«Αποκομμένο» νηπιαγωγείο της Θεσσαλονίκης εδώ και δύο μήνες - Το αίτημα παιδιών στον δήμαρχο (φωτ.)
19/12/2023 12:50
19/12/2023 12:50
Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ έχει μείνει εδώ και δύο μήνες το 102ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης που στεγάζεται στο Ντεπώ. Η απόφαση της Σχολικής Επιτροπής του δήμου Θεσσαλονίκης να αλλάξει πάροχο, δίχως όμως πρώτα να φροντίσει να εξασφαλίσει ότι το σχολείο δεν θα μείνει «ξεκρέμαστο» για καιρό, δημιούργησε σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία του και προκάλεσε την αγανάκτηση των γονέων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr υπεγράφη σύμβαση για αλλαγή παρόχου και τοποθετήθηκε από το ΣΥΖΕΥΞΗΣ ένα άδειο κουτί. Πριν από δύο μήνες, ο παλιός πάροχος προχώρησε σε φραγή και διακοπή των υπηρεσιών του, με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν τα τηλέφωνα και το ίντερνετ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι γονείς να μην έχουν άμεσο τρόπο επικοινωνίας με το σχολείο και φυσικά, προγράμματα, παρουσιάσεις και οποιαδήποτε άλλη σχολική δραστηριότητα απαιτεί τη χρήση του διαδικτύου να γίνεται με μεγάλη δυσκολία. Οι γονείς βρίσκονται σε μεγάλη αναστάτωση καθώς για να ενημερωθούν για τα παιδιά τους αναγκάζονται να αναζητούν τη διεύθυνση του σχολείου ή εκπαιδευτικούς.
«Τα παιδιά ζήτησαν από τον Αι Βασίλη, ίντερντ!»
Η Βασιλική Αλεξίου, προϊσταμένη του σχολείου εξηγεί στο makthes.gr ότι αφότου είχε ήδη περάσει ένας μήνας, η σχολική επιτροπή πρότεινε δύο προσωρινές λύσεις. «Μας έδωσε ένα καρτοκινητό κι ένα ρούτερ το οποίο δεν ξέρω από ποιον πάροχο είναι, δούλεψε για μόλις μία εβδομάδα και πλέον δεν μας υποστηρίζει. Δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν τα διοικητικά θέματα, δεν μπορούμε να συνδεθούμε διαδικτυακά με άλλα σχολεία και να συνεχίσουμε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουμε. Τα παιδιά ζήτησαν από τον Αι Βασίλη να έχουμε ίντερνετ!», περιγράφει.
Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ έχει μείνει εδώ και δύο μήνες το 102ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης που στεγάζεται στο Ντεπώ. Η απόφαση της Σχολικής Επιτροπής του δήμου Θεσσαλονίκης να αλλάξει πάροχο, δίχως όμως πρώτα να φροντίσει να εξασφαλίσει ότι το σχολείο δεν θα μείνει «ξεκρέμαστο» για καιρό, δημιούργησε σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία του και προκάλεσε την αγανάκτηση των γονέων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr υπεγράφη σύμβαση για αλλαγή παρόχου και τοποθετήθηκε από το ΣΥΖΕΥΞΗΣ ένα άδειο κουτί. Πριν από δύο μήνες, ο παλιός πάροχος προχώρησε σε φραγή και διακοπή των υπηρεσιών του, με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν τα τηλέφωνα και το ίντερνετ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι γονείς να μην έχουν άμεσο τρόπο επικοινωνίας με το σχολείο και φυσικά, προγράμματα, παρουσιάσεις και οποιαδήποτε άλλη σχολική δραστηριότητα απαιτεί τη χρήση του διαδικτύου να γίνεται με μεγάλη δυσκολία. Οι γονείς βρίσκονται σε μεγάλη αναστάτωση καθώς για να ενημερωθούν για τα παιδιά τους αναγκάζονται να αναζητούν τη διεύθυνση του σχολείου ή εκπαιδευτικούς.
«Τα παιδιά ζήτησαν από τον Αι Βασίλη, ίντερντ!»
Η Βασιλική Αλεξίου, προϊσταμένη του σχολείου εξηγεί στο makthes.gr ότι αφότου είχε ήδη περάσει ένας μήνας, η σχολική επιτροπή πρότεινε δύο προσωρινές λύσεις. «Μας έδωσε ένα καρτοκινητό κι ένα ρούτερ το οποίο δεν ξέρω από ποιον πάροχο είναι, δούλεψε για μόλις μία εβδομάδα και πλέον δεν μας υποστηρίζει. Δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν τα διοικητικά θέματα, δεν μπορούμε να συνδεθούμε διαδικτυακά με άλλα σχολεία και να συνεχίσουμε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουμε. Τα παιδιά ζήτησαν από τον Αι Βασίλη να έχουμε ίντερνετ!», περιγράφει.
ΣΧΟΛΙΑ