Χαλκιδική: Νέος αυτοκινητόδρομος για τη Σιθωνία - Ποια θα είναι η νέα χάραξη
27/01/2023 12:35
27/01/2023 12:35
Για πρώτη φορά εκδηλώθηκε δημόσια η αποφασιστικότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στη Σιθωνία, όπως αναφέρει το xalkidikipolitiki.com.
Η χερσόνησος της Χαλκιδικής, που είδε τις τελευταίες μεγάλες παρεμβάσεις στο οδικό της δίκτυο το 2003 με τη Σύνοδο Κορυφής στο Πόρτο Καρράς, παρουσιάζει έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα το καλοκαίρι. Ο όγκος των οχημάτων που διέρχονται της κεντρικής οδού είναι τόσο μεγάλος, που στα φανάρια της Νικήτης δημιουργείται μποτιλιάρισμα, συχνά ακόμη και τις καθημερινές.
Στην παρουσίαση του ΕΣΠΑ, στον Πολύγυρο, ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας έδωσε το στίγμα των προθέσεων της περιφέρειας όσον αφορά το συγκεκριμένο έργο. Είχε προηγηθεί ερώτημα από τον δήμαρχο Σιθωνίας Κυπαρίσση Ντέμπλα, ο οποίος ανησυχεί για την εξέλιξη του έργου που αφορά τους κόμβους στη Νικήτη.
Όπως είπε ο κ. Τζιτζικώστας, σχεδιάζεται ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος για τη χερσόνησο της Σιθωνίας όπως το ανάλογο έργο που εκτελέστηκε στην Κασσάνδρα. Για πρώτη φορά, ανέφερε ότι υπάρχει σχεδιασμός να ενωθεί η περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, λίγο πριν το τέλος της ανατολικά με τον δρόμο Θέρμης - Γαλάτιστας, έπειτα να γίνει νέα χάραξη που θα φτάνει κάτω.
«Είναι έργο οραματικό το κόστος του οποίου δεν μπορεί να καλυφθεί από ένα και μόνο πρόγραμμα. Πρέπει να ενώσουμε δυνάμεις και να το διεκδικήσουμε, λύσεις υπάρχουν. Στο παρελθόν υπήρξαν μελέτες, και τώρα ζήτησα να γίνει μια πρώτη έρευνα», τόνισε ο περιφερειάρχης. Ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα και στην πίεση που πρέπει να ασκηθεί στην Εγνατία Οδό ώστε να συνδεθεί τουλάχιστον το κομμάτι προς το Άγιο Όρος.
Για πρώτη φορά εκδηλώθηκε δημόσια η αποφασιστικότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στη Σιθωνία, όπως αναφέρει το xalkidikipolitiki.com.
Η χερσόνησος της Χαλκιδικής, που είδε τις τελευταίες μεγάλες παρεμβάσεις στο οδικό της δίκτυο το 2003 με τη Σύνοδο Κορυφής στο Πόρτο Καρράς, παρουσιάζει έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα το καλοκαίρι. Ο όγκος των οχημάτων που διέρχονται της κεντρικής οδού είναι τόσο μεγάλος, που στα φανάρια της Νικήτης δημιουργείται μποτιλιάρισμα, συχνά ακόμη και τις καθημερινές.
Στην παρουσίαση του ΕΣΠΑ, στον Πολύγυρο, ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας έδωσε το στίγμα των προθέσεων της περιφέρειας όσον αφορά το συγκεκριμένο έργο. Είχε προηγηθεί ερώτημα από τον δήμαρχο Σιθωνίας Κυπαρίσση Ντέμπλα, ο οποίος ανησυχεί για την εξέλιξη του έργου που αφορά τους κόμβους στη Νικήτη.
Όπως είπε ο κ. Τζιτζικώστας, σχεδιάζεται ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος για τη χερσόνησο της Σιθωνίας όπως το ανάλογο έργο που εκτελέστηκε στην Κασσάνδρα. Για πρώτη φορά, ανέφερε ότι υπάρχει σχεδιασμός να ενωθεί η περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, λίγο πριν το τέλος της ανατολικά με τον δρόμο Θέρμης - Γαλάτιστας, έπειτα να γίνει νέα χάραξη που θα φτάνει κάτω.
«Είναι έργο οραματικό το κόστος του οποίου δεν μπορεί να καλυφθεί από ένα και μόνο πρόγραμμα. Πρέπει να ενώσουμε δυνάμεις και να το διεκδικήσουμε, λύσεις υπάρχουν. Στο παρελθόν υπήρξαν μελέτες, και τώρα ζήτησα να γίνει μια πρώτη έρευνα», τόνισε ο περιφερειάρχης. Ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα και στην πίεση που πρέπει να ασκηθεί στην Εγνατία Οδό ώστε να συνδεθεί τουλάχιστον το κομμάτι προς το Άγιο Όρος.
ΣΧΟΛΙΑ