Αυτά είναι τα πρώτα 24 χλμ. του Ε-65 που δίνονται στην κυκλοφορία - Δείτε φωτογραφίες
28/02/2023 09:14
28/02/2023 09:14
Εντυπωσιακή η πρόοδος των εργασιών στο βόρειο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 και μάλιστα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ανακοίνωσε ότι μέχρι τα τέλη του έτους θα δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 24 χλμ., από τα Τρίκαλα και μέχρι τον κόμβο της Διάβας. Το βόρειο τμήμα του Ε65 θα συνδέσει τα Τρίκαλα με τα Γρεβενά και στη συνέχεια βορειότερα με την Εγνατία Οδό.
Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του σημείωσε: «Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, η ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας, γίνεται επιτέλους πραγματικότητα. Το Βόρειο Τμήμα, Τρίκαλα – Γρεβενά – Εγνατία, δεν είναι πια ένα ξεχασμένο έργο στα χαρτιά, αλλά ένα ακόμη έργο που υλοποιούμε μέρα με τη μέρα. Όπως διαπιστώσαμε στη σημερινή μας επίσκεψη στο εργοτάξιο στη Βασιλική Τρικάλων, οι εργασίες προχωρούν με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά μας. Έτσι, μέσα σε αυτή τη χρόνια θα καταφέρουμε να παραδώσουμε το πρώτο τμήμα, μήκους 24 χλμ., από τα Τρίκαλα ως την Καλαμπάκα».
Το βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65
Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65 αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας.
Ένα έργο τεράστιας αναπτυξιακής αξίας, συνολικού μήκους 181 χλμ., που ενώνει απευθείας την υφιστάμενη Εθνική οδό στο ύψος της Λαμίας με την Εγνατία Οδό.
Το έργο το 2013 χωρίστηκε σε 3 τμήματα, από τα οποία υλοποιήθηκε σε πρώτη φάση μόνο το ενδιάμεσο, το Ξυνιάδα – Τρίκαλα.
Το 2019 το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε στον Ε65 την εξής κατάσταση:
Το Νότιο Τμήμα, Λαμία – Ξυνιάδα, προχωρούσε με πολύ αργούς ρυθμούς, ενώ το Βόρειο Τμήμα, Τρίκαλα – Εγνατία, ήταν επί σχεδόν 10 χρόνια μπλοκαρισμένο σε σύνθετα προβλήματα. Στην ουσία ήταν ξεγραμμένο.
Η Κυβέρνηση κατάφερε όμως να πείσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να λάβει την απαραίτητη έγκριση για την ένταξή του Ε65 στο Ταμείο Ανάκαμψης.
Τον Ιανουάριο του 2021 η χώρα μας έλαβε το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την υλοποίηση του έργου και το καλοκαίρι της ίδιας χρόνιας ξεκίνησε η κατασκευή του.
Σήμερα, το Βόρειο Τμήμα του Ε65, μήκους 70,5 χλμ. και προϋπολογισμού 480 εκατομμυρίων ευρώ, κατασκευάζεται με ταχύτατους ρυθμούς.
Η πρόοδος κατασκευής βρίσκεται ήδη στο 20% του συνολικού αντικειμένου, ακριβώς δηλαδή σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να παραδοθεί μέσα στη χρονιά το πρώτο τμήμα του, από τα Τρίκαλα ως την Καλαμπάκα, μήκους 24 χιλιομέτρων.
Στο Νότιο Τμήμα του Ε65 έχουν ήδη παραδοθεί από το καλοκαίρι του 2021 τα πρώτα 14,5 χιλιόμετρα από τα 33 και μέσα στο 2023 θα παραδοθεί και το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι την Ξυνιάδα.
Εντυπωσιακή η πρόοδος των εργασιών στο βόρειο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 και μάλιστα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ανακοίνωσε ότι μέχρι τα τέλη του έτους θα δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 24 χλμ., από τα Τρίκαλα και μέχρι τον κόμβο της Διάβας. Το βόρειο τμήμα του Ε65 θα συνδέσει τα Τρίκαλα με τα Γρεβενά και στη συνέχεια βορειότερα με την Εγνατία Οδό.
Ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του σημείωσε: «Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, η ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας, γίνεται επιτέλους πραγματικότητα. Το Βόρειο Τμήμα, Τρίκαλα – Γρεβενά – Εγνατία, δεν είναι πια ένα ξεχασμένο έργο στα χαρτιά, αλλά ένα ακόμη έργο που υλοποιούμε μέρα με τη μέρα. Όπως διαπιστώσαμε στη σημερινή μας επίσκεψη στο εργοτάξιο στη Βασιλική Τρικάλων, οι εργασίες προχωρούν με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά μας. Έτσι, μέσα σε αυτή τη χρόνια θα καταφέρουμε να παραδώσουμε το πρώτο τμήμα, μήκους 24 χλμ., από τα Τρίκαλα ως την Καλαμπάκα».
Το βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65
Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65 αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας.
Ένα έργο τεράστιας αναπτυξιακής αξίας, συνολικού μήκους 181 χλμ., που ενώνει απευθείας την υφιστάμενη Εθνική οδό στο ύψος της Λαμίας με την Εγνατία Οδό.
Το έργο το 2013 χωρίστηκε σε 3 τμήματα, από τα οποία υλοποιήθηκε σε πρώτη φάση μόνο το ενδιάμεσο, το Ξυνιάδα – Τρίκαλα.
Το 2019 το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε στον Ε65 την εξής κατάσταση:
Το Νότιο Τμήμα, Λαμία – Ξυνιάδα, προχωρούσε με πολύ αργούς ρυθμούς, ενώ το Βόρειο Τμήμα, Τρίκαλα – Εγνατία, ήταν επί σχεδόν 10 χρόνια μπλοκαρισμένο σε σύνθετα προβλήματα. Στην ουσία ήταν ξεγραμμένο.
Η Κυβέρνηση κατάφερε όμως να πείσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να λάβει την απαραίτητη έγκριση για την ένταξή του Ε65 στο Ταμείο Ανάκαμψης.
Τον Ιανουάριο του 2021 η χώρα μας έλαβε το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την υλοποίηση του έργου και το καλοκαίρι της ίδιας χρόνιας ξεκίνησε η κατασκευή του.
Σήμερα, το Βόρειο Τμήμα του Ε65, μήκους 70,5 χλμ. και προϋπολογισμού 480 εκατομμυρίων ευρώ, κατασκευάζεται με ταχύτατους ρυθμούς.
Η πρόοδος κατασκευής βρίσκεται ήδη στο 20% του συνολικού αντικειμένου, ακριβώς δηλαδή σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να παραδοθεί μέσα στη χρονιά το πρώτο τμήμα του, από τα Τρίκαλα ως την Καλαμπάκα, μήκους 24 χιλιομέτρων.
Στο Νότιο Τμήμα του Ε65 έχουν ήδη παραδοθεί από το καλοκαίρι του 2021 τα πρώτα 14,5 χιλιόμετρα από τα 33 και μέσα στο 2023 θα παραδοθεί και το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι την Ξυνιάδα.
ΣΧΟΛΙΑ