ARTIMA: Κυρίαρχος στο εμπόριο γαλακτοκομικών προϊόντων (βίντεο)
01/08/2023 12:45
01/08/2023 12:45
Της Μπέττυς Κυριακίδου
Αποτελεί τον κύριο προμηθευτή γαλακτοκομικών προϊόντων στον τομέα της λιανικής και στον κλάδο HORECA. Είναι μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που ασχολήθηκε με τη δημιουργία τυριών ιδιωτικής ετικέτας, ενώ τα δικά της brand «Royal» και «Ορεινό» γνωρίζουν ευρεία αποδοχή στην ελληνική αγορά.
Σήμερα η Artima, η οποία δραστηριοποιείται στην εισαγωγή, τυποποίηση και πώληση γάλακτος και κίτρινων τυριών, συνεργάζεται με πολλές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Αλβανία και Βουλγαρία, με τις εξαγωγές της να αποτελούν το 8% του συνολικού της τζίρου.
Με ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπέρασαν το 30% το 2022 σε σχέση με το 2021, έχει βάλει στο στόχαστρο την περαιτέρω επέκτασή της, καθώς για το επόμενο διάστημα δρομολογεί επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό και κτηριακές εγκαταστάσεις, ένταξη νέων προϊόντων στο portfolio της και νέες συνεργασίες.
«Αυτό το διάστημα πραγματοποιούμε επενδύσεις σε νέα μηχανήματα συσκευαστηρίου, σε νέες τεχνολογίες που αφορούν τη λειτουργία της αποθήκης μας, καθώς και στην ανανέωση του στόλου αυτοκίνητων και φορτηγών μας», αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Artima, Γιώργος Ακριτίδης.
Μάλιστα, στόχος είναι εντός των επόμενων ετών τα δικά της brands να ενισχύσουν περαιτέρω τη θέση τους στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα δρομολογείται η αύξηση των εξαγωγών της και το άνοιγμα νέων αγορών.
«Επιδιώκουμε πάντα την ένταξη νέων προϊόντων στη γκάμα μας, έχουμε τα “μάτια μας ανοιχτά” και συζητάμε κάθε νέα πρόταση ενδεχόμενης συνεργασίας. Εφόσον φυσικά μας αρέσει το προϊόν και πιστέψουμε σε αυτό. Και αυτό είναι ένα κομμάτι της επιτυχίας μας», τονίζει ο κ. Ακριτίδης κάνοντας παράλληλα αναφορά στην πρόσφατη σημαντική συνεργασία με το Ίδρυμα Βαρώνου Μιχαήλ Τοσίτσα.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Artima θα διανέμει στην ελληνική αγορά τα παραδοσιακά τυριά που παράγει το Ίδρυμα, όπως το Μετσοβόνε, η Μετσοβέλα και το Γελαδίσιο του Μετσόβου.
Η Artima ιδρύθηκε το 2006 με σκοπό την εισαγωγή και το εμπόριο τροφίμων, με εξειδίκευση στην πώληση γάλακτος και κίτρινων τυριών, ελληνικών Π.Ο.Π. και μη, ενώ στην πορεία προχώρησε και στην επεξεργασία, συσκευασία και παραγωγή τυροκομικών προϊόντων.
Το 2016 εγκαταστάθηκε σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στη Νέα Μαγνησία, σε οικόπεδο 14.000 τ.μ. και κτήριο (εμπορικές αποθήκες, ψυγεία και γραφεία) 3.500 τ.μ.
Το 2018 ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύγχρονο συσκευαστήριο τυροκομικών προϊόντων για όλες τις κοπές κίτρινων τυριών, ενώ το 2020 προχώρησε σε επέκταση των κτηριακών εγκαταστάσεών της με επιπλέον 2.500 τ.μ.
Τα brand names που διακινεί πανελλαδικά είναι τα: Royal, Rolanda, Royal Italiano, Royal Milk, Royal Professional, Artima, Το Ορεινό, Ορεινή Κρήτη, ΠεΤρανό, Το Ορεινό μας γάλα, Ορεινό χωριό, Λήμνος, Προίκα Σοχού.
Εκτός από τα προϊόντα εισαγωγής που διανέμει δημιούργησε τυροκομικά προϊόντα Π.Ο.Π. με το δικό της brand, όπως είναι η ΕΛΑΡΤΙ Φέτα, η ΕΛΑΡΤΙ Γραβιέρα Κρήτης και Νάξου, το Ορεινό Μανούρι, η ΕΛΑΡΤΙ Κεφαλογραβιέρα, το Κασέρι, καθώς και εκλεκτά προϊόντα από όλη την Ελλάδα.
«Οι καινοτόμες και φρέσκες ιδέες, το πάθος για δημιουργία και η αγάπη μας για τη δουλειά που κάνουμε αποτέλεσαν την κινητήρια δύναμη της ανάπτυξής μας, ενώ στην επιτυχία μας συνέβαλαν επίσης η μεγάλη εμπειρία και η επιχειρηματική ηθική που μας διακατέχει και μας ξεχωρίζει», σημειώνει ο κ. Ακριτίδης.
Παράλληλα, σημαντικό κεφάλαιο στην πορεία της αποτέλεσαν οι άνθρωποι που εργάζονται όλα αυτά τα χρόνια στην Artima, αλλά και η εκτίμηση των πελατών και προμηθευτών της.
Μάλιστα, η εταιρεία στο πλαίσιο της εταιρικής της υπευθυνότητας και με στόχο να ανταποδώσει τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας, κάθε χρόνο πραγματοποιεί δωρεές -κυρίως τροφίμων- σε τοπικούς ναούς, ευπαθείς κοινωνικά ομάδες και ιδρύματα.
Δείτε τη συνέντευξη του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της ARTIMA Α.Ε. κου Γιώργου Ακριτίδη, στη δημοσιογράφο Μπέττυ Κυριακίδου, για το success story, τη διαδρομή και τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας.
Της Μπέττυς Κυριακίδου
Αποτελεί τον κύριο προμηθευτή γαλακτοκομικών προϊόντων στον τομέα της λιανικής και στον κλάδο HORECA. Είναι μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που ασχολήθηκε με τη δημιουργία τυριών ιδιωτικής ετικέτας, ενώ τα δικά της brand «Royal» και «Ορεινό» γνωρίζουν ευρεία αποδοχή στην ελληνική αγορά.
Σήμερα η Artima, η οποία δραστηριοποιείται στην εισαγωγή, τυποποίηση και πώληση γάλακτος και κίτρινων τυριών, συνεργάζεται με πολλές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Αλβανία και Βουλγαρία, με τις εξαγωγές της να αποτελούν το 8% του συνολικού της τζίρου.
Με ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπέρασαν το 30% το 2022 σε σχέση με το 2021, έχει βάλει στο στόχαστρο την περαιτέρω επέκτασή της, καθώς για το επόμενο διάστημα δρομολογεί επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό και κτηριακές εγκαταστάσεις, ένταξη νέων προϊόντων στο portfolio της και νέες συνεργασίες.
«Αυτό το διάστημα πραγματοποιούμε επενδύσεις σε νέα μηχανήματα συσκευαστηρίου, σε νέες τεχνολογίες που αφορούν τη λειτουργία της αποθήκης μας, καθώς και στην ανανέωση του στόλου αυτοκίνητων και φορτηγών μας», αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Artima, Γιώργος Ακριτίδης.
Μάλιστα, στόχος είναι εντός των επόμενων ετών τα δικά της brands να ενισχύσουν περαιτέρω τη θέση τους στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα δρομολογείται η αύξηση των εξαγωγών της και το άνοιγμα νέων αγορών.
«Επιδιώκουμε πάντα την ένταξη νέων προϊόντων στη γκάμα μας, έχουμε τα “μάτια μας ανοιχτά” και συζητάμε κάθε νέα πρόταση ενδεχόμενης συνεργασίας. Εφόσον φυσικά μας αρέσει το προϊόν και πιστέψουμε σε αυτό. Και αυτό είναι ένα κομμάτι της επιτυχίας μας», τονίζει ο κ. Ακριτίδης κάνοντας παράλληλα αναφορά στην πρόσφατη σημαντική συνεργασία με το Ίδρυμα Βαρώνου Μιχαήλ Τοσίτσα.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Artima θα διανέμει στην ελληνική αγορά τα παραδοσιακά τυριά που παράγει το Ίδρυμα, όπως το Μετσοβόνε, η Μετσοβέλα και το Γελαδίσιο του Μετσόβου.
Η Artima ιδρύθηκε το 2006 με σκοπό την εισαγωγή και το εμπόριο τροφίμων, με εξειδίκευση στην πώληση γάλακτος και κίτρινων τυριών, ελληνικών Π.Ο.Π. και μη, ενώ στην πορεία προχώρησε και στην επεξεργασία, συσκευασία και παραγωγή τυροκομικών προϊόντων.
Το 2016 εγκαταστάθηκε σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στη Νέα Μαγνησία, σε οικόπεδο 14.000 τ.μ. και κτήριο (εμπορικές αποθήκες, ψυγεία και γραφεία) 3.500 τ.μ.
Το 2018 ξεκίνησε τη λειτουργία του το σύγχρονο συσκευαστήριο τυροκομικών προϊόντων για όλες τις κοπές κίτρινων τυριών, ενώ το 2020 προχώρησε σε επέκταση των κτηριακών εγκαταστάσεών της με επιπλέον 2.500 τ.μ.
Τα brand names που διακινεί πανελλαδικά είναι τα: Royal, Rolanda, Royal Italiano, Royal Milk, Royal Professional, Artima, Το Ορεινό, Ορεινή Κρήτη, ΠεΤρανό, Το Ορεινό μας γάλα, Ορεινό χωριό, Λήμνος, Προίκα Σοχού.
Εκτός από τα προϊόντα εισαγωγής που διανέμει δημιούργησε τυροκομικά προϊόντα Π.Ο.Π. με το δικό της brand, όπως είναι η ΕΛΑΡΤΙ Φέτα, η ΕΛΑΡΤΙ Γραβιέρα Κρήτης και Νάξου, το Ορεινό Μανούρι, η ΕΛΑΡΤΙ Κεφαλογραβιέρα, το Κασέρι, καθώς και εκλεκτά προϊόντα από όλη την Ελλάδα.
«Οι καινοτόμες και φρέσκες ιδέες, το πάθος για δημιουργία και η αγάπη μας για τη δουλειά που κάνουμε αποτέλεσαν την κινητήρια δύναμη της ανάπτυξής μας, ενώ στην επιτυχία μας συνέβαλαν επίσης η μεγάλη εμπειρία και η επιχειρηματική ηθική που μας διακατέχει και μας ξεχωρίζει», σημειώνει ο κ. Ακριτίδης.
Παράλληλα, σημαντικό κεφάλαιο στην πορεία της αποτέλεσαν οι άνθρωποι που εργάζονται όλα αυτά τα χρόνια στην Artima, αλλά και η εκτίμηση των πελατών και προμηθευτών της.
Μάλιστα, η εταιρεία στο πλαίσιο της εταιρικής της υπευθυνότητας και με στόχο να ανταποδώσει τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας, κάθε χρόνο πραγματοποιεί δωρεές -κυρίως τροφίμων- σε τοπικούς ναούς, ευπαθείς κοινωνικά ομάδες και ιδρύματα.
Δείτε τη συνέντευξη του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της ARTIMA Α.Ε. κου Γιώργου Ακριτίδη, στη δημοσιογράφο Μπέττυ Κυριακίδου, για το success story, τη διαδρομή και τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας.
ΣΧΟΛΙΑ