"Ένας νέος σχεδιασμός χρειάζεται για το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη" υπογράμμισε ο δημοτικός σύμβουλος του δήμου Θεσσαλονίκης και υποψήφιος δήμαρχος με τη παράταξη "Ώρα Θεσσαλονίκης" , μιλώντας σε δημοσιογράφους.
"Το μετρό , όταν ολοκληρωθεί, σύμφωνα με τη μελέτη θα μειώσει έως και σε ποσοστό 25% το κυκλοφοριακό, όμως θα έπρεπε να γίνουν πάρκινγκ κοντά σε σταθμούς- κάποια προβλέπονται και σε παλαιότερες μελέτες και άλλα πρέπει να γίνουν - να υπάρξουν προβλέψεις και για κατασκευή νέων υπόγειων πάρκινγκ, για μετεπιβίβαση επιβατών με αλλαγή δρομολογίων του ΟΑΣΘ" ανέφερε ο κ. Τζακόπουλος.
Ο κ. Τζακόπουλος περιέγραψε τις βασικές προτάσεις του για το κυκλοφοριακό, όπως να καταργηθεί ο ποδηλατόδρομος της Λ.Νικης, να διανοιχτούν δρόμοι, να γίνει πιο "έξυπνη" η διαχείριση των φαναριών, να σταματήσει η φορτωεκφόρτωση εκτός ωραρίου, να γίνουν τέσσερεις κυκλικοί κόμβοι στο κέντρο (Συντριβάνι, ΧΑΝΘ, Βαρδάρης, Δικαστήρια) και να μπει ένα πλάνο για αστική θαλάσσια συγκοινωνία.
Για τα λεωφορεία της Λειψίας που αγοράστηκαν από το δήμο και δόθηκαν με χρησιδάνειο στον ΟΑΣΘ ο κ. Τζακόπουλος σημείωσε ότι "δεν είναι κακό να ζητήσει η διοίκηση του δήμου ένα συγνώμη" για ένα "λάθος ", αλλά από τη στιγμή που αυτό δε συμβαίνει "θα πρέπει να λογοδοτήσει" για τις ενέργειες της.