Beriev Be-200: Το ρωσικό θηρίο των δώδεκα τόνων νερού ανά ρίψη (βίντεο)
07/08/2021 08:55
07/08/2021 08:55
Μηχανικά, δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, τύπου D-436TP με μέγιστη ώση 15000 kg που διαθέτει, προωθούν το αεροσκάφος που είναι εξοπλισμένο με βοηθητικό ηλεκτροπαραγωγό στοιχείο (APU) τύπου TA12-60.
Οι Ρώσοι είναι υπερήφανοι για την αποτελεσματικότητά του σε πυρκαγιές, αφού έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έως 12 τόνους νερού και να ρίχνει συνολικά 270 τόνους με κάθε ανεφοδιασμό του σε καύσιμα.
Όσο για το πως λειτουργεί; Κατεβαίνει προς την επιφάνεια του νερού με τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα. Ο πιλότος ανοίγει τους μηχανισμούς υδροληψίας και το αεροπλάνο γλιστράει στην επιφάνεια του νερού με ταχύτητα 150-190 χλμ./ώρα. Το νερό εισέρχεται σε δεξαμενές μέσω μηχανισμών που αντλούν περίπου ένα τόνο ανά δευτερόλεπτο. Όταν γεμίζουν το νερό αρχίζει να πέφτει μέσα από μία ειδική βαλβίδα και τότε ο πιλότος κλείνει τους μηχανισμούς υδροληψίας και αποθαλασσώνεται.
Δείτε το σε δράση:
Μηχανικά, δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, τύπου D-436TP με μέγιστη ώση 15000 kg που διαθέτει, προωθούν το αεροσκάφος που είναι εξοπλισμένο με βοηθητικό ηλεκτροπαραγωγό στοιχείο (APU) τύπου TA12-60.
Οι Ρώσοι είναι υπερήφανοι για την αποτελεσματικότητά του σε πυρκαγιές, αφού έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έως 12 τόνους νερού και να ρίχνει συνολικά 270 τόνους με κάθε ανεφοδιασμό του σε καύσιμα.
Όσο για το πως λειτουργεί; Κατεβαίνει προς την επιφάνεια του νερού με τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα. Ο πιλότος ανοίγει τους μηχανισμούς υδροληψίας και το αεροπλάνο γλιστράει στην επιφάνεια του νερού με ταχύτητα 150-190 χλμ./ώρα. Το νερό εισέρχεται σε δεξαμενές μέσω μηχανισμών που αντλούν περίπου ένα τόνο ανά δευτερόλεπτο. Όταν γεμίζουν το νερό αρχίζει να πέφτει μέσα από μία ειδική βαλβίδα και τότε ο πιλότος κλείνει τους μηχανισμούς υδροληψίας και αποθαλασσώνεται.
Δείτε το σε δράση:
ΣΧΟΛΙΑ