Αθήνα: «Τσουνάμι» καταγγελιών για ινστιτούτο αισθητικής - «Πήγα για laser και έβγαλα φουσκάλες» (βίντεο)
03/06/2024 11:16
03/06/2024 11:16
Σοβαρές καταγγελίες σχετικά με κέντρο αισθητικής που παίρνει προκαταβολές από πελάτισσες του και στην συνέχεια «εξαφανίζεται» ως επιχείρηση έγιναν στην εκπομπή "Κοινωνία ώρα MEGA".
Μεγάλη αναστάτωση επικρατεί με κέντρο αισθητικής, το οποίο -σύμφωνα με τις καταγγελίες – εξαπατά τους υποψήφιους πελάτες του.
Σύμφωνα με καταγγελία πελάτισσας που εξαπατήθηκε, το εν λόγω κέντρο αισθητικής σε βάζει να προπληρώσεις το πρόγραμμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι και στη συνέχεια δεν σε εξυπηρετεί, ενώ αρνείται να σου επιστρέψει τα χρήματά σου.
Η μέθοδος εξαπάτησης συνίσταται σε δελεαστικές προσφορές σε social media (instagram, facebook), επαναλαμβανόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, κράχτες στο δρόμο, ενώ ζητούν πάντα προπληρωμή ολόκληρου του ποσού, και όταν πάρουν τα χρήματα, εξαφανίζονται – με δικαιολογία τεχνικά ζητήματα, ή δεν απαντούν καθόλου -, ενώ σβήνουν τα social ή αλλάζουν επωνυμία…
Τον Ιούνιο του 2023, στην ίδια διεύθυνση στην Ερμού στο κέντρο της Αθήνας, επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 310.000 ευρώ από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης σε ινστιτούτο αισθητικής με την εμπορική επωνυμία «COSMEDICAL», λόγω παραπλανητικών και επιθετικών εμπορικών πρακτικών
Η κυρία Ελένη κατήγγειλε στο MEGA την περιπέτειά της.
«Εγώ αναζητούσα να κάνω αποτρίχωση με laser. Μου πετάχτηκε μια διαφήμιση από το εν λόγω κέντρο, παρουσιαζόταν ως δερματολογικό ιατρείο. Τους έστειλα την φόρμα από τα social media, με πήραν κατευθείαν τηλέφωνο. Η προσφορά ήταν πολύ δελεαστική. Ήταν 199 ευρώ για 4 θεραπείες σε όλο το σώμα και 4 πρόσωπο που χρειάζεται. Δελεάστηκα από αυτό και είπα να πάω. Πήγα, εξ όψεως το “ιατρείο” ήταν ωραίο, προπλήρωσα την θεραπεία και υπέγραψα και ένα χαρτί. Το ψυλλιάστηκα αλλά όταν πήγα εκεί το είδα ως φυσιολογικό, είδα εργαζομένους με ρόμπες, δεν είδα φυσικά γιατρό. Όταν έκανα το λέιζερ ένιωθα να καιγόμουν και είχα βγάλει φουσκάλες. Το είπα και μου έδωσε μια κρέμα “για να περάσει”. Την επόμενη μέρα ούτε παντελόνι δεν μπορούσα να βάλω. Δεν είχα ξανά κάνει laser και το θεώρησα φυσιολογικό», είπε αρχικά, και συνέχισε:
«Μου είχαν κλείσει ήδη το επαναληπτικό. Και την ίδια μέρα που ήταν να κάνω την θεραπεία, μου έστειλαν ένα sms και μου είπαν ότι το ραντεβού μου ακυρώνεται για ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα. Είναι μια επαναλαμβανομένη πρακτική. Προσπαθώ να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω, γιατί ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση πληρωμής της συναλλαγής. Πιστεύω ότι πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας».
Σοβαρές καταγγελίες σχετικά με κέντρο αισθητικής που παίρνει προκαταβολές από πελάτισσες του και στην συνέχεια «εξαφανίζεται» ως επιχείρηση έγιναν στην εκπομπή "Κοινωνία ώρα MEGA".
Μεγάλη αναστάτωση επικρατεί με κέντρο αισθητικής, το οποίο -σύμφωνα με τις καταγγελίες – εξαπατά τους υποψήφιους πελάτες του.
Σύμφωνα με καταγγελία πελάτισσας που εξαπατήθηκε, το εν λόγω κέντρο αισθητικής σε βάζει να προπληρώσεις το πρόγραμμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι και στη συνέχεια δεν σε εξυπηρετεί, ενώ αρνείται να σου επιστρέψει τα χρήματά σου.
Η μέθοδος εξαπάτησης συνίσταται σε δελεαστικές προσφορές σε social media (instagram, facebook), επαναλαμβανόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, κράχτες στο δρόμο, ενώ ζητούν πάντα προπληρωμή ολόκληρου του ποσού, και όταν πάρουν τα χρήματα, εξαφανίζονται – με δικαιολογία τεχνικά ζητήματα, ή δεν απαντούν καθόλου -, ενώ σβήνουν τα social ή αλλάζουν επωνυμία…
Τον Ιούνιο του 2023, στην ίδια διεύθυνση στην Ερμού στο κέντρο της Αθήνας, επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 310.000 ευρώ από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης σε ινστιτούτο αισθητικής με την εμπορική επωνυμία «COSMEDICAL», λόγω παραπλανητικών και επιθετικών εμπορικών πρακτικών
Η κυρία Ελένη κατήγγειλε στο MEGA την περιπέτειά της.
«Εγώ αναζητούσα να κάνω αποτρίχωση με laser. Μου πετάχτηκε μια διαφήμιση από το εν λόγω κέντρο, παρουσιαζόταν ως δερματολογικό ιατρείο. Τους έστειλα την φόρμα από τα social media, με πήραν κατευθείαν τηλέφωνο. Η προσφορά ήταν πολύ δελεαστική. Ήταν 199 ευρώ για 4 θεραπείες σε όλο το σώμα και 4 πρόσωπο που χρειάζεται. Δελεάστηκα από αυτό και είπα να πάω. Πήγα, εξ όψεως το “ιατρείο” ήταν ωραίο, προπλήρωσα την θεραπεία και υπέγραψα και ένα χαρτί. Το ψυλλιάστηκα αλλά όταν πήγα εκεί το είδα ως φυσιολογικό, είδα εργαζομένους με ρόμπες, δεν είδα φυσικά γιατρό. Όταν έκανα το λέιζερ ένιωθα να καιγόμουν και είχα βγάλει φουσκάλες. Το είπα και μου έδωσε μια κρέμα “για να περάσει”. Την επόμενη μέρα ούτε παντελόνι δεν μπορούσα να βάλω. Δεν είχα ξανά κάνει laser και το θεώρησα φυσιολογικό», είπε αρχικά, και συνέχισε:
«Μου είχαν κλείσει ήδη το επαναληπτικό. Και την ίδια μέρα που ήταν να κάνω την θεραπεία, μου έστειλαν ένα sms και μου είπαν ότι το ραντεβού μου ακυρώνεται για ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα. Είναι μια επαναλαμβανομένη πρακτική. Προσπαθώ να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω, γιατί ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση πληρωμής της συναλλαγής. Πιστεύω ότι πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας».
ΣΧΟΛΙΑ