν παγκοσμίως την επικοινωνία και την κοινωνική συμπεριφορά.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του Forum θα συζητηθούν θέματα αναφορικά με το πως μπορεί κάποιος να γίνει influencer, την ανάπτυξη και την απόκτηση επίδρασης, ενώ παράλληλα θα σχολιαστεί η σημασία του όρου «μετάβαση» (disruption). Την επόμενη ημέρα, τα ζητήματα του «αρνητικού influencer» και της καταπολέμησης της παραπληροφόρησης και της προπαγάνδας θα τεθούν προς συζήτηση.
Δημοσιογράφοι, κοινωνιολόγοι και επικοινωνιολόγοι θα συζητήσουν την επίδραση των influencers στη διαμόρφωση της κατάστασης της νέας πληροφορίας, ενώ οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν μεταξύ άλλων θέματα όπως: η παραγωγή και η κατανάλωση περιεχομένου, οι κινητήριες ιδέες στην ψηφιακή εποχή και το mobile storytelling.
Το Forum χορηγείται από το U.S. Department of State Office of Citizen Exchanges και διοργανώνεται από το Digital Communication Network, ένα διεθνή οργανισμό που φέρνει σε επαφή επαγγελματίες της ψηφιακής εποχής, και το World Learning, έναν παγκόσμιο μη κυβερνητικό οργανισμό που ενδυναμώνει ανθρώπους και ενισχύει θεσμούς.
Το Forum συμπεριλαμβάνεται στο θέμα του αμερικανικού περιπτέρου στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης “Harnessing the Power of Innovation and Creativity”.
To makthes.gr συνομίλησε με τον Artur Gurau, πρόεδρο του ΔΣ του Digital Communication Network, Όπως εξηγεί το δίκτυο του DigiComNet προέκυψε μέσα από ένα πρόγραμμα επίσκεψης στις ΗΠΑ ορισμένων επαγγελματιών του χώρου και πλέον έχει 3.000 μέλη και δραστηριοποιείται οργανώνοντας σημαντικά events στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας. «Είτε είσαι στον τομέα των μίντια, της επικοινωνίας, του μάρκετιγκ, ή σε δημόσιους οργανισμούς, όλοι χρησιμοποιούμε τα ίδια εργαλεία. Η μεγάλη πρόκληση της εποχής μας είναι το πώς θα χρησιμοποιηθούν οι νέες τεχνολογίες προς όφελος των ανθρώπων και της κοινωνίας των πολιτών. Στις μέρες μας υπάρχει τόσος ‘’ψηφιακός θόρυβος’’ στα social media, υπάρχει μια ‘’μάχη’’ για το ποιος θα κερδίσει την προσοχή του χρήστη, που κάνει πιο σύνθετη την κατάσταση. Υπάρχουν τα fake news και η προσπάθεια για διασπορά ψευδών ειδήσεων από όσους έχουν συμφέρον να προωθήσουν τη δική τους ατζέντα. Παρόλα αυτά δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τις πλατφόρμες των social media ως κάτι a priori κακό για τα ΜΜΕ που προωθούν την αλήθεια. Για παράδειγμα το Facebook μπορεί να βοηθήσει τους δημοσιογράφους να προσεγγίσουν νέα ακροατήρια. Γιατί παρότι το τοπίο με τα παραδοσιακά ΜΜΕ έχει αλλάξει, εξακολουθεί να είναι σημαντικό και το περιεχόμενο του μηνύματος αλλά και ποιος το γράφει» λέει.
Στους ομιλητές του διήμερου συνεδρίου συμπεριλαμβάνονται:
-Mr. Keith McElwais, CEO & Viral Media Authority at @WhiteGloveMedia & @PranksNetwork, New York, US
-Ms. Annousa Mela, Fashion and Beauty Influencer, Athens, Greece
-Mr. Alex Negrete, cross-platform creator (9.2 M fans), Founder Rise 9, Los Angeles, U.S.
-Mr. Grigoris Zarifopoulou, Country Manager, Google Hellas, Athens, Greece
-Meirav Harel, FinTech Wizard 4 Investment & Trading Interfaces, Banking & Blockchain, Tel Aviv, Israel
-Ms. Emma-Lacey Bordeaux, D.C. Editor, CNN, Washington DC, U.S.
-Mr. Farai Monro, Creative Director, Magamba Network, Zimbabwe
-Kathryn Geels, Program Director Accelerator, European Journalism Center, London, Great Britain
-Mr. Dimitris Kalavros-Gousio, Co-Founder/Partner, Found.ation and Curator of TEDxAthens, Athens, Greece
-Ms. Alan Soon, Co-founder & CEO, Splice Newsroom, Singapore
-Mr. Akilnathan Logeswaran, Advisory Council Member, World Economic Forum Global Shapers, Berlin, Germany
-Katie Sanders, Deputy Director, Politifact, Tampa, United States
-Mr. Jakub Gornicki, Head Outriders, Blogger, Poland
-Ms. Noa Gafni,CEO and Founder, Trust Collab, Melbourne, Australia