ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Detrop Boutique – Artozyma: Το πιο γευστικό ταξίδι ξεκινά στη ΔΕΘ

Η γιορτή της γαστρονομίας ανοίγει τις πύλες της 2-4 Απριλίου – Βάλλεται από τις ανατιμήσεις αλλά αντέχει η αρτοποιία - «Δε θα υπάρξουν νέες αυξήσεις στο ψωμί το επόμενο διάστημα» - Κανένα πρόβλημα με την επάρκεια, πιο αλμυρό το πασχαλινό τσουρέκι

 01/04/2022 13:59

Detrop Boutique – Artozyma: Το πιο γευστικό ταξίδι ξεκινά στη ΔΕΘ

Στέφανος Μαχτσίρας

Η μεγαλύτερη delicatessen γευστική συνάντηση και όλος ο κόσμος της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής θα λάβουν χώρα στην DETROP BOUTIQUE και στην ARTOZYMA από τις 2-4 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Τα διεθνώς αναγνωρισμένα και υψηλής ποιότητας τρόφιμα της μεσογειακής διατροφής, η γαστρονομία και ο δυναμισμός του κλάδου της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής θα αναδειχθούν στην 10η Διεθνή Έκθεση ARTOZYMA και στην 30η Διεθνή Έκθεση DETROP BOUTIQUE.

«Σήμερα η αρτοποιία διανύει τις πιο δύσκολες στιγμές της. Ακόμα κι έτσι όμως, σύμφωνα με έρευνα της ΓΣΕΒΕΕ η βιοτεχνική αρτοποιία κρατάει σταθερά τον τζίρο της ενώ και οι θέσεις εργασίας αντέχουν. Η αλματώδης αύξηση των αλεύρων, μέχρι και 70%, μας δυσκολεύει, πρόβλημα επάρκειας όμως δε θα υπάρξει. Οι αυξήσεις στο ψωμί δεν είναι μεγάλες καθώς οι αρτοποιοί σέβονται τις δυσκολίες των καταναλωτών. Για το επόμενο διάστημα δε θα έχουμε ιδιαίτερο πρόβλημα, οι κρατικές επιδοτήσεις σε ρεύμα και αέριο είναι σημαντική ανάσα, αν τις δούμε στους λογαριασμούς δε θα έχουμε άλλες αυξήσεις», υποστήριξε ο Μιχάλης Μούσιος, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος.

Ανατιμήσεις και στο…τσουρέκι, βασικό συστατικό του οποίου είναι το αλεύρι, προανήγγειλε ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΘ, Τάσο Τζήκα που έκανε λόγο για επιστροφή στην εκθεσιακή κανονικότητα, το εκθεσιακό δίδυμο συγκεντρώνει φέτος περίπου 346 εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι) στα περίπτερα 12, 13, 15 με εκπροσώπηση από 23 χώρες. Τιμώμενος δήμος θα είναι ο δήμος Πύργου ενώ δυναμικό παρών θα δώσουν επτά περιφέρειες.

Μάλιστα στάθηκε ιδιαίτερα στην καθιέρωση από φέτος του διεθνούς διαγωνισμού ποιότητας εξαιρετικών ελαιόλαδων «OLIVE OIL TROPHY» και του αντίστοιχου ποιότητας επιτραπέζιων ελιών «TABLE OLIVES TROPHY».

«Δυναμισμός, εξωστρέφεια και καινοτομία θα είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά των δύο εκθέσεων», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ, Κυριάκος Ποζρικίδης. Τις δύο εκθέσεις θα επισκεφτούν πάνω από 130 Hosted Buyers από 22 χώρες.

H Artozyma είναι το κλαδικό εκθεσιακό γεγονός που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον του επιχειρηματικού κόσμου της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής. Φιλοξενεί τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, συσκευασίας και εξοπλισμού, ενώ παράλληλα, μέσα από πρωτότυπα θεματικά αφιερώματα και πολυάριθμες εκδηλώσεις, αναδεικνύει τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στον κλάδο: δράσεις, seminars, workshops, masterclasses!

Το επαγγελματικό προφίλ της έκθεσης, διασφαλίζουν οι στοχευμένες επιχειρηματικές συναντήσεις τύπου b2b μεταξύ εκθετών και αγοραστών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στα showroom των εκδηλώσεων παρουσιάζονται τα πιο ευφάνταστα και καινοτόμα δημιουργήματα από νέους δημιουργούς, ενώ οι εκθεσιακοί φούρνοι «καπνίζουν» τις μυρωδιές των αρτοποιημάτων. Παράλληλα, συντρέχουν κορυφαίες εκδηλώσεις, όπως το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού και ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζαχαροπλαστικής.

Η Detrop boutique έχει ως στόχο να αναδείξει τα καλύτερα delicatessen προϊόντα και τρόφιμα, τόσο από άποψη ποιότητας όσο και μεθόδων παραγωγής των Ελλήνων παραγωγών.

Η έκθεση προβάλλει την γαστρονομική κουλτούρα της χώρας σε εγχώριους και διεθνείς αγοραστές, ενώ απευθύνεται σε εμπόρους λιανικής και χονδρικής, αντιπροσώπους σουπερμάρκετ, ξενοδοχείων, εστιατορίων καθώς και σε καταστήματα deli, οργανικών προϊόντων και φούρνους.

Η μεγαλύτερη delicatessen γευστική συνάντηση και όλος ο κόσμος της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής θα λάβουν χώρα στην DETROP BOUTIQUE και στην ARTOZYMA από τις 2-4 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Τα διεθνώς αναγνωρισμένα και υψηλής ποιότητας τρόφιμα της μεσογειακής διατροφής, η γαστρονομία και ο δυναμισμός του κλάδου της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής θα αναδειχθούν στην 10η Διεθνή Έκθεση ARTOZYMA και στην 30η Διεθνή Έκθεση DETROP BOUTIQUE.

«Σήμερα η αρτοποιία διανύει τις πιο δύσκολες στιγμές της. Ακόμα κι έτσι όμως, σύμφωνα με έρευνα της ΓΣΕΒΕΕ η βιοτεχνική αρτοποιία κρατάει σταθερά τον τζίρο της ενώ και οι θέσεις εργασίας αντέχουν. Η αλματώδης αύξηση των αλεύρων, μέχρι και 70%, μας δυσκολεύει, πρόβλημα επάρκειας όμως δε θα υπάρξει. Οι αυξήσεις στο ψωμί δεν είναι μεγάλες καθώς οι αρτοποιοί σέβονται τις δυσκολίες των καταναλωτών. Για το επόμενο διάστημα δε θα έχουμε ιδιαίτερο πρόβλημα, οι κρατικές επιδοτήσεις σε ρεύμα και αέριο είναι σημαντική ανάσα, αν τις δούμε στους λογαριασμούς δε θα έχουμε άλλες αυξήσεις», υποστήριξε ο Μιχάλης Μούσιος, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος.

Ανατιμήσεις και στο…τσουρέκι, βασικό συστατικό του οποίου είναι το αλεύρι, προανήγγειλε ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΘ, Τάσο Τζήκα που έκανε λόγο για επιστροφή στην εκθεσιακή κανονικότητα, το εκθεσιακό δίδυμο συγκεντρώνει φέτος περίπου 346 εκθέτες (άμεσοι και έμμεσοι) στα περίπτερα 12, 13, 15 με εκπροσώπηση από 23 χώρες. Τιμώμενος δήμος θα είναι ο δήμος Πύργου ενώ δυναμικό παρών θα δώσουν επτά περιφέρειες.

Μάλιστα στάθηκε ιδιαίτερα στην καθιέρωση από φέτος του διεθνούς διαγωνισμού ποιότητας εξαιρετικών ελαιόλαδων «OLIVE OIL TROPHY» και του αντίστοιχου ποιότητας επιτραπέζιων ελιών «TABLE OLIVES TROPHY».

«Δυναμισμός, εξωστρέφεια και καινοτομία θα είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά των δύο εκθέσεων», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ, Κυριάκος Ποζρικίδης. Τις δύο εκθέσεις θα επισκεφτούν πάνω από 130 Hosted Buyers από 22 χώρες.

H Artozyma είναι το κλαδικό εκθεσιακό γεγονός που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον του επιχειρηματικού κόσμου της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής. Φιλοξενεί τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, συσκευασίας και εξοπλισμού, ενώ παράλληλα, μέσα από πρωτότυπα θεματικά αφιερώματα και πολυάριθμες εκδηλώσεις, αναδεικνύει τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στον κλάδο: δράσεις, seminars, workshops, masterclasses!

Το επαγγελματικό προφίλ της έκθεσης, διασφαλίζουν οι στοχευμένες επιχειρηματικές συναντήσεις τύπου b2b μεταξύ εκθετών και αγοραστών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στα showroom των εκδηλώσεων παρουσιάζονται τα πιο ευφάνταστα και καινοτόμα δημιουργήματα από νέους δημιουργούς, ενώ οι εκθεσιακοί φούρνοι «καπνίζουν» τις μυρωδιές των αρτοποιημάτων. Παράλληλα, συντρέχουν κορυφαίες εκδηλώσεις, όπως το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού και ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζαχαροπλαστικής.

Η Detrop boutique έχει ως στόχο να αναδείξει τα καλύτερα delicatessen προϊόντα και τρόφιμα, τόσο από άποψη ποιότητας όσο και μεθόδων παραγωγής των Ελλήνων παραγωγών.

Η έκθεση προβάλλει την γαστρονομική κουλτούρα της χώρας σε εγχώριους και διεθνείς αγοραστές, ενώ απευθύνεται σε εμπόρους λιανικής και χονδρικής, αντιπροσώπους σουπερμάρκετ, ξενοδοχείων, εστιατορίων καθώς και σε καταστήματα deli, οργανικών προϊόντων και φούρνους.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία