«Ερωτηματικά προκαλεί η έγκριση, από την αντιπεριφερειάρχη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου, ενός μικρού βίντεο διαφημιστικής καμπάνιας για την πόλη της Θεσσαλονίκης, στο οποίο με κεντρικό πλάνο τον Λευκό Πύργο, διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν ο φραπές και μία υβριστική λέξη», σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο υποψήφιος περιφερειάρχης κεντρικής Μακεδονίας, Βασίλης Ρόκος, μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε με το βίντεο που ανήρτησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
«Επιπλέον ερωτηματικά περί αισθήματος ευθύνης προκαλεί και η τοποθέτηση της κας Πατουλίδου, μετά την σωρεία αντιδράσεων που προκλήθηκε από το εν λόγω βίντεο και το οποίο αποσύρθηκε άρον άρον από τα social media.
Μετά λύπης μας ακούσαμε για «αυτοσαρκασμό», για «διακωμώδηση», ότι «πρόκειται για κάτι «μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ..ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική».
Να υπενθυμίσουμε ότι η ιστορία και ο πολιτισμός της Θεσσαλονίκης δεν στηρίχθηκε και δεν στηρίζεται ούτε στον φραπέ ούτε σε υβριστικές λέξεις, κι ούτε η προσωπική αισθητική μπορεί να γίνεται αιτία για να δυσφημείται ,μέσω υποτιθέμενης διακωμώδησης, διεθνώς η ιστορία της Μακεδονίας, η ιστορική πόλη της Θεσσαλονίκης και οι πολίτες της.
Διερωτώμεθα αν για την απερχόμενη διοίκηση αυτά τα σημεία θεωρούνται ως κατάλληλα πρότυπα της πόλης για να εμπνεύσουν τους νέους αλλά και να προσελκύσουν τουρίστες.
Διερωτώμεθα αν για τα απερχόμενα μέλη της τωρινής διοίκησης της ΠΚΜ, η λαμπρή ιστορία της Μακεδονίας μας, το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου, οι βυζαντινές εκκλησίες της πόλης, τα αρχαιολογικά μουσεία μας, η Παλαιά Πόλη κα θεωρούνται υποδεέστερα σήματα κατατεθέν της Θεσσαλονίκης έναντι του φραπέ κι ενός λήμματος.
Διερωτώμεθα αν η Περιφέρεια θεωρεί ότι αυτό αξίζει η πόλη και οι κάτοικοί της», τονίζει ο επικεφαλής του συνδυασμού «ΣΥΝ-εργασία».