ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

UseAppility: Το mobile της καθημερινότητας και τα loyalty apps που μαγνητίζουν εταιρείες και καταναλωτές

Άννη Καρολίδου08 Ιανουαρίου 2024

Έτοιμη να αξιοποιήσει εμπορικά τα ‘Nutract’, ‘WATCH IT’ και ‘ADAPT’, τα τρία ερευνητικά προγράμματα που υλοποίησε στο πλαίσιο του ‘Ερευνώ- Δημιουργώ- Καινοτομώ’, είναι η Θεσσαλονικιώτικη εταιρεία τεχνολογίας «UseAppility», η οποία στρατηγικά έχει επενδύσει στις mobile εφαρμογές και τώρα στοχεύει, full steam, στα omnichannel loyalty apps, έχοντας ήδη πετύχει σημαντική διείσδυση στην αγορά των εφαρμογών επιβράβευσης πελατών με την πλατφόρμα goAppit.

«Τα smart phones έχουν κυριαρχήσει στην καθημερινότητά μας. Η ζωή μας είναι πλέον….mobile. Όλες οι εφαρμογές που αναπτύσσονται είναι προσαρμοσμένες και στα smart κινητά, που αποδεικνύονται το πιο ισχυρό μέσο επικοινωνίας μηνυμάτων, αλλά και ισχυρότατο μέσω εταιρικής προβολής, προώθησης προϊόντων, marketing, διαδραστικής σύνδεσης των επιχειρήσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες τους, οπότε, ναι, η «UseAppility» με την multi modular πλατφόρμα goAppit, έχει επιλέξει τις mobile, εμπορικού χαρακτήρα, εφαρμογές», δήλωσε στο makthes.gr ο ιδρυτής και βασικός μέτοχος της Εταιρείας, Παναγιώτης Χριστοδουλίδης.

Αυτό που διαφοροποιεί την «UseAppility», πρόσθεσε ο κ. Χριστοδουλίδης, είναι η δημιουργία μίας εμπορικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσιτή οικονομικά στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να επενδύσουν μεγάλα ποσά στην ανάπτυξη μίας εφαρμογής ειδικά για αυτές.


«Η πλατφόρμα goAppit, που βεβαίως βρίσκεται στο cloud, διαθέτει πάνω από 25 modules, από τα οποία μπορεί να επιλέξει η κάθε εταιρεία, αυτά που χρειάζεται για να επικοινωνεί και να αλληλεπιδρά με τους επαναλαμβανόμενους πελάτες της. Η κάθε επιχείρηση επιδιώκει το κτίσιμο και τη διατήρηση μίας πιστής πελατείας και ισχυρό εργαλείο για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η δημιουργία ενός branded loyalty app, δηλαδή μίας mobile εφαρμογής επιβράβευσης πελατών», υποστήριξε ο κ. Χριστοδουλίδης και πρόσθεσε:

«Tα mobile apps, είναι από τα ισχυρότερα εργαλεία διάχυσης μηνυμάτων και διάδρασης μεταξύ ατόμων, επιχειρήσεων και πελατών, αλλά και Β2Β επαφών. Aρκεί να σκεφτούμε ότι ο μέσος χρήστης smart phone, διαθέτει σε καθημερινή βάση περίπου 2,5 ώρες στο κινητό του, ενώ στατιστικά έχει καταδειχθεί ότι οι εταιρείες με loyalty app αυξάνουν τις πωλήσεις τους , στους τακτικούς τους πελάτες, από 15% έως και 25% κι’ αυτό επειδή οι καταναλωτές εκτιμούν την επιχείρηση που τους σκέπτεται, τους φροντίζει και τους ανταμείβει για την προτίμηση που της δείχνουν».

Έτσι, η «UseAppility», παραμετροποιεί το goAppit στα μέτρα και τις επιθυμίες της κάθε εταιρείας – πελάτη, αναλαμβάνει το σχεδιασμό του branded loyalty app της εταιρείας του, το ανεβάζει στα stores των συσκευών Android και iOS και, επιπλέον, μπορεί να συνδέσει το Appit με το ΕRP της επιχείρησης, κάνοντάς το ακόμη πιο αποτελεσματικό.

«Με ένα loyalty app, η εταιρεία, είναι ουσιαστικά, συνέχεια, στα χέρια των πελατών της. Τους ενημερώνει με ειδοποιήσεις, τους προσφέρει πόντους επιβράβευσης, τους κάνει δωράκια μέσα από ψηφιακά ξυστά και έξυπνη χρήση του gamification, τους βοηθάει να κλείσουν ραντεβού, τους θυμάται στα γενέθλιά τους, τους κάνει προσφορές και πολλά ακόμη. Πέραν αυτού, στο back office της εφαρμογής, συγκεντρώνει στοιχεία που αφορούν τις επιλογές και αγορές τους, στοιχεία που είναι ένα ισχυρό marketing tool».

Κλάδοι και εταιρείες που «άρπαξαν» τα loyalty apps

Όμως τα loyalty apps δεν αφορούν μόνο τις εταιρείες λιανικής. Όπως είπε ο κ. Χριστοδουλίδης, ψηφιακές εφαρμογές επιβράβευσης έχουμε και σε μεγάλες εταιρείες χονδρικής ή εταιρείες με μεγάλα δίκτυα συνεργατών, όπως π.χ, η εταιρεία λιπασμάτων Medilco Hellas, η ασφαλιστική Mega Brokers, η εταιρεία χρηματο-οικονομικών υπηρεσιών AFS, ενώ τα loyalty apps έχουν μπει δυναμικά στους κλάδους υγείας και ομορφιάς, σε κλινικές, κομμωτήρια, ινστιτούτα αισθητικής, όπως επίσης σε εταιρείες του κλάδου της εστίασης.

Η «UseAppility», που το 2023 έκλεισε την πρώτη δεκαετία της ζωής της, έχει στα χρόνια αυτά αναπτύξει πολλές εφαρμογές, όπως τις τρεις εκδοχές του Pesto, το GEYER Voice για το φωνητικό έλεγχο του έξυπνου σπιτιού, το εκπαιδευτικό ‘Running Noah’ με το οποίο έφτασε στην Αμερική, ενώ μία από τις πρώτες συνεργασίες της «UseAppility» ήταν με την Plaisio, που στις TurboX συσκευές είχε ενσωματώσει το milamu, την εφαρμογή φωνητικών εντολών.

Η επόμενη ημέρα των ερευνητικών προγραμμάτων

Η επόμενη ημέρα για τη «UseAppility», φέρνει την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των τριών έργων που ολοκλήρωσε στο πλαίσιο του Ερευνώ- Δημιουργώ- Καινοτομώ.

Ένα ήταν το Νutract, από το οποίο αναμένει σημαντική ανάπτυξη στα επόμενα χρόνια. Με το συγκεκριμένο έργο η «UseΑppility» ανέπτυξε μια εφαρμογή για την υιοθέτηση συνηθειών ισορροπημένης διατροφής που θα βασίζεται αποκλειστικά στην ελληνική γαστρονομία και στα παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα. Τα περιθώρια αξιοποίησης είναι μεγάλα σε Ελλάδα και εξωτερικό, αν ληφθεί υπόψη το μέγεθος της αγοράς τροφίμων αλλά και του κλάδου εστίασης.

Το WATCH IT, είναι μια πρωτοποριακή, ανεξάρτητη εφαρμογή για smartwatches, προκειμένου να τηρείται η φαρμακευτική αγωγή ασθενών, παρέχοντας προσαρμοσμένες υπενθυμίσεις για λήψη φαρμάκων. Το app συνοδεύεται από ένα σύστημα για επιβεβαίωση και μηχανισμό που επιτρέπει την παρέμβαση τρίτου, όταν ο ασθενής αποκλίνει από τη θεραπεία του. Το WATCH IT μπορεί να αξιοποιηθεί μέσω συνεργασιών με γιατρούς.

Το ADAPT, είναι μία εφαρμογή προσαρμόσιμου τουριστικού οδηγού με βάση τη τοποθεσία, το χρόνο και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του χρήστη η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της προετοιμασίας, σχεδίασης και υλοποίησης ενός ταξιδιού.

Το demo της εφαρμογής έχει βασιστεί στη Θεσσαλονίκη, αλλά όπως αποκάλυψε ο κ. Χριστοδουλίδης καταλήγοντας, ήδη υπάρχουν επαφές με Δήμους για τη συγκεκριμένη εφαρμογή.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.