ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΕΔΔΗΕ: Επιτήδειοι εξαπατούν καταναλωτές για να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία

Προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ για να αποσπάσουν στοιχεία των προσωπικών τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ) των καταναλωτών

 19/01/2023 12:57

ΔΕΔΔΗΕ: Επιτήδειοι εξαπατούν καταναλωτές για να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία
φωτ. αρχείου

Κρούσματα εξαπάτησης των καταναλωτών από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ για να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος επισημαίνει ο Διαχειριστής και εφιστά την προσοχή των πολιτών.

Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

Κρούσματα εξαπάτησης των καταναλωτών από πρόσωπα που προφασίζονται ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ για να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος επισημαίνει ο Διαχειριστής και εφιστά την προσοχή των πολιτών.

Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα σε θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία