ΠΑΙΔΕΙΑ

Διαδικτυακή εκδήλωση για το Neuromarketing από το CITY College, University of York Europe Campus

 26/04/2022 12:55

Διαδικτυακή εκδήλωση για το Neuromarketing από το CITY College, University of York Europe Campus

Με ιδιαίτερη επιτυχία, συμμετοχή από πάνω από 20 χώρες και ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις από διακεκριμένους ομιλητές διοργανώθηκε η διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα ‘Διερευνώντας το Neuromarketing’ από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οικονομικών του CITY College, University of York Europe Campus την Τρίτη 12 Απριλίου 2022.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του neuromarketing και διερευνήθηκε η καλύτερη εφαρμογή του μέσα από πραγματικές μελέτες περιπτώσεων (case studies) από την αγορά.

Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο Δρ Matt Johnson, Καθηγητής Neuromarketing στο Hult International Business School και ο Δρ Νικόλαος Δημητριάδης, Διευθυντής του προγράμματος, MSc in Neuromarketing στο CITY College, University of York Europe και Διευθυντής Neuro Consulting, Optimal HR Group.

Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό η κα Αγγελική Παπακωνσταντίνου, Διευθύντρια του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οικονομικών του CITY College, ενώ σύντομους χαιρετισμούς απηύθυναν ο κ. Χάρης Λαλάτσης, Υπεύθυνος της Ομάδας Εκπαίδευσης και Έρευνας του Marketing Club Greece,Head of Education & Research Team, Marketing Club Greece, η Carla Nagel, Διευθύντρια του International Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA) και η Caterina Garofalo, Πρόεδρος του Ιταλικού Συνδέσμου Neuromarketing (AINEM - Italian Association of Neuromarketing).

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκδήλωσης οι ομιλητές κατέθεσαν τις απόψεις τους και τις εμπειρίες τους σε θέματα πολύ σημαντικά για τους σύγχρονους επαγγελματίες στον χώρο του μάρκετινγκ όπως τα νέα μοντέλα έρευνας αγοράς, το neuromarketing και έρευνα ασυνείδητου και συναισθημάτων, η συμπεριφορά καταναλωτή σε περιόδους κρίσεων καθώς και τις νέες τεχνολογίες στο μάρκετινγκ.

Στο πάνελ της εκδήλωσης συμμετείχαν οι κκ. Μάγδα Χουρδάκη, Customer Insights Manager at Dixons South East Europe (Kotsovolos), Maja Knezevic, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, Brand Strategy and Innovation, Atlantic Group και Ljubiša Egelja, Διευθυντής Μάρκετινγκ, OTP Bank, Σερβία.

Η εκδήλωση κατέληξε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα και σημαντικές διαπιστώσεις. Οι ομιλητές συμπέραναν ότι

  • Οι επιχειρήσεις έχουν πλέον συνειδητοποιήσει ότι οι απαντήσεις των πελατών σε έρευνες αγοράς δεν επαρκούν για την βαθιά κατανόηση και πρόβλεψη της πραγματικής εικόνας της αγοράς
  • Το Neuromarketing είναι απαραίτητο σαν επιστημονική μεθοδολογία για την αποκάλυψη των αποφάσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών
  • Τα αποτελέσματα των ερευνών neuromarketing είναι πολύ κατανοητά από τα στελέχη στον χώρο του μάρκετινγκ, εφαρμόζονται άμεσα και οδηγούν σε μετρήσιμα και καλύτερα αποτελέσματα.
  • Η έρευνα αγοράς θα πρέπει να εστιάσει στην καταναλωτική εμπειρία.

«Ο κόσμος αλλάζει, η τεχνολογία αλλάζει, η συμπεριφορά των ανθρώπων αλλάζει, το μάρκετινγκ αλλάζει κι αυτό», ανέφερε ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης. Ο Δρ. Δημητριάδης είναι Διευθυντής του μεταπτυχιακού προγράμματος, MSc in Neuromarketing που προσφέρει το CITY College στην Θεσσαλονίκη.

Την εκδήλωση υποστήριξαν το International Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), o Ιταλικός Σύνδεσμος Neuromarketing (AINEM - Italian Association of Neuromarketing), το Μάρκετινγκ Club Greece και το Optimal HR Group.

Σχετικά με το CITY College, University of York Europe Campus

Το CITY College, University of York Europe Campus είναι το ευρωπαϊκό campus του Πανεπιστημίου του York. Είναι ένα μοναδικό διεθνές εκπαιδευτικό ίδρυμα με κέντρο τη Θεσσαλονίκη και προσφέρει τα πτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα του κορυφαίου βρετανικού πανεπιστημίου (151ο στον κόσμο – QS 2022) στην Ελλάδα και σε 8 χώρες στην Νοτιοανατολική και Ανατολική Ευρώπη και στις χώρες του Καυκάσου. To CITY College συνδέει εδώ και 30 χρόνια ως διεθνές εκπαιδευτικό ίδρυμα υψηλού κύρους και ακαδημαϊκής αριστείας τη Βρετανία με την ευρύτερη περιοχή, την Ευρώπη και τον κόσμο.

city-college-neuromarketing-event-2022apr-1.jpg


Με ιδιαίτερη επιτυχία, συμμετοχή από πάνω από 20 χώρες και ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις από διακεκριμένους ομιλητές διοργανώθηκε η διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα ‘Διερευνώντας το Neuromarketing’ από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οικονομικών του CITY College, University of York Europe Campus την Τρίτη 12 Απριλίου 2022.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του neuromarketing και διερευνήθηκε η καλύτερη εφαρμογή του μέσα από πραγματικές μελέτες περιπτώσεων (case studies) από την αγορά.

Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο Δρ Matt Johnson, Καθηγητής Neuromarketing στο Hult International Business School και ο Δρ Νικόλαος Δημητριάδης, Διευθυντής του προγράμματος, MSc in Neuromarketing στο CITY College, University of York Europe και Διευθυντής Neuro Consulting, Optimal HR Group.

Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό η κα Αγγελική Παπακωνσταντίνου, Διευθύντρια του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οικονομικών του CITY College, ενώ σύντομους χαιρετισμούς απηύθυναν ο κ. Χάρης Λαλάτσης, Υπεύθυνος της Ομάδας Εκπαίδευσης και Έρευνας του Marketing Club Greece,Head of Education & Research Team, Marketing Club Greece, η Carla Nagel, Διευθύντρια του International Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA) και η Caterina Garofalo, Πρόεδρος του Ιταλικού Συνδέσμου Neuromarketing (AINEM - Italian Association of Neuromarketing).

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκδήλωσης οι ομιλητές κατέθεσαν τις απόψεις τους και τις εμπειρίες τους σε θέματα πολύ σημαντικά για τους σύγχρονους επαγγελματίες στον χώρο του μάρκετινγκ όπως τα νέα μοντέλα έρευνας αγοράς, το neuromarketing και έρευνα ασυνείδητου και συναισθημάτων, η συμπεριφορά καταναλωτή σε περιόδους κρίσεων καθώς και τις νέες τεχνολογίες στο μάρκετινγκ.

Στο πάνελ της εκδήλωσης συμμετείχαν οι κκ. Μάγδα Χουρδάκη, Customer Insights Manager at Dixons South East Europe (Kotsovolos), Maja Knezevic, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, Brand Strategy and Innovation, Atlantic Group και Ljubiša Egelja, Διευθυντής Μάρκετινγκ, OTP Bank, Σερβία.

Η εκδήλωση κατέληξε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα και σημαντικές διαπιστώσεις. Οι ομιλητές συμπέραναν ότι

  • Οι επιχειρήσεις έχουν πλέον συνειδητοποιήσει ότι οι απαντήσεις των πελατών σε έρευνες αγοράς δεν επαρκούν για την βαθιά κατανόηση και πρόβλεψη της πραγματικής εικόνας της αγοράς
  • Το Neuromarketing είναι απαραίτητο σαν επιστημονική μεθοδολογία για την αποκάλυψη των αποφάσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών
  • Τα αποτελέσματα των ερευνών neuromarketing είναι πολύ κατανοητά από τα στελέχη στον χώρο του μάρκετινγκ, εφαρμόζονται άμεσα και οδηγούν σε μετρήσιμα και καλύτερα αποτελέσματα.
  • Η έρευνα αγοράς θα πρέπει να εστιάσει στην καταναλωτική εμπειρία.

«Ο κόσμος αλλάζει, η τεχνολογία αλλάζει, η συμπεριφορά των ανθρώπων αλλάζει, το μάρκετινγκ αλλάζει κι αυτό», ανέφερε ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης. Ο Δρ. Δημητριάδης είναι Διευθυντής του μεταπτυχιακού προγράμματος, MSc in Neuromarketing που προσφέρει το CITY College στην Θεσσαλονίκη.

Την εκδήλωση υποστήριξαν το International Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), o Ιταλικός Σύνδεσμος Neuromarketing (AINEM - Italian Association of Neuromarketing), το Μάρκετινγκ Club Greece και το Optimal HR Group.

Σχετικά με το CITY College, University of York Europe Campus

Το CITY College, University of York Europe Campus είναι το ευρωπαϊκό campus του Πανεπιστημίου του York. Είναι ένα μοναδικό διεθνές εκπαιδευτικό ίδρυμα με κέντρο τη Θεσσαλονίκη και προσφέρει τα πτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα του κορυφαίου βρετανικού πανεπιστημίου (151ο στον κόσμο – QS 2022) στην Ελλάδα και σε 8 χώρες στην Νοτιοανατολική και Ανατολική Ευρώπη και στις χώρες του Καυκάσου. To CITY College συνδέει εδώ και 30 χρόνια ως διεθνές εκπαιδευτικό ίδρυμα υψηλού κύρους και ακαδημαϊκής αριστείας τη Βρετανία με την ευρύτερη περιοχή, την Ευρώπη και τον κόσμο.

city-college-neuromarketing-event-2022apr-1.jpg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία