ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Χρ. Σταϊκούρας: Μετρό το 2024, τις επόμενες εβδομάδες αρχίζει το flyover

49 μεγάλα αρδευτικά έργα προϋπολογισμού 642 εκατ. ευρώ, τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικές φάσεις ωρίμανσης

 29/09/2023 14:43

Χρ. Σταϊκούρας: Μετρό το 2024, τις επόμενες εβδομάδες αρχίζει το flyover

Σοφία Χριστοφορίδου

Εντός του 2024 θα παραδοθεί το μετρό, επανέλαβε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, από το βήμα του συνεδρίου του Economist που πραγματοποιείται σήμερα στη Θεσσαλονίκη. 

Η σχετική σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία που θα το λειτουργήσει θα υπογραφεί στις 4 Οκτωβρίου παρουσία του πρωθυπουργού. 

Ο κ. Σταϊκούρας ανακοίνωσε ακόμη ότι τέλος Απριλίου του 2024 θα έρθουν τα 110 λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο διαγωνισμός για την προμήθεια επιπλέον 650 λεωφορείων που θα δοθούν στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθεί το α' εξάμηνο του 2024. 

Είπε ακόμη ότι τα έργα για την ανατολική εσωτερική περιφερειακή οδό (flyover) που είναι το πιο μεγάλο οδικό έργο ΣΔΙΤ στη χώρα ξεκινά τις επόμενες εβομαδες.

economist.jpg


Εκ μέρους της κατασκευάστριας κοινοπραξίας ο πρόεδρος της ΑΒΑΞ Α. Μιτζάλης ανέφερε ότι πρόκειται για ένα σύνθετο έργο, τόσο στο κομμάτι της κατασκευής όσο και σε αυτό της συντήρησης, ενώ ανέφερε ότι είναι σε επικοινωνία με τους φορείς της πόλης, για να απαλυνθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος στην πόλη.

Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι οι υποδομές είναι κρίσιμες για την ανάπτυξη της χώρας, προσθέτοντας ότι ο ισχυρός δημόσιος τομέας είναι αναγκαία συνθήκη για τη βιώσιμη ανάπτυξη ενός ισχυρού ιδιωτικού τομέα, που με τη σειρά του είναι αναγκαία συνθήκη για ένα παραγωγικό δημόσιο και μια ισχυρή Ελλάδα

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε μια σειρά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως ο Ε65 μέχρι την Καλαμπακα που θα δημοπρατηθεί τους πρώτους μήνες του 2024, το τμήμα Πάτρα- Πύργο που ολοκληρώθηκε στο 25% και θα ολοκληρωθεί το 2025, η παράκαμψη Γιάλοβας, το τμήμα Άκτιο Αμβρακιά, ο ΒΟΑΚ, το Αεροδρόμιο στο Καστέλι 23% 2027.

Ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε επίσης στα αρδευτικά, αντιπλημμυρικά και εγγειοβελτιωτικά έργα που ανέλαβε το υπουργείο, σημειώνοντας ότι είναι σε εξέλιξη μελέτες 28,9 εκατ. ευρώ για 11 αντιπλημμυρικά, ενώ υλοποιούνται αλλά δέκα, προϋπολογισμού 344 εκατ. ευρώ, ενώτέσσερα έργα προϋπολογισμού 197 εκατ. είναι υπό ανάθεση. Είπε ακόμη ότι το υπουργείο αναλαμβάνει

49 μεγάλα αρδευτικά έργα προϋπολογισμού 642 εκατ. ευρώ, τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικές φάσεις ωρίμανσης

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη μεταρρύθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου. 

Τόνισε ότι τα 185 εκατ. από τα συνολικά 600 εκατ. του πρόσθετου προϋπολογισμού για τα έργα αποκαταστάσεις σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές θα διατεθούν στην ανάταξη του δικτύου. Επίσης ο ετήσιος προϋπολογισμός του ΟΣΕ αυξάνεται από 45 εκατ. σε 75 εκατ. ευρώ και συστάθηκε επιτροπή για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου με τη συμμετοχή ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Hellenic Train. 

O κ. Σταϊκούρας ανέφερε επίσης ότι η κυβέρνηση προωθεί τη υμμετοχή της χώρας μας στους νέους σιδηροδρομικούς διαδρόμους και τη σύνδεση Θεσσαλονίκης- Καβάλας- Αλεξανδρούπολης- Μπούρκας- Βάρνας.

Αναφορικά με την αποκατάσταση των ζημιών στις πληγείσες περιοχές είπε ότι αν απαιτηθούν πρόσθετοι πόροι, πέραν των 600 εκατ. ευρώ "θα τους βρούμε" και τόνισε ότι τα πρώτα έργα από τα οποία θα αρχίσει η αποκατάσταση είναι οι δρόμοι και τα σχολεία.

Εντός του 2024 θα παραδοθεί το μετρό, επανέλαβε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, από το βήμα του συνεδρίου του Economist που πραγματοποιείται σήμερα στη Θεσσαλονίκη. 

Η σχετική σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία που θα το λειτουργήσει θα υπογραφεί στις 4 Οκτωβρίου παρουσία του πρωθυπουργού. 

Ο κ. Σταϊκούρας ανακοίνωσε ακόμη ότι τέλος Απριλίου του 2024 θα έρθουν τα 110 λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο διαγωνισμός για την προμήθεια επιπλέον 650 λεωφορείων που θα δοθούν στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθεί το α' εξάμηνο του 2024. 

Είπε ακόμη ότι τα έργα για την ανατολική εσωτερική περιφερειακή οδό (flyover) που είναι το πιο μεγάλο οδικό έργο ΣΔΙΤ στη χώρα ξεκινά τις επόμενες εβομαδες.

economist.jpg


Εκ μέρους της κατασκευάστριας κοινοπραξίας ο πρόεδρος της ΑΒΑΞ Α. Μιτζάλης ανέφερε ότι πρόκειται για ένα σύνθετο έργο, τόσο στο κομμάτι της κατασκευής όσο και σε αυτό της συντήρησης, ενώ ανέφερε ότι είναι σε επικοινωνία με τους φορείς της πόλης, για να απαλυνθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος στην πόλη.

Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι οι υποδομές είναι κρίσιμες για την ανάπτυξη της χώρας, προσθέτοντας ότι ο ισχυρός δημόσιος τομέας είναι αναγκαία συνθήκη για τη βιώσιμη ανάπτυξη ενός ισχυρού ιδιωτικού τομέα, που με τη σειρά του είναι αναγκαία συνθήκη για ένα παραγωγικό δημόσιο και μια ισχυρή Ελλάδα

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε μια σειρά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως ο Ε65 μέχρι την Καλαμπακα που θα δημοπρατηθεί τους πρώτους μήνες του 2024, το τμήμα Πάτρα- Πύργο που ολοκληρώθηκε στο 25% και θα ολοκληρωθεί το 2025, η παράκαμψη Γιάλοβας, το τμήμα Άκτιο Αμβρακιά, ο ΒΟΑΚ, το Αεροδρόμιο στο Καστέλι 23% 2027.

Ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε επίσης στα αρδευτικά, αντιπλημμυρικά και εγγειοβελτιωτικά έργα που ανέλαβε το υπουργείο, σημειώνοντας ότι είναι σε εξέλιξη μελέτες 28,9 εκατ. ευρώ για 11 αντιπλημμυρικά, ενώ υλοποιούνται αλλά δέκα, προϋπολογισμού 344 εκατ. ευρώ, ενώτέσσερα έργα προϋπολογισμού 197 εκατ. είναι υπό ανάθεση. Είπε ακόμη ότι το υπουργείο αναλαμβάνει

49 μεγάλα αρδευτικά έργα προϋπολογισμού 642 εκατ. ευρώ, τα οποία βρίσκονται σε διαφορετικές φάσεις ωρίμανσης

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη μεταρρύθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου. 

Τόνισε ότι τα 185 εκατ. από τα συνολικά 600 εκατ. του πρόσθετου προϋπολογισμού για τα έργα αποκαταστάσεις σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές θα διατεθούν στην ανάταξη του δικτύου. Επίσης ο ετήσιος προϋπολογισμός του ΟΣΕ αυξάνεται από 45 εκατ. σε 75 εκατ. ευρώ και συστάθηκε επιτροπή για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου με τη συμμετοχή ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Hellenic Train. 

O κ. Σταϊκούρας ανέφερε επίσης ότι η κυβέρνηση προωθεί τη υμμετοχή της χώρας μας στους νέους σιδηροδρομικούς διαδρόμους και τη σύνδεση Θεσσαλονίκης- Καβάλας- Αλεξανδρούπολης- Μπούρκας- Βάρνας.

Αναφορικά με την αποκατάσταση των ζημιών στις πληγείσες περιοχές είπε ότι αν απαιτηθούν πρόσθετοι πόροι, πέραν των 600 εκατ. ευρώ "θα τους βρούμε" και τόνισε ότι τα πρώτα έργα από τα οποία θα αρχίσει η αποκατάσταση είναι οι δρόμοι και τα σχολεία.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία