ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Υπαλλήλων ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Από το 2010, έγιναν όλα μπάχαλο» (βίντεο)

Προσπάθησε να εξηγήσει τα «πως» και τα «γιατί» της μοιραίας σύγκρουσης

 04/03/2023 11:28

Αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Υπαλλήλων ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Από το 2010, έγιναν όλα μπάχαλο» (βίντεο)

Ο Θωμάς Χαχάμης, αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Υπαλλήλων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μίλησε στην πρωινή εκπομπή του MEGA για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη εξηγώντας το πώς και το γιατί έγινε η αλλαγή της αμαξοστοιχίας.

«Εμείς απορούμε πως ένας άνθρωπος με τόση εμπειρία, όπως ο μηχανοδηγός, δεν αντιλήφθηκε τι έγινε. Από το σταθμό Παλαιοφάρσαλα έγινε η αλλαγή της αμαξοστοιχίας. Υπήρχε ένα πρόβλημα σε μία άλλη αμαξοστοιχία. Έτσι, είπαν να περάσει από τη αρχή ανόδου και καθόδου και όταν έφυγε από την γραμμή ανόδου είχε ξεχαστεί η διαγώνιος γιατί προηγουμένως είχε μπει μία προαστιακή αμαξοστοιχία. Υπήρχε σωρεία λαθών για να φτάσει η κατάσταση εδώ που έφτασε. Υπάρχει μία επιτροπή εμπειρογνωμόνων και δεν πρέπει να βγαίνει ο καθένας και να βγάζει συμπεράσματα. Θέλω να κρατήσω σιωπή αυτές τις μέρες σχετικά με τις αιτίες που οδήγησαν στο δυστύχημα».

Ο κ. Μαρακάκης αναφέρθηκε στο γεγονός πως υπήρχε καταγγελτικός λόγος από τους υπαλλήλους για συγκεκριμένα προβλήματα, όπως αυτό που συνέβη.

Ο κ. Λακαφώσης μίλησε για τις ενδεχόμενες φιάλες υγραερίου που μπορεί να υπήρχε στο τρένο, λέγοντας πως όπως μπορούμε να δούμε στα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει, υπάρχει κάποιο υγρό καύσιμο το οποίο δημιούργησε την έκρηξη.

Ο κ. Χαχάμης είπε πως όλα αυτά που συνέβησαν είναι μία απόρροια της μαζικής εξόδου υπαλλήλων που δεν αντικαταστάθηκαν άμεσα.

«Για να εργαστείς στους σιδηροδρόμους πρέπει να έχεις πάνω από 10 χρόνια εμπειρία, κατά την γνώμη μου. Εμείς, είμασταν πάνω στις αμαξοστοιχίες, μαζί με τον κόσμο. Από το 2010, έγιναν όλα μπάχαλο».

Ο Θωμάς Χαχάμης, αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Υπαλλήλων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μίλησε στην πρωινή εκπομπή του MEGA για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη εξηγώντας το πώς και το γιατί έγινε η αλλαγή της αμαξοστοιχίας.

«Εμείς απορούμε πως ένας άνθρωπος με τόση εμπειρία, όπως ο μηχανοδηγός, δεν αντιλήφθηκε τι έγινε. Από το σταθμό Παλαιοφάρσαλα έγινε η αλλαγή της αμαξοστοιχίας. Υπήρχε ένα πρόβλημα σε μία άλλη αμαξοστοιχία. Έτσι, είπαν να περάσει από τη αρχή ανόδου και καθόδου και όταν έφυγε από την γραμμή ανόδου είχε ξεχαστεί η διαγώνιος γιατί προηγουμένως είχε μπει μία προαστιακή αμαξοστοιχία. Υπήρχε σωρεία λαθών για να φτάσει η κατάσταση εδώ που έφτασε. Υπάρχει μία επιτροπή εμπειρογνωμόνων και δεν πρέπει να βγαίνει ο καθένας και να βγάζει συμπεράσματα. Θέλω να κρατήσω σιωπή αυτές τις μέρες σχετικά με τις αιτίες που οδήγησαν στο δυστύχημα».

Ο κ. Μαρακάκης αναφέρθηκε στο γεγονός πως υπήρχε καταγγελτικός λόγος από τους υπαλλήλους για συγκεκριμένα προβλήματα, όπως αυτό που συνέβη.

Ο κ. Λακαφώσης μίλησε για τις ενδεχόμενες φιάλες υγραερίου που μπορεί να υπήρχε στο τρένο, λέγοντας πως όπως μπορούμε να δούμε στα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει, υπάρχει κάποιο υγρό καύσιμο το οποίο δημιούργησε την έκρηξη.

Ο κ. Χαχάμης είπε πως όλα αυτά που συνέβησαν είναι μία απόρροια της μαζικής εξόδου υπαλλήλων που δεν αντικαταστάθηκαν άμεσα.

«Για να εργαστείς στους σιδηροδρόμους πρέπει να έχεις πάνω από 10 χρόνια εμπειρία, κατά την γνώμη μου. Εμείς, είμασταν πάνω στις αμαξοστοιχίες, μαζί με τον κόσμο. Από το 2010, έγιναν όλα μπάχαλο».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία