ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Διαμαρτύρονται οι κάτοικοι για τη στάθμευση στην 5η Κοινότητα

Αμετακίνητη η διοίκηση του Γ. Μπουτάρη στις αντιδράσεις πολιτών και αντιπολίτευσης

 18/03/2019 20:59

Διαμαρτύρονται οι κάτοικοι για τη στάθμευση στην 5η Κοινότητα

Δημήτρης Λαζόπουλος

Έκκληση να ανασταλεί η εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στην 5η Δημοτική Κοινότητα απηύθυναν κάτοικοι της περιοχής με παρέμβασή τους στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στον δήμο Θεσσαλονίκης.

Ο Νίκος Λαδιανός, εκπρόσωπος των κατοίκων, γνωστοποίησε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου ότι έχει ξεκινήσει συλλογή υπογραφών από τους κατοίκους, οι οποίοι διαμαρτύρονται αφενός για τον χαρακτηρισμό των θέσεων στάθμευσης επί της οδού Βασιλίσσης Όλγας σε επισκεπτών και αφετέρου για την έλλειψη διαβούλευσης με τους δημότες πριν την απόφαση επέκτασης του μέτρου.

"Η πόλη ανήκει στους δημότες και όχι στα συμφέροντα. Ο δήμος πρέπει να αναστείλει την εφαρμογή του μέτρου μέχρι τις εκλογές και να αναθεωρήσει των αριθμό των θέσεων" για τους κατοίκους καθώς αυτές δεν επαρκούν, σύμφωνα με τον κ. Λαδιανό.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, αναγνώρισε την ύπαρξη προβλήματος στην εν λόγω κοινότητα και πρόσθεσε πως "το πρόγραμμα αυτό είναι πιλοτικό" και επιδέχεται βελτιώσεων. Όπως εξήγησε ο κ. Μπουτάρης, "Δεν αλλάζει ο αριθμός των θέσεων αλλάζουν όμως οι τοποθεσίες", σύμφωνα με τα οριζόμενα εκ της συμβάσεως ανάμεσα στον δήμο και στην ιδιωτική εταιρεία η οποία σχεδίασε το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης.

Παράλληλα, ανέφερε ότι η δημοτική αστυνομία θα ενισχυθεί τον Απρίλιο με την έλευση αστυνομικών οι οποίοι θα αποδεσμευθούν από σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας.

Από την μείζονα αντιπολίτευση και την παράταξη "Εντάξει", ο Σωκράτης Δημητριάδης, σχολίασε "Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν αυτή η διοίκηση να έχει προβεί σε ένα τέτοιο σφάλμα, να εφαρμόζει το Thesis στην 5η Δ.Κ. τα μεταφορικά μέσα δεν λειτουργούν όπως έπρεπε. Εγκλωβισμένοι όσοι έχουν δύο αυτοκίνητα, το ένα θα το πετάξουμε στη θάλασσα". Επιπλέον, ο κ. Δημητριάδης ζήτησε να προβλεφθούν θέσεις στάθμευσης και για τους εργαζόμενους, όπου εφαρμόζεται το σύστημα.

Από την άλλη, "Εγώ υπέγραψα τη δήλωση των κατοίκων και προτρέπω όλους να υπογράψουν, διότι φαίνεται ότι είναι ο μόνος τρόπος να συνετιστεί η διοίκηση", είπε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Ανδρέας Κουράκης.

"Είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι της 5ης Δ.Κ." στο οποίο θα εφαρμοστεί το σύστημα αποκρίθηκε η αντιδήμαρχος Οικονομικών, Άννα Αγγελίδου, κατά την άποψη της οποίας οι κάτοικοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής θα μπορούν να σταθμεύουν τα οχήματά τους επί των δρόμων δύο και τρία τετράγωνα πάνω από τη Βασιλίσσης Όλγας, την παραλιακή λεωφόρο Μ. Αλεξάνδρου, τη Σοφούλη, την Γ. Παπανδρέου (σ.σ. πρώην Ανθέων) οι οποίοι δεν εντάσσονται στο νέο καθεστώς.

Παράλληλα, η ίδια επιχείρησε να καθησυχάσει τους δημότες της περιοχής οι οποίοι έχουν καταθέσει αίτηση για την έκδοση κάρτας κατοίκου. "Όσοι είναι γραμμένοι στο σύστημα δεν θα παίρνουν κλήση ακόμη και αν δεν έχουν πάρει την κάρτα", δεσμεύθηκε η κα. Αγγελίδου, δεδομένου ότι ο δημοτικός αστυνομικός που θα σαρώνει τις πινακίδες των αυτοκινήτων θα ενημερώνεται από το σύστημα ότι έχει κατατεθεί η σχετική αίτηση.

Να σημειωθεί πως σύμφωνα με την αρμόδια αντιδήμαρχο, τα έσοδα του δήμου από το σύστημα στάθμευσης κυμαίνονται, κατά μέσο όρο, στις 300.000 ευρώ μηνιαίως.

Έκκληση να ανασταλεί η εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στην 5η Δημοτική Κοινότητα απηύθυναν κάτοικοι της περιοχής με παρέμβασή τους στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στον δήμο Θεσσαλονίκης.

Ο Νίκος Λαδιανός, εκπρόσωπος των κατοίκων, γνωστοποίησε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου ότι έχει ξεκινήσει συλλογή υπογραφών από τους κατοίκους, οι οποίοι διαμαρτύρονται αφενός για τον χαρακτηρισμό των θέσεων στάθμευσης επί της οδού Βασιλίσσης Όλγας σε επισκεπτών και αφετέρου για την έλλειψη διαβούλευσης με τους δημότες πριν την απόφαση επέκτασης του μέτρου.

"Η πόλη ανήκει στους δημότες και όχι στα συμφέροντα. Ο δήμος πρέπει να αναστείλει την εφαρμογή του μέτρου μέχρι τις εκλογές και να αναθεωρήσει των αριθμό των θέσεων" για τους κατοίκους καθώς αυτές δεν επαρκούν, σύμφωνα με τον κ. Λαδιανό.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, αναγνώρισε την ύπαρξη προβλήματος στην εν λόγω κοινότητα και πρόσθεσε πως "το πρόγραμμα αυτό είναι πιλοτικό" και επιδέχεται βελτιώσεων. Όπως εξήγησε ο κ. Μπουτάρης, "Δεν αλλάζει ο αριθμός των θέσεων αλλάζουν όμως οι τοποθεσίες", σύμφωνα με τα οριζόμενα εκ της συμβάσεως ανάμεσα στον δήμο και στην ιδιωτική εταιρεία η οποία σχεδίασε το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης.

Παράλληλα, ανέφερε ότι η δημοτική αστυνομία θα ενισχυθεί τον Απρίλιο με την έλευση αστυνομικών οι οποίοι θα αποδεσμευθούν από σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας.

Από την μείζονα αντιπολίτευση και την παράταξη "Εντάξει", ο Σωκράτης Δημητριάδης, σχολίασε "Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν αυτή η διοίκηση να έχει προβεί σε ένα τέτοιο σφάλμα, να εφαρμόζει το Thesis στην 5η Δ.Κ. τα μεταφορικά μέσα δεν λειτουργούν όπως έπρεπε. Εγκλωβισμένοι όσοι έχουν δύο αυτοκίνητα, το ένα θα το πετάξουμε στη θάλασσα". Επιπλέον, ο κ. Δημητριάδης ζήτησε να προβλεφθούν θέσεις στάθμευσης και για τους εργαζόμενους, όπου εφαρμόζεται το σύστημα.

Από την άλλη, "Εγώ υπέγραψα τη δήλωση των κατοίκων και προτρέπω όλους να υπογράψουν, διότι φαίνεται ότι είναι ο μόνος τρόπος να συνετιστεί η διοίκηση", είπε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Ανδρέας Κουράκης.

"Είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι της 5ης Δ.Κ." στο οποίο θα εφαρμοστεί το σύστημα αποκρίθηκε η αντιδήμαρχος Οικονομικών, Άννα Αγγελίδου, κατά την άποψη της οποίας οι κάτοικοι και οι επιχειρηματίες της περιοχής θα μπορούν να σταθμεύουν τα οχήματά τους επί των δρόμων δύο και τρία τετράγωνα πάνω από τη Βασιλίσσης Όλγας, την παραλιακή λεωφόρο Μ. Αλεξάνδρου, τη Σοφούλη, την Γ. Παπανδρέου (σ.σ. πρώην Ανθέων) οι οποίοι δεν εντάσσονται στο νέο καθεστώς.

Παράλληλα, η ίδια επιχείρησε να καθησυχάσει τους δημότες της περιοχής οι οποίοι έχουν καταθέσει αίτηση για την έκδοση κάρτας κατοίκου. "Όσοι είναι γραμμένοι στο σύστημα δεν θα παίρνουν κλήση ακόμη και αν δεν έχουν πάρει την κάρτα", δεσμεύθηκε η κα. Αγγελίδου, δεδομένου ότι ο δημοτικός αστυνομικός που θα σαρώνει τις πινακίδες των αυτοκινήτων θα ενημερώνεται από το σύστημα ότι έχει κατατεθεί η σχετική αίτηση.

Να σημειωθεί πως σύμφωνα με την αρμόδια αντιδήμαρχο, τα έσοδα του δήμου από το σύστημα στάθμευσης κυμαίνονται, κατά μέσο όρο, στις 300.000 ευρώ μηνιαίως.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία