Αποφασισμένος για κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ στην πλατεία Ελευθερίας ο Κ. Ζέρβας
16/02/2020 09:15
16/02/2020 09:15
Στη δέσμευση πως ο δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για την κατασκευή νέου υπόγειου χώρου στάθμευσης στην πλατεία Ελευθερίας, στο πλαίσιο της επικείμενης ανάπλασής της, προβαίνει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, με σημερινή, Κυριακή, δήλωσή του.
Με αφορμή το «λουκέτο» του χώρου στάθμευσης στο πολυόροφο κτήριο επί της οδού Πολυτεχνείου (διαβάστε ΕΔΩ), ο κ. Ζέρβας κάνει λόγο για «ένα ακόμη πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς χάνονται νέες θέσεις οργανωμένης στάθμευσης, απολύτως κρίσιμες για την εξυπηρέτηση κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών».
Αυτή η εξέλιξη προστίθεται μάλιστα στο γεγονός πως πριν από λίγους μήνες έκλεισε και το ισόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, στερώντας 200 θέσεις στάθμευσης και επιβαρύνοντας «τραγικά την υπόθεση της στάθμευσης», υπενθυμίζει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Τούτων δοθέντων, «η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό. Για το λόγο αυτό, ως Δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις. Λύσεις που σημειωτέον η διοίκησή μας πρέπει να δρομολογήσει από την αρχή, με μηδενική προεργασία», διαμηνύει ο κ. Ζέρβας.
Ταυτόχρονα, «η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης. (...) Σε κάθε ευρωπαϊκή μητρόπολη αξιοποιούνται υπόγειοι χώροι και κτίρια για τη στάθμευση οχημάτων παράλληλα με τη δημιουργία χώρων πρασίνου στο επίπεδο εδάφους», σημειώνει, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Τέλος ασκεί κριτική σε όσους αντιδρούν στην χωροθέτηση νέων χώρων στάθμευσης για αυτοκίνητα, υπογραμμίζοντας πως «όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης».
Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση του Κ. Ζέρβα:
Η εξέλιξη με το σφράγισμα του πολυόροφου parking στην οδό Πολυτεχνείου που είχε μισθωθεί από την ιδιοκτήτρια ΕΤΑΔ σε ιδιώτη, συνιστά ένα ακόμη πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς χάνονται νέες θέσεις οργανωμένης στάθμευσης, απολύτως κρίσιμες για την εξυπηρέτηση κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών.
Λίγους μήνες πριν, η εξέλιξη στην Πλατεία Ελευθερίας, με την εκεί απώλεια 200 σταθερών θέσεων στάθμευσης, που εξυπηρετούσαν πάνω από 1.200 οχήματα καθημερινώς, επιβάρυνε τραγικά την υπόθεση της στάθμευσης.
Η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό. Για το λόγο αυτό, ως Δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις. Λύσεις που σημειωτέον η διοίκησή μας πρέπει να δρομολογήσει από την αρχή, με μηδενική προεργασία.
Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης. Στοιχειώδεις υποδομές και αστικό περιβάλλον που απολαμβάνει η πλειονότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Σε κάθε ευρωπαϊκή μητρόπολη αξιοποιούνται υπόγειοι χώροι και κτίρια για τη στάθμευση οχημάτων παράλληλα με τη δημιουργία χώρων πρασίνου στο επίπεδο εδάφους.
Όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης.
24/02/2020 22:27
Στη δέσμευση πως ο δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για την κατασκευή νέου υπόγειου χώρου στάθμευσης στην πλατεία Ελευθερίας, στο πλαίσιο της επικείμενης ανάπλασής της, προβαίνει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, με σημερινή, Κυριακή, δήλωσή του.
Με αφορμή το «λουκέτο» του χώρου στάθμευσης στο πολυόροφο κτήριο επί της οδού Πολυτεχνείου (διαβάστε ΕΔΩ), ο κ. Ζέρβας κάνει λόγο για «ένα ακόμη πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς χάνονται νέες θέσεις οργανωμένης στάθμευσης, απολύτως κρίσιμες για την εξυπηρέτηση κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών».
Αυτή η εξέλιξη προστίθεται μάλιστα στο γεγονός πως πριν από λίγους μήνες έκλεισε και το ισόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, στερώντας 200 θέσεις στάθμευσης και επιβαρύνοντας «τραγικά την υπόθεση της στάθμευσης», υπενθυμίζει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Τούτων δοθέντων, «η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό. Για το λόγο αυτό, ως Δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις. Λύσεις που σημειωτέον η διοίκησή μας πρέπει να δρομολογήσει από την αρχή, με μηδενική προεργασία», διαμηνύει ο κ. Ζέρβας.
Ταυτόχρονα, «η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης. (...) Σε κάθε ευρωπαϊκή μητρόπολη αξιοποιούνται υπόγειοι χώροι και κτίρια για τη στάθμευση οχημάτων παράλληλα με τη δημιουργία χώρων πρασίνου στο επίπεδο εδάφους», σημειώνει, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Τέλος ασκεί κριτική σε όσους αντιδρούν στην χωροθέτηση νέων χώρων στάθμευσης για αυτοκίνητα, υπογραμμίζοντας πως «όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης».
Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση του Κ. Ζέρβα:
Η εξέλιξη με το σφράγισμα του πολυόροφου parking στην οδό Πολυτεχνείου που είχε μισθωθεί από την ιδιοκτήτρια ΕΤΑΔ σε ιδιώτη, συνιστά ένα ακόμη πλήγμα για τη λειτουργία του κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς χάνονται νέες θέσεις οργανωμένης στάθμευσης, απολύτως κρίσιμες για την εξυπηρέτηση κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών.
Λίγους μήνες πριν, η εξέλιξη στην Πλατεία Ελευθερίας, με την εκεί απώλεια 200 σταθερών θέσεων στάθμευσης, που εξυπηρετούσαν πάνω από 1.200 οχήματα καθημερινώς, επιβάρυνε τραγικά την υπόθεση της στάθμευσης.
Η αναγκαιότητα δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης αναδεικνύεται με τρόπο ξεκάθαρο και εμφατικό. Για το λόγο αυτό, ως Δήμος Θεσσαλονίκης θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια ώστε να δημιουργήσουμε νέο υπόγειο parking στην πλατεία Ελευθερίας, θα ενεργήσουμε στην κατεύθυνση αξιοποίησης του parking στην Πολυτεχνείου και θα εξετάσουμε όλες τις πιθανές άλλες λύσεις. Λύσεις που σημειωτέον η διοίκησή μας πρέπει να δρομολογήσει από την αρχή, με μηδενική προεργασία.
Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και αξιόπιστα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ελεύθερους δημόσιους χώρους αλλά και θέσεις στάθμευσης. Στοιχειώδεις υποδομές και αστικό περιβάλλον που απολαμβάνει η πλειονότητα των Ευρωπαίων πολιτών. Σε κάθε ευρωπαϊκή μητρόπολη αξιοποιούνται υπόγειοι χώροι και κτίρια για τη στάθμευση οχημάτων παράλληλα με τη δημιουργία χώρων πρασίνου στο επίπεδο εδάφους.
Όσοι ναρκοθετούν αυτήν την προοπτική, με δηλώσεις κι ενέργειες, είτε δεν αντιλαμβάνονται τη φύση και το μέγεθος του προβλήματος είτε επιθυμούν την πόλη εγκλωβισμένη σε ένα καθημερινό κυκλοφοριακό άλγος, χωρίς καμία προοπτική εξέλιξης.
ΣΧΟΛΙΑ