ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Από την efood στη Beat: Μειώνεται το «φέσι» των 2 ευρώ μετά τις αντιδράσεις

Ποια είναι η νέα χρέωση κλήσης της εταιρείας παροχής υπηρεσιών ταξί

 23/06/2022 16:43

Από την efood στη Beat: Μειώνεται το «φέσι» των 2 ευρώ μετά τις αντιδράσεις

Αργύρης Ηλιάδης

Αναπροσαρμόζει εκ νέου την τιμολογιακή πολιτική της η εταιρεία παροχής υπηρεσιών ταξί BEAT, μετά από έντονες αντιδράσεις του επιβατικού κοινού για την επιπλέον χρέωση των 2 ευρώ ανά κλήση. Μετά τα «μαύρα» σύννεφα που επικράτησαν τον τελευταίο καιρό για την νέα πολιτική της εταιρίας, μέσω ηλεκτρικού μηνύματος, γνωστοποιήθηκε στους επιβάτες ότι η τελική χρέωση σε κάθε διαδρομή διαμορφώνεται στα 1,20 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, ανάλογο περιστατικό αλλαγής πολιτικής σε πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών, μετά από μεγάλη κινητοποίηση των πολιτών, σημειώθηκε και στην e-food, τον Σεπτέμβριο του 2021, όταν, σύμφωνα με καταγγελίες, υποχρέωνε τους εργαζόμενους να δεχθούν να μετατραπούν σε αυτοαπασχολούμενοι, ειδάλλως η τότε σύμβαση τους δεν θα ανανεωνόταν.

Μέσω του ηλεκτρονικού μηνύματος, λοιπόν, που απέστειλε σήμερα η εταιρία BEAT, νωρίς το μεσημέρι, σημειώνεται ότι σκοπός της μείωσης είναι να «συγκρατήσουμε το τελικό κόστος των Beat διαδρομών σου, προσφέροντας παράλληλα κίνητρο στους οδηγούς για καλύτερες υπηρεσίες».

Την ίδια στιγμή, ενισχύεται η επιχειρηματολογία σχετικά με την επιπλέον χρέωση, καθώς όπως αναφέρεται, μετά την εφαρμογή του μέτρου των 2 ευρώ, «8 στους 10 επιβάτες του Beat εξυπηρετούνται πλέον άμεσα, οι 8.000 συνεργάτες οδηγοί μας διπλασίασαν το χρόνο που μένουν ενεργοί στην πλατφόρμα εξυπηρετώντας διαδρομές και οι διαδρομές μέσω του app αυξήθηκαν κατά 5%».

Αναπροσαρμόζει εκ νέου την τιμολογιακή πολιτική της η εταιρεία παροχής υπηρεσιών ταξί BEAT, μετά από έντονες αντιδράσεις του επιβατικού κοινού για την επιπλέον χρέωση των 2 ευρώ ανά κλήση. Μετά τα «μαύρα» σύννεφα που επικράτησαν τον τελευταίο καιρό για την νέα πολιτική της εταιρίας, μέσω ηλεκτρικού μηνύματος, γνωστοποιήθηκε στους επιβάτες ότι η τελική χρέωση σε κάθε διαδρομή διαμορφώνεται στα 1,20 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, ανάλογο περιστατικό αλλαγής πολιτικής σε πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών, μετά από μεγάλη κινητοποίηση των πολιτών, σημειώθηκε και στην e-food, τον Σεπτέμβριο του 2021, όταν, σύμφωνα με καταγγελίες, υποχρέωνε τους εργαζόμενους να δεχθούν να μετατραπούν σε αυτοαπασχολούμενοι, ειδάλλως η τότε σύμβαση τους δεν θα ανανεωνόταν.

Μέσω του ηλεκτρονικού μηνύματος, λοιπόν, που απέστειλε σήμερα η εταιρία BEAT, νωρίς το μεσημέρι, σημειώνεται ότι σκοπός της μείωσης είναι να «συγκρατήσουμε το τελικό κόστος των Beat διαδρομών σου, προσφέροντας παράλληλα κίνητρο στους οδηγούς για καλύτερες υπηρεσίες».

Την ίδια στιγμή, ενισχύεται η επιχειρηματολογία σχετικά με την επιπλέον χρέωση, καθώς όπως αναφέρεται, μετά την εφαρμογή του μέτρου των 2 ευρώ, «8 στους 10 επιβάτες του Beat εξυπηρετούνται πλέον άμεσα, οι 8.000 συνεργάτες οδηγοί μας διπλασίασαν το χρόνο που μένουν ενεργοί στην πλατφόρμα εξυπηρετώντας διαδρομές και οι διαδρομές μέσω του app αυξήθηκαν κατά 5%».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία