Αnatolia Hοspitality: Με το ONOMA, εκτός από Αθήνα, βλέπει εξωτερικό και high end νησιά
09/06/2023 07:00
09/06/2023 07:00
Πριν καλά- καλά κάνει… ΟΝΟΜΑ στην Αθήνα η Anatolia Hospitality, μελετάει την «εξαγωγή» του πετυχημένου στη Θεσσαλονίκη concept φιλοξενίας, σε άλλους Ευρωπαϊκούς προορισμούς ή και στη Μέση Ανατολή.
Όπως είπε στο makthes.gr o κ. Μιχάλης Xρυσοχοΐδης, διευθύνων σύμβουλος του ξενοδοχειακού ομίλου Αnatolia Hospitality, το Αθηναϊκό ΟΝΟΜΑ, που θα μεταφέρει στο πλέον περιζήτητο σημείο της πρωτεύουσας, στις αρχές της οδού Συγγρού και απέναντι από τον ναό του Ολυμπίου Διός το επιτυχημένο concept του ONOMA Hotel της Θεσσαλονίκης, αναμένεται να λειτουργήσει το φθινόπωρο του 2024.
Σε τούτη τη φάση, η επιχείρηση έχει αναθέσει στο γραφείο Makridis Associates, την αρχιτεκτονική μελέτη του κτιρίου που μίσθωσε για περίοδο 15+15 χρόνων, ενώ στο επόμενο διάστημα πρόκειται να γίνει και η ανάθεση των υπολοίπων μελετών προκειμένου το μέχρι πρότινος κτίριο γραφείων, να μετατραπεί σε ένα 5άστερο ξενοδοχείο δυναμικότητας 46 δωματίων.
«Επί πέντε και πλέον χρόνια βολιδοσκοπούσαμε την αγορά της Αθήνας, πριν ακόμη προχωρήσουμε, το 2018, στην απόκτηση του κτιρίου στο 24 της οδού Μοναστηρίου και στην δημιουργία, στη συνέχεια, του ΟΝΟΜΑ Ηotel στη Θεσσαλονίκη. Τώρα πλέον, το ΟΝΟΜΑ θα έχει παρουσία και στην Αθήνα, με τη δημιουργία ενός σύγχρονου, smart, ελκυστικού ξενοδοχείου, προσωποποιημένων εμπειριών για τους επισκέπτες του, αξιοποιώντας το ίδιο concept που με επιτυχία δοκιμάσθηκε στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
Για το ΟΝΟΜΑ της Αθήνας, ο βορειοελλαδικός όμιλος, υπολογίζει ότι θα επενδυθούν περί τα 2,5- 3 εκατ. ευρώ, ώστε το κτίριο των 2.200 τ.μ., να μετατραπεί σε ένα ξενοδοχείο με πολύ ξεχωριστό ύφος και ιδιαίτερα, όμορφα χαρακτηριστικά.
Η Anatolia Hospitality, τα τελευταία χρόνια αποδεικνύεται πολύ αποφασιστική καθώς το ΟΝΟΜΑ στη Θεσσαλονίκη, άνοιξε αρχές Ιανουαρίου 2021, κυριολεκτικά μέσα στη δυσκολότερη φάση της πανδημίας, ένα μεγάλο ρίσκο αφού στο καινούργιο ξενοδοχείο είχαν επενδυθεί συνολικά 8 εκατ. ευρώ.
Βλέψεις για high end νησιά αλλά και εξωτερικό
Ο όμιλος, ως τώρα έχει επενδύσει σε ξενοδοχεία πόλης, μέσω τριών διαφορετικών εταιρειών, όμως θα τoν ενδιέφερε να προσθέσει στο δυναμικό του και ξενοδοχεία σε παραθεριστικές περιοχές, αλλά σε high end προορισμούς , όπως για παράδειγμα σε Μύκονο ή Σαντορίνη
«Θα τολμήσω να πω ότι σκεπτόμαστε να επεκταθούμε και εκτός Ελλάδος, καθώς το ΟΝΟΜΑ είναι ένα ωραίο concept, που έχει τύχει και πολύ καλής αποδοχής από τους επισκέπτες που το επιλέγουν. Θα μπορέσει, πιστεύουμε, εύκολα να έχει εφαρμογή και σε αγορές του εξωτερικού.
«Το ΟΝΟΜΑ, μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε ξενοδοχεία πόλης, όσο όμως και σε ξενοδοχεία παραθεριστικά, καθώς προσδιορίζεται κυρίως από τις εμπειρίες που παρέχει στους φιλοξενούμενους και από την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση κι’ όχι από την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται. Θα μπορούσαμε άνετα να έχουμε ένα ΟΝΟΜΑ στη Μύκονο ή κοντά σε ένα αεροδρόμιο.
Συνεργασίες για ανάπτυξη στο εξωτερικό
«Εφ’ όσον αποφασίσουμε να βγούμε στο εξωτερικό» πρόσθεσε ο κ. Χρυσοχοΐδης, «θα επιδιώξουμε αυτή η ανάπτυξη να στηριχθεί σε συνεργασίες . Θα αναζητήσουμε συνεργασία με fund, καθώς θεωρούμε ότι ένα επενδυτικό κεφάλαιο που βλέπει το χώρο του τουρισμού, θα ενδιαφερθεί να έχει την ιδιοκτησία των ξενοδοχειακών αυτών μονάδων, με την Αnatolia Hospitality να αναλαμβάνει το management και το branding. Το concept του ΟΝΟΜΑ αρέσει και πιστεύουμε ότι θα μπορέσει να πετύχει σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές ή και στη Μέση Ανατολή».
Πληρότητες άνω του 80% το Μάϊο
Για την αλυσίδα της Anatolia Hospitality, που διαχειρίζεται τρία ιδιόκτητα ξενοδοχεία, με ετήσιο τζίρο της τάξης των 4,5-5 εκατ. ευρώ, το 2023 δείχνει να εξελίσσεται με καλές πληρότητες παρότι το πρώτο τρίμηνο ήταν μάλλον δύσκολο.
Οι πληρότητες άρχισαν να αυξάνονται αισθητά τον Απρίλιο και τον Μάϊο το ΟΝΟΜΑ είχε μέση πληρότητα άνω του 80%, ενώ το Αnatolia της Θεσσαλονίκης έπιασε το 85%. Η αγορά της Θεσσαλονίκης, επισήμανε ο κ. Χρυσοχοϊδης, χαρακτηρίζεται από τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, αλλά υπάρχει η εκτίμηση ότι το φετινό καλοκαίρι θα κυλήσει με ικανοποιητικές πληρότητες, αντίστοιχες των περυσινών.
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Anatolia Hospitality, που έχει τις ρίζες του στην Θράκη και συγκεκριμένα στην Κομοτηνή, περιλαμβάνει τις ακόλουθες τουριστικές επιχειρήσεις: Anatolia Hotel Thessaloniki, Onoma Hotel Thessaloniki , Anatolia Hotel Komotini, Senses Villas Μύκονος, Vila Petrolefko Μύκονος και ΑSIT Travel Thessaloniki
Τα τρία ξενοδοχεία είναι ιδιοκτησίας του Ομίλου, ενώ μόνο διαχειρίζεται τις βίλες στη Μύκονο.
Πριν καλά- καλά κάνει… ΟΝΟΜΑ στην Αθήνα η Anatolia Hospitality, μελετάει την «εξαγωγή» του πετυχημένου στη Θεσσαλονίκη concept φιλοξενίας, σε άλλους Ευρωπαϊκούς προορισμούς ή και στη Μέση Ανατολή.
Όπως είπε στο makthes.gr o κ. Μιχάλης Xρυσοχοΐδης, διευθύνων σύμβουλος του ξενοδοχειακού ομίλου Αnatolia Hospitality, το Αθηναϊκό ΟΝΟΜΑ, που θα μεταφέρει στο πλέον περιζήτητο σημείο της πρωτεύουσας, στις αρχές της οδού Συγγρού και απέναντι από τον ναό του Ολυμπίου Διός το επιτυχημένο concept του ONOMA Hotel της Θεσσαλονίκης, αναμένεται να λειτουργήσει το φθινόπωρο του 2024.
Σε τούτη τη φάση, η επιχείρηση έχει αναθέσει στο γραφείο Makridis Associates, την αρχιτεκτονική μελέτη του κτιρίου που μίσθωσε για περίοδο 15+15 χρόνων, ενώ στο επόμενο διάστημα πρόκειται να γίνει και η ανάθεση των υπολοίπων μελετών προκειμένου το μέχρι πρότινος κτίριο γραφείων, να μετατραπεί σε ένα 5άστερο ξενοδοχείο δυναμικότητας 46 δωματίων.
«Επί πέντε και πλέον χρόνια βολιδοσκοπούσαμε την αγορά της Αθήνας, πριν ακόμη προχωρήσουμε, το 2018, στην απόκτηση του κτιρίου στο 24 της οδού Μοναστηρίου και στην δημιουργία, στη συνέχεια, του ΟΝΟΜΑ Ηotel στη Θεσσαλονίκη. Τώρα πλέον, το ΟΝΟΜΑ θα έχει παρουσία και στην Αθήνα, με τη δημιουργία ενός σύγχρονου, smart, ελκυστικού ξενοδοχείου, προσωποποιημένων εμπειριών για τους επισκέπτες του, αξιοποιώντας το ίδιο concept που με επιτυχία δοκιμάσθηκε στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
Για το ΟΝΟΜΑ της Αθήνας, ο βορειοελλαδικός όμιλος, υπολογίζει ότι θα επενδυθούν περί τα 2,5- 3 εκατ. ευρώ, ώστε το κτίριο των 2.200 τ.μ., να μετατραπεί σε ένα ξενοδοχείο με πολύ ξεχωριστό ύφος και ιδιαίτερα, όμορφα χαρακτηριστικά.
Η Anatolia Hospitality, τα τελευταία χρόνια αποδεικνύεται πολύ αποφασιστική καθώς το ΟΝΟΜΑ στη Θεσσαλονίκη, άνοιξε αρχές Ιανουαρίου 2021, κυριολεκτικά μέσα στη δυσκολότερη φάση της πανδημίας, ένα μεγάλο ρίσκο αφού στο καινούργιο ξενοδοχείο είχαν επενδυθεί συνολικά 8 εκατ. ευρώ.
Βλέψεις για high end νησιά αλλά και εξωτερικό
Ο όμιλος, ως τώρα έχει επενδύσει σε ξενοδοχεία πόλης, μέσω τριών διαφορετικών εταιρειών, όμως θα τoν ενδιέφερε να προσθέσει στο δυναμικό του και ξενοδοχεία σε παραθεριστικές περιοχές, αλλά σε high end προορισμούς , όπως για παράδειγμα σε Μύκονο ή Σαντορίνη
«Θα τολμήσω να πω ότι σκεπτόμαστε να επεκταθούμε και εκτός Ελλάδος, καθώς το ΟΝΟΜΑ είναι ένα ωραίο concept, που έχει τύχει και πολύ καλής αποδοχής από τους επισκέπτες που το επιλέγουν. Θα μπορέσει, πιστεύουμε, εύκολα να έχει εφαρμογή και σε αγορές του εξωτερικού.
«Το ΟΝΟΜΑ, μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε ξενοδοχεία πόλης, όσο όμως και σε ξενοδοχεία παραθεριστικά, καθώς προσδιορίζεται κυρίως από τις εμπειρίες που παρέχει στους φιλοξενούμενους και από την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση κι’ όχι από την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται. Θα μπορούσαμε άνετα να έχουμε ένα ΟΝΟΜΑ στη Μύκονο ή κοντά σε ένα αεροδρόμιο.
Συνεργασίες για ανάπτυξη στο εξωτερικό
«Εφ’ όσον αποφασίσουμε να βγούμε στο εξωτερικό» πρόσθεσε ο κ. Χρυσοχοΐδης, «θα επιδιώξουμε αυτή η ανάπτυξη να στηριχθεί σε συνεργασίες . Θα αναζητήσουμε συνεργασία με fund, καθώς θεωρούμε ότι ένα επενδυτικό κεφάλαιο που βλέπει το χώρο του τουρισμού, θα ενδιαφερθεί να έχει την ιδιοκτησία των ξενοδοχειακών αυτών μονάδων, με την Αnatolia Hospitality να αναλαμβάνει το management και το branding. Το concept του ΟΝΟΜΑ αρέσει και πιστεύουμε ότι θα μπορέσει να πετύχει σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές ή και στη Μέση Ανατολή».
Πληρότητες άνω του 80% το Μάϊο
Για την αλυσίδα της Anatolia Hospitality, που διαχειρίζεται τρία ιδιόκτητα ξενοδοχεία, με ετήσιο τζίρο της τάξης των 4,5-5 εκατ. ευρώ, το 2023 δείχνει να εξελίσσεται με καλές πληρότητες παρότι το πρώτο τρίμηνο ήταν μάλλον δύσκολο.
Οι πληρότητες άρχισαν να αυξάνονται αισθητά τον Απρίλιο και τον Μάϊο το ΟΝΟΜΑ είχε μέση πληρότητα άνω του 80%, ενώ το Αnatolia της Θεσσαλονίκης έπιασε το 85%. Η αγορά της Θεσσαλονίκης, επισήμανε ο κ. Χρυσοχοϊδης, χαρακτηρίζεται από τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, αλλά υπάρχει η εκτίμηση ότι το φετινό καλοκαίρι θα κυλήσει με ικανοποιητικές πληρότητες, αντίστοιχες των περυσινών.
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος Anatolia Hospitality, που έχει τις ρίζες του στην Θράκη και συγκεκριμένα στην Κομοτηνή, περιλαμβάνει τις ακόλουθες τουριστικές επιχειρήσεις: Anatolia Hotel Thessaloniki, Onoma Hotel Thessaloniki , Anatolia Hotel Komotini, Senses Villas Μύκονος, Vila Petrolefko Μύκονος και ΑSIT Travel Thessaloniki
Τα τρία ξενοδοχεία είναι ιδιοκτησίας του Ομίλου, ενώ μόνο διαχειρίζεται τις βίλες στη Μύκονο.
ΣΧΟΛΙΑ