Αθήνα: Εστιατόριο «δίκασε» πελάτη που έβρισε εργαζόμενό του (φωτ.)
23/01/2023 15:37
23/01/2023 15:37
Περιστατικό με εξύβριση εργαζόμενου σημειώθηκε το Σάββατο 21/1 σε γνωστό μπεργκεράδικο στην Αθήνα.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το σχετικό instagram story του μαγαζιού, ένας πελάτης πήρε τηλέφωνο και αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο του μαγαζιού ο οποίος ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του πελάτη.
Το μαγαζί ενημέρωσε ότι ο συγκεκριμένος εργαζόμενος είναι πατέρας δύο γλυκήτατων, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, παιδιών με αυτισμό και κάλεσε τον πελάτη να μην επιλέξει ποτέ ξανά το συγκεκριμένο εστιατόριο.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκήτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.
Περιστατικό με εξύβριση εργαζόμενου σημειώθηκε το Σάββατο 21/1 σε γνωστό μπεργκεράδικο στην Αθήνα.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το σχετικό instagram story του μαγαζιού, ένας πελάτης πήρε τηλέφωνο και αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο του μαγαζιού ο οποίος ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του πελάτη.
Το μαγαζί ενημέρωσε ότι ο συγκεκριμένος εργαζόμενος είναι πατέρας δύο γλυκήτατων, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, παιδιών με αυτισμό και κάλεσε τον πελάτη να μην επιλέξει ποτέ ξανά το συγκεκριμένο εστιατόριο.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκήτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.
ΣΧΟΛΙΑ