ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΜΠΗ

Τραγωδία στα Τέμπη: Ο σταθμάρχης είχε τεθεί εκτός βαρδιών από το σταθμό στη Λάρισα (βίντεο)

MakThes Team09 Μαρτίου 2023

Με τις ποινικές διώξεις για το δυστύχημα στα Τέμπη να ανέρχονται, πλέον, σε τέσσερις, μετά τις νέες που ασκήθηκαν κατά των δύο άλλων σταθμαρχών και του επιθεωρητή του ΟΣΕ, ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας δίνει νέα τροπή στα γεγονότα με την απολογία του.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δει έως τώρα το φως της δημοσιότητας και μεταδίδει το iefimerida, οι δύο άλλοι σταθμάρχες έπρεπε να βρίσκονται στο πόστο τους μέχρι τις 11:00 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Όπως εξήγησε στην απολογία του ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης, από τις 22:25 ήταν μόνος του.

«Δεν πρόλαβα να ενημερώσω τον προϊστάμενό μου ή την επιθεώρηση ότι είχαν αποχωρήσει στις 22:15 με 22:20 ο παλιός σταθμάρχης και στις 22:05 με 22:10 ο νεότερος, λόγω του φόρτου εργασίας μου.

Όπως διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00, ενώ και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας, Γιώργος Ζήντρος, έδωσε εντολή στον παλαιότερο σταθμάρχη να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», ανέφερε χαρακτηριστικά ο 59χρονος σταθμάρχης στην απολογία του.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής «Tlive», ωστόσο, ο κατηγορούμενος προέβη και σε μία ακόμη αποκάλυψη, η οποία αφορά στο τι συνέβη λίγο μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που είχε ως συνέπεια τον θάνατο 57 ανθρώπων.

Τέμπη: «Η ώρα παράδοσης-παραλαβής βάρδιας καταγράφεται εγγράφως, αλλά διορθώθηκε με μπλάνκο μετά το συμβάν»

Όπως είπε απολογούμενος ο 59χρονος, μετά το συμβάν η ώρα παράδοσης της απογευματινής βάρδιας και παραλαβής από τη βραδινή διορθώθηκε με μπλάνκο.

«Ο κάθε σταθμάρχης μετά τη βάρδιά του παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος και αυτή η παράδοση-παραλαβή εντυπώνεται εγγράφως στο αντίστοιχο βιβλίο και καταγράφεται η ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν, η ώρα παράδοσης-παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη.

Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα.

Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι, και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα.

Η πραγματική ώρα αναχώρησης του παλιού σταθμάρχη είναι περί τις 22:20 και του νέου περί 22:10», υπογράμμισε ο 59χρονος κατηγορούμενος.

Ο σταθμάρχης είχε τεθεί εκτός βαρδιών για τον Μάρτιο

Εκτός βαρδιών είχε τεθεί από το σταθμαρχείο Λάρισας ο 59χρονος σταθμάρχης, που προφυλακίστηκε για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Όπως αναφέρει το protothema.gr, το πρόγραμμα με τις βάρδιες του Μαρτίου, όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, βγήκε στις 25 Φεβρουαρίου -τρεις ημέρες πριν το πολύνεκρο δυστύχημα- και πλέον βρίσκεται στα χέρια της ανακρίτριας. Το όνομά του δεν ήταν στο πρόγραμμα, ενδεχομένως επειδή οι συνάδελφοί του δεν τον εμπιστεύονταν.

Ο σταθμάρχης είχε αναλάβει να εργάζεται σε πολύ μικρότερα σταθμαρχεία, όπου θα έπρεπε να εξυπηρετεί πολύ λιγότερα τρένα, όπως αυτό τον Νέων Πόρων και της Καλαμπάκας.

Κι ενώ για τον Μάρτιο, το έγγραφο μαρτυρά την έλλειψη εμπιστοσύνης των συναδέλφων του, τη μοιραία νύχτα έκανε βάρδια λόγω του τριημέρου της Καθαρής Δευτέρας πιθανόν για να πάρουν κάποιοι ρεπό.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο 59χρονος Βασίλης Σαμαράς είχε τοποθετηθεί μόνο σε πέντε νυχτερινές βάρδιες στο σταθμαρχείο Λάρισας τον Φεβρουάριο.
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.