AUTO

Ασπίδα κατά των τροχαίων τα ραντάρ στους δρόμους: Mπορούν να μειώσουν έως και 60% τον αριθμό των ατυχημάτων

Η ύπαρξη ηλεκτρονικών μέσων στους δρόμους αναγκάζουν τους οδηγούς να τηρήσουν τα όρια ταχύτητας

 29/11/2023 11:09

Ασπίδα κατά των τροχαίων τα ραντάρ στους δρόμους: Mπορούν να μειώσουν έως και 60% τον αριθμό των ατυχημάτων

Τα ραντάρ και τα ηλεκτρικά μέσα καταγραφής της ταχύτητας στους δρόμους μπορούν να μειώσουν μέχρι και 60% τον αριθμό των ατυχημάτων και των θανατηφόρων τροχαίων. Επίσης, η ύπαρξη ηλεκτρονικών μέσων στους δρόμους αναγκάζουν τους οδηγούς να τηρήσουν τα όρια ταχύτητας.

Αυτό ήταν το πρώτο συμπέρασμα της έρευνας που πραγματοποίησε το ερευνητικό ινστιτούτο Vias στις Βρυξέλλες, ενώ επισήμανε τον διπλό στόχο της ύπαρξης των ραντάρ. Ο πρώτος είναι να ενθαρρύνει τους οδηγούς να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους και να σέβονται τα όρια ταχύτητας και ο δεύτερος να υπενθυμίσει στους οδηγούς ότι ένα στα τρία θανατηφόρα ατυχήματα οφείλεται σε υπερβολική ταχύτητα. Οι μετρήσεις της ταχύτητας έδειξαν ότι υπήρξε μείωση της ταχύτητας από 3 έως 7% κατά μέσο όρο στους βελγικούς δρόμους στα σημεία όπου υπήρχαν τα ραντάρ.

Τα αποτελέσματα της νέας στατιστικής ανάλυσης επιβεβαιώνουν τη θετική επίδραση των ραντάρ στην οδική ασφάλεια. 'Αλλες μελέτες που έγιναν το προηγούμενο χρονικό διάστημα κατέληξαν και αυτές στο ίδιο συμπέρασμα. Το τεράστιο πλεονέκτημα αυτών των συσκευών είναι ότι αναγκάζουν τους οδηγούς να τηρούν το όριο ταχύτητας για αρκετά μεγάλη απόσταση, προκειμένου να βρίσκονται στα επιτρεπτά όρια και αποτρέποντας τους να εφαρμόζουν απότομο φρενάρισμα λίγο πριν τα ραντάρ. Τέλος, τα στοιχεία έδειξαν ότι οι χρήστες αλλάζουν λωρίδες κυκλοφορίας λιγότερο συχνά, γεγονός που μειώνει αισθητά τον κίνδυνο ατυχημάτων.

Τα ραντάρ και τα ηλεκτρικά μέσα καταγραφής της ταχύτητας στους δρόμους μπορούν να μειώσουν μέχρι και 60% τον αριθμό των ατυχημάτων και των θανατηφόρων τροχαίων. Επίσης, η ύπαρξη ηλεκτρονικών μέσων στους δρόμους αναγκάζουν τους οδηγούς να τηρήσουν τα όρια ταχύτητας.

Αυτό ήταν το πρώτο συμπέρασμα της έρευνας που πραγματοποίησε το ερευνητικό ινστιτούτο Vias στις Βρυξέλλες, ενώ επισήμανε τον διπλό στόχο της ύπαρξης των ραντάρ. Ο πρώτος είναι να ενθαρρύνει τους οδηγούς να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους και να σέβονται τα όρια ταχύτητας και ο δεύτερος να υπενθυμίσει στους οδηγούς ότι ένα στα τρία θανατηφόρα ατυχήματα οφείλεται σε υπερβολική ταχύτητα. Οι μετρήσεις της ταχύτητας έδειξαν ότι υπήρξε μείωση της ταχύτητας από 3 έως 7% κατά μέσο όρο στους βελγικούς δρόμους στα σημεία όπου υπήρχαν τα ραντάρ.

Τα αποτελέσματα της νέας στατιστικής ανάλυσης επιβεβαιώνουν τη θετική επίδραση των ραντάρ στην οδική ασφάλεια. 'Αλλες μελέτες που έγιναν το προηγούμενο χρονικό διάστημα κατέληξαν και αυτές στο ίδιο συμπέρασμα. Το τεράστιο πλεονέκτημα αυτών των συσκευών είναι ότι αναγκάζουν τους οδηγούς να τηρούν το όριο ταχύτητας για αρκετά μεγάλη απόσταση, προκειμένου να βρίσκονται στα επιτρεπτά όρια και αποτρέποντας τους να εφαρμόζουν απότομο φρενάρισμα λίγο πριν τα ραντάρ. Τέλος, τα στοιχεία έδειξαν ότι οι χρήστες αλλάζουν λωρίδες κυκλοφορίας λιγότερο συχνά, γεγονός που μειώνει αισθητά τον κίνδυνο ατυχημάτων.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία