ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Απ' τα Περιβόλια του Βεζύρογλου: Στο σημείο εκκίνησης νέο επενδυτικό 6 εκατ. ευρώ

Ο leader στις φρέσκες τυποποιημένες σαλάτες κατασκευάζει νέα θερμοκήπια- Agro 4.0 τεχνικές για έξυπνη γεωργία

 22/07/2023 08:00

Απ' τα Περιβόλια του Βεζύρογλου: Στο σημείο εκκίνησης νέο επενδυτικό 6 εκατ. ευρώ

Άννη Καρολίδου

Στην αρχή ενός νέου κύκλου επενδύσεων ύψους 6 εκατ. ευρώ, βρίσκεται η «Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ»- Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» , καθώς η εταιρεία που έδωσε φρέσκια ποικιλία στη σαλάτα του Έλληνα καταναλωτή με τα baby φυλλώδη λαχανικά, πρόκειται μέχρι το 2026 να επεκτείνει τα θερμοκήπιά της κατά 100 στρέμματα.

Όπως είπε στο makthes.gr ο κ. Αντώνης Βεζύρογλου , ιδρυτής και διαχειριστής της Εταιρείας, το νέο επενδυτικό πρόγραμμα εστιάζει στην αγροτική παραγωγή, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της επιχείρησης. Ήδη ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου θερμοκηπίου ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα, έτσι ώστε τα 130 στρέμματα των υφιστάμενων θερμοκηπίων, να αυξηθούν σε συνολικά 230 στρέμματα στα επόμενα 3-4 χρόνια.

vezyroglou-antonis.jpg


Εν τω μεταξύ, το πρώτο από τα νέα θερμοκήπια, που ήδη κατασκευάζεται στο κτήμα Βεζύρογλου στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, θα καλύπτει έκταση 25 στρεμμάτων και θα λειτουργεί με σύστημα ελέγχου κλιματικών συνθηκών. Με το νέο θερμοκήπιο, η παραγωγική δυναμικότητα της εταιρείας θα αυξηθεί κατά 17%.

Η Εταιρεία, αυξάνοντας τον όγκο παραγωγής της θα μπορεί να ανταποκριθεί στη μεγεθυνόμενη ζήτηση που εκδηλώνεται για τα προϊόντα της στην εσωτερική αγορά , αλλά θα είναι, όσον αφορά τις υποδομές, καλύτερα προετοιμασμένη για να προσαρμοσθεί στις τάσεις που επηρεάζουν δυναμικά την αγορά τροφίμων.

vezyroglou-neo-thermokipio.jpg


Υποδομές, βιώσιμη έξυπνη γεωργία και τεχνικές Agro 4.0

Να σημειωθεί ότι το επενδυτικό πρόγραμμα των 6 εκατ. ευρώ, δεν αφορά αποκλειστικά κατασκευή θερμοκηπίων αλλά περιλαμβάνει επίσης προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού, πρόσθετους ψυκτικούς θαλάμους, πράσινες τεχνολογίες για την εξοικονόμηση ενέργειας με την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων, μεθόδους έξυπνης γεωργία με νέες τεχνολογίες για την πρωτογενή παραγωγή, έργα ψηφιακού μετασχηματισμού.

Οι θερμοκηπιακές καλλιέργειες αποτελούν ένα μέρος μόνο των Περιβολιών της οικογενείας Βεζύρογλου, η οποία το 2006, δεν έφερε μόνο επανάσταση στην ελληνική λαχανοκομία, εισάγοντας την καλλιέργεια των baby φυλλωδών λαχανικών, μα διαφοροποίησε και εμπλούτισε τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίοι πλέον έμαθαν να ψωνίζουν συσκευασμένες φρέσκιες σαλάτες, φρέσκα φυλλαράκια λαχανικών που τους προτείνει το γνωστό λαγουδάκι που φιγουράρει στα διαφανή σακουλάκια.

Οι καλλιέργειες σε θερμοκήπια είναι ένα μέρος των Περιβολιών του Αντώνη Βεζύρογλου, καθώς αυτά εκτείνονται σε 800 στρέμματα, μέρος των οποίων καλλιεργείται και με δικτυοκήπια, ενώ υπάρχουν και οι ανοικτές καλλιεργούμενες εκτάσεις.

Η μεγάλη στροφή στην καλλιέργεια κηπευτικών

Η στροφή που έκανε η οικογένεια Βεζύρογλου , το 2006, από τις εκτατικές καλλιέργειες – βαμβάκι, τεύτλα ,δημητριακά- στη λαχανοκομία και την παραγωγή, τυποποίηση και διακίνηση baby φυλλωδών κηπευτικών, άνοιξε νέους δρόμους δραστηριοποίησης στον πρωτογενή τομέα , που τροφοδοτούν πλέον μία σημαντική αλυσίδα αξίας που καταλήγει μέσα από πολλά διαφορετικά κανάλια διανομής, σημεία HORECA, λιανικής και εστίασης, στο τραπέζι μας. Τα baby φύλλα λαχανικών και οι έτοιμες φρέσκιες σαλάτες γενικότερα, τροφοδοτούν την επαγγελματική κουζίνα αλλά και δένουν με το τρόπο ζωής της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας.

Η εταιρεία διαθέτει, πανελλαδικά, 11 κωδικούς προϊόντων (μονολαχανικά και σαλάτες) στη λιανική και 14 στη χονδρική, μέσα από δύο κανάλια διανομής. Τα προϊόντα της «Βεζύρογλου» εφοδιάζουν την αγορά Ho.Re.Ca ενώ φθάνουν στον τελικό καταναλωτή μέσω των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ αλλά και μέσω των κεντρικών αγορών Αθήνας και Θεσσαλονίκης, που διαθέτουν τα λαχανικά της εταιρείας σε μικρότερα καταστήματα και μανάβικα.

Με έμφαση στην ποιότητα

Όπως τονίσθηκε στο makthes.gr, η «Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ – Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου», επιλέγει να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό συνεχίζοντας να διαθέτει στην αγορά , μη πλυμένα baby φύλλα λαχανικών επειδή έτσι οι σαλάτες της υπερτερούν σε φρεσκάδα και διατηρησιμότητα.

Η εμμονή στην ποιότητα των προϊόντων, επιτυγχάνεται με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων ήπιας καλλιέργειας, παρακολούθηση της παραγωγής στο χωράφι, τακτική ανάλυση των δεδομένων της παραγωγής στο εργαστήριο (τεχνικές Agro 4.0), σταδιακή αντικατάσταση των χημικών φυτοπροστατευτικών με βιολογικά. Τα κηπευτικά που συγκομίζονται Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου, τυποποιούνται με μηδενική επεξεργασία, σε σακουλάκια 100% ανακυκλώσιμα, σε μη τροποποιημένο περιβάλλον. Αυτά τα στοιχεία είναι που κάνουν την «Βεζύρογλου» leader στον κλάδο της και όχι απλώς οι παραγόμενοι όγκοι.

Αύξηση στις πωλήσεις σε όγκο και αξία

Η «Βεζύρογλου», συνέχισε και το 2022 αναπτυξιακά. Έτσι, οι πωλήσεις της σε όγκο συσκευασμένων baby φύλλων αυξήθηκαν κατά +14% , ενώ οι πωλήσεις στην αγορά Ho.Re.Ca σε όγκο, αυξήθηκαν κατά +51%. Συνολικά, σε αξία, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά +16%.

Το μερίδιο της εταιρείας, σε αξία, στην λιανική αγορά των μη πλυμένων φύλλων λαχανικών, (IRI data) ανέρχεται στο 82% και είναι αυξημένο κατά +9% σε σχέση με το 2021.

Η ολοκλήρωση του νέου κύκλου επενδύσεων που έχουν ήδη αρχίσει να υλοποιούνται, αναμένεται να συντελέσουν σε σημαντικότατη αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας, η οποία, σημειωτέον, διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα αγροκτήματα στη χώρα μας.

Στην αρχή ενός νέου κύκλου επενδύσεων ύψους 6 εκατ. ευρώ, βρίσκεται η «Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ»- Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» , καθώς η εταιρεία που έδωσε φρέσκια ποικιλία στη σαλάτα του Έλληνα καταναλωτή με τα baby φυλλώδη λαχανικά, πρόκειται μέχρι το 2026 να επεκτείνει τα θερμοκήπιά της κατά 100 στρέμματα.

Όπως είπε στο makthes.gr ο κ. Αντώνης Βεζύρογλου , ιδρυτής και διαχειριστής της Εταιρείας, το νέο επενδυτικό πρόγραμμα εστιάζει στην αγροτική παραγωγή, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της επιχείρησης. Ήδη ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου θερμοκηπίου ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα, έτσι ώστε τα 130 στρέμματα των υφιστάμενων θερμοκηπίων, να αυξηθούν σε συνολικά 230 στρέμματα στα επόμενα 3-4 χρόνια.

vezyroglou-antonis.jpg


Εν τω μεταξύ, το πρώτο από τα νέα θερμοκήπια, που ήδη κατασκευάζεται στο κτήμα Βεζύρογλου στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, θα καλύπτει έκταση 25 στρεμμάτων και θα λειτουργεί με σύστημα ελέγχου κλιματικών συνθηκών. Με το νέο θερμοκήπιο, η παραγωγική δυναμικότητα της εταιρείας θα αυξηθεί κατά 17%.

Η Εταιρεία, αυξάνοντας τον όγκο παραγωγής της θα μπορεί να ανταποκριθεί στη μεγεθυνόμενη ζήτηση που εκδηλώνεται για τα προϊόντα της στην εσωτερική αγορά , αλλά θα είναι, όσον αφορά τις υποδομές, καλύτερα προετοιμασμένη για να προσαρμοσθεί στις τάσεις που επηρεάζουν δυναμικά την αγορά τροφίμων.

vezyroglou-neo-thermokipio.jpg


Υποδομές, βιώσιμη έξυπνη γεωργία και τεχνικές Agro 4.0

Να σημειωθεί ότι το επενδυτικό πρόγραμμα των 6 εκατ. ευρώ, δεν αφορά αποκλειστικά κατασκευή θερμοκηπίων αλλά περιλαμβάνει επίσης προμήθεια μηχανολογικού εξοπλισμού, πρόσθετους ψυκτικούς θαλάμους, πράσινες τεχνολογίες για την εξοικονόμηση ενέργειας με την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων, μεθόδους έξυπνης γεωργία με νέες τεχνολογίες για την πρωτογενή παραγωγή, έργα ψηφιακού μετασχηματισμού.

Οι θερμοκηπιακές καλλιέργειες αποτελούν ένα μέρος μόνο των Περιβολιών της οικογενείας Βεζύρογλου, η οποία το 2006, δεν έφερε μόνο επανάσταση στην ελληνική λαχανοκομία, εισάγοντας την καλλιέργεια των baby φυλλωδών λαχανικών, μα διαφοροποίησε και εμπλούτισε τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίοι πλέον έμαθαν να ψωνίζουν συσκευασμένες φρέσκιες σαλάτες, φρέσκα φυλλαράκια λαχανικών που τους προτείνει το γνωστό λαγουδάκι που φιγουράρει στα διαφανή σακουλάκια.

Οι καλλιέργειες σε θερμοκήπια είναι ένα μέρος των Περιβολιών του Αντώνη Βεζύρογλου, καθώς αυτά εκτείνονται σε 800 στρέμματα, μέρος των οποίων καλλιεργείται και με δικτυοκήπια, ενώ υπάρχουν και οι ανοικτές καλλιεργούμενες εκτάσεις.

Η μεγάλη στροφή στην καλλιέργεια κηπευτικών

Η στροφή που έκανε η οικογένεια Βεζύρογλου , το 2006, από τις εκτατικές καλλιέργειες – βαμβάκι, τεύτλα ,δημητριακά- στη λαχανοκομία και την παραγωγή, τυποποίηση και διακίνηση baby φυλλωδών κηπευτικών, άνοιξε νέους δρόμους δραστηριοποίησης στον πρωτογενή τομέα , που τροφοδοτούν πλέον μία σημαντική αλυσίδα αξίας που καταλήγει μέσα από πολλά διαφορετικά κανάλια διανομής, σημεία HORECA, λιανικής και εστίασης, στο τραπέζι μας. Τα baby φύλλα λαχανικών και οι έτοιμες φρέσκιες σαλάτες γενικότερα, τροφοδοτούν την επαγγελματική κουζίνα αλλά και δένουν με το τρόπο ζωής της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας.

Η εταιρεία διαθέτει, πανελλαδικά, 11 κωδικούς προϊόντων (μονολαχανικά και σαλάτες) στη λιανική και 14 στη χονδρική, μέσα από δύο κανάλια διανομής. Τα προϊόντα της «Βεζύρογλου» εφοδιάζουν την αγορά Ho.Re.Ca ενώ φθάνουν στον τελικό καταναλωτή μέσω των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ αλλά και μέσω των κεντρικών αγορών Αθήνας και Θεσσαλονίκης, που διαθέτουν τα λαχανικά της εταιρείας σε μικρότερα καταστήματα και μανάβικα.

Με έμφαση στην ποιότητα

Όπως τονίσθηκε στο makthes.gr, η «Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ – Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου», επιλέγει να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό συνεχίζοντας να διαθέτει στην αγορά , μη πλυμένα baby φύλλα λαχανικών επειδή έτσι οι σαλάτες της υπερτερούν σε φρεσκάδα και διατηρησιμότητα.

Η εμμονή στην ποιότητα των προϊόντων, επιτυγχάνεται με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων ήπιας καλλιέργειας, παρακολούθηση της παραγωγής στο χωράφι, τακτική ανάλυση των δεδομένων της παραγωγής στο εργαστήριο (τεχνικές Agro 4.0), σταδιακή αντικατάσταση των χημικών φυτοπροστατευτικών με βιολογικά. Τα κηπευτικά που συγκομίζονται Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου, τυποποιούνται με μηδενική επεξεργασία, σε σακουλάκια 100% ανακυκλώσιμα, σε μη τροποποιημένο περιβάλλον. Αυτά τα στοιχεία είναι που κάνουν την «Βεζύρογλου» leader στον κλάδο της και όχι απλώς οι παραγόμενοι όγκοι.

Αύξηση στις πωλήσεις σε όγκο και αξία

Η «Βεζύρογλου», συνέχισε και το 2022 αναπτυξιακά. Έτσι, οι πωλήσεις της σε όγκο συσκευασμένων baby φύλλων αυξήθηκαν κατά +14% , ενώ οι πωλήσεις στην αγορά Ho.Re.Ca σε όγκο, αυξήθηκαν κατά +51%. Συνολικά, σε αξία, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά +16%.

Το μερίδιο της εταιρείας, σε αξία, στην λιανική αγορά των μη πλυμένων φύλλων λαχανικών, (IRI data) ανέρχεται στο 82% και είναι αυξημένο κατά +9% σε σχέση με το 2021.

Η ολοκλήρωση του νέου κύκλου επενδύσεων που έχουν ήδη αρχίσει να υλοποιούνται, αναμένεται να συντελέσουν σε σημαντικότατη αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας, η οποία, σημειωτέον, διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα αγροκτήματα στη χώρα μας.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία