Την εξώπορτα των φυλακών Κορυδαλλού προς την ελευθερία θα διαβεί από σήμερα, σύμφωνα με το protothema.gr, ο πασίγνωστος για την υπόθεση της κλοπής του αμύθητης αξίας πίνακα του Pablo Picasso απο την Εθνική Πινακοθήκη, Γιώργος Σαρματζόπουλος, ο οποίος είχε κριθεί προσωρινά κρατούμενος, πριν ένα χρόνο, μετά τη σύλληψη και την απολογία του.
Συγκεκριμένα, ο 6ος Τακτικός Ανακριτής, Αθανάσιος Μαρνέρης, έκανε δεκτή την αίτηση αποφυλάκισης που υπέβαλε, διά των συνηγόρων του, Σάκη Κεχαγιόγλου και Γεωργίου Δρύλλη και διέταξε την αποφυλάκιση του με ηλεκτρονική επιτήρηση, χωρίς την επιβολή άλλων περιοριστικών όρων.
Η υπόθεση της κλοπής στην Εθνική Πινακοθήκη είχε συγκλονίσει την ελληνική, αλλά και παγκόσμια κοινή γνώμη, όταν το 2012 ο κατηγορούμενος είχε παραβιάσει τα συστήματα ασφαλείας της εθνικής πινακοθήκης και έκλεψε το «Γυναικείο κεφάλι», με αριθμό έργου 1.357, αναφορά του Picasso στη μούσα του Ντόρα Μάαρ, το οποίο φιλοτέχνησε το 1939 (δωρεά του καλλιτέχνη στον ελληνικό λαό για την αντίστασή του στην Κατοχή), το έργο «Μύλος» (1905), από την πρώτη περίοδο του Ολλανδού Πιετ Μοντριάν, και ένα σχέδιο θρησκευτικής απεικόνισης των αρχών του δέκατου έβδομου αιώνα, που αποδίδεται στον Ιταλό Γκουλιέλμο Κάτσια (Μονκάλβο).
Την εξώπορτα των φυλακών Κορυδαλλού προς την ελευθερία θα διαβεί από σήμερα, σύμφωνα με το protothema.gr, ο πασίγνωστος για την υπόθεση της κλοπής του αμύθητης αξίας πίνακα του Pablo Picasso απο την Εθνική Πινακοθήκη, Γιώργος Σαρματζόπουλος, ο οποίος είχε κριθεί προσωρινά κρατούμενος, πριν ένα χρόνο, μετά τη σύλληψη και την απολογία του.
Συγκεκριμένα, ο 6ος Τακτικός Ανακριτής, Αθανάσιος Μαρνέρης, έκανε δεκτή την αίτηση αποφυλάκισης που υπέβαλε, διά των συνηγόρων του, Σάκη Κεχαγιόγλου και Γεωργίου Δρύλλη και διέταξε την αποφυλάκιση του με ηλεκτρονική επιτήρηση, χωρίς την επιβολή άλλων περιοριστικών όρων.
Η υπόθεση της κλοπής στην Εθνική Πινακοθήκη είχε συγκλονίσει την ελληνική, αλλά και παγκόσμια κοινή γνώμη, όταν το 2012 ο κατηγορούμενος είχε παραβιάσει τα συστήματα ασφαλείας της εθνικής πινακοθήκης και έκλεψε το «Γυναικείο κεφάλι», με αριθμό έργου 1.357, αναφορά του Picasso στη μούσα του Ντόρα Μάαρ, το οποίο φιλοτέχνησε το 1939 (δωρεά του καλλιτέχνη στον ελληνικό λαό για την αντίστασή του στην Κατοχή), το έργο «Μύλος» (1905), από την πρώτη περίοδο του Ολλανδού Πιετ Μοντριάν, και ένα σχέδιο θρησκευτικής απεικόνισης των αρχών του δέκατου έβδομου αιώνα, που αποδίδεται στον Ιταλό Γκουλιέλμο Κάτσια (Μονκάλβο).
ΣΧΟΛΙΑ