ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δικαίωση καταναλωτή για αντικατάσταση ελαττωματικού ηλιακού θερμοσίφωνα

Τι αναφέρει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

 23/01/2024 13:43

Δικαίωση καταναλωτή για αντικατάσταση ελαττωματικού ηλιακού θερμοσίφωνα

Μετά από μεγάλη παρέμβαση της ΕΕΚΕ, καταναλωτής - δικαιούχος επιταγής (voucher) στο πλαίσιο Προγράμματος «ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ-ΑΛΛΑΖΩ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑ» του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, δικαιώθηκε στη διαφορά του με μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών συσκευών από την οποία είχε αγοράσει ηλιακό θερμοσίφωνα.

Συγκεκριμένα, παρά το ότι προχώρησε, μετά από την υπόδειξη του καταστήματος, στην κατασκευή ειδικής βάσης με τα δικά του έξοδα, παρά το ότι η εταιρεία απεγκατέστησε τον παλιό ηλιακό ένα μήνα μετά την παραγγελία, χωρίς να έχει παραδώσει τον καινούργιο (με αποτέλεσμα ο καταναλωτής, που αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας, να μείνει χωρίς ζεστό νερό), εν τούτοις αυτή όχι μόνο δεν ήταν συνεπής στους χρόνους παράδοσης αλλά αξιοποίησε και την κατάθεση επιπλέον χρηματικού ποσού για τη χρήση τηλεσκοπικού και όχι απλού γερανού για την τοποθέτηση! Όλο δε αυτό το χρονικό διάστημα, μέχρι την υποβολή της καταγγελίας από την ΕΕΚΕ, ο καταναλωτής καλούσε επανειλημμένα τους εκπροσώπους της εταιρείας, χωρίς όμως να εισαχθεί.

Η νομική υπηρεσία της ΕΕΚΕ, στηριζόμενη στις διατάξεις του Ν. 2251/1994 σχετικά με τις προθεσμίες του εμπόρου για τον χρόνο παράδοσης και τον Αστικό Κώδικα, σε συνδυασμό με τους όρους του γράμματος «ΑΝΑΚΥΛΩΝΩ – ΑΛΛΑΖΩ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑ», ζήτησε από την παράδοση, να προβεί τόσο στην άμεση της παραγγελίας όσο και στην εγκατάσταση του νέου ηλιακού θερμοσίφωνα κατά τα συμφωνηθέντα με βάση την αρχική παραγγελία, σε διαφορετική περίπτωση, να προχωρήσει στην ακύρωση της παραγγελίας και στην αποδέσμευση της επιταγής ( voucher ) για την αγορά ενός διαφορετικού ηλιακού θερμοσίφωνα ο οποίος έχει τουλάχιστον την ίδια αξία και τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με αυτήν της αρχικής παραγγελίας.

Σε ελάχιστες ημέρες μετά τη λήψη του αιτήματός μας, η αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών παρέδωσε και τοποθέτησε τον ηλιακό θερμοσίφωνα με τη χρήση τηλεσκοπικού γερανού, χωρίς καμία απολύτως περαιτέρω χρέωση της καταναλωτής.

Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/

e-mail: info@eeke.gr

Τηλ: 210-8817730

Ιστότοπος: www . eeke . γρ

Μετά από μεγάλη παρέμβαση της ΕΕΚΕ, καταναλωτής - δικαιούχος επιταγής (voucher) στο πλαίσιο Προγράμματος «ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ-ΑΛΛΑΖΩ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑ» του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, δικαιώθηκε στη διαφορά του με μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών συσκευών από την οποία είχε αγοράσει ηλιακό θερμοσίφωνα.

Συγκεκριμένα, παρά το ότι προχώρησε, μετά από την υπόδειξη του καταστήματος, στην κατασκευή ειδικής βάσης με τα δικά του έξοδα, παρά το ότι η εταιρεία απεγκατέστησε τον παλιό ηλιακό ένα μήνα μετά την παραγγελία, χωρίς να έχει παραδώσει τον καινούργιο (με αποτέλεσμα ο καταναλωτής, που αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας, να μείνει χωρίς ζεστό νερό), εν τούτοις αυτή όχι μόνο δεν ήταν συνεπής στους χρόνους παράδοσης αλλά αξιοποίησε και την κατάθεση επιπλέον χρηματικού ποσού για τη χρήση τηλεσκοπικού και όχι απλού γερανού για την τοποθέτηση! Όλο δε αυτό το χρονικό διάστημα, μέχρι την υποβολή της καταγγελίας από την ΕΕΚΕ, ο καταναλωτής καλούσε επανειλημμένα τους εκπροσώπους της εταιρείας, χωρίς όμως να εισαχθεί.

Η νομική υπηρεσία της ΕΕΚΕ, στηριζόμενη στις διατάξεις του Ν. 2251/1994 σχετικά με τις προθεσμίες του εμπόρου για τον χρόνο παράδοσης και τον Αστικό Κώδικα, σε συνδυασμό με τους όρους του γράμματος «ΑΝΑΚΥΛΩΝΩ – ΑΛΛΑΖΩ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑ», ζήτησε από την παράδοση, να προβεί τόσο στην άμεση της παραγγελίας όσο και στην εγκατάσταση του νέου ηλιακού θερμοσίφωνα κατά τα συμφωνηθέντα με βάση την αρχική παραγγελία, σε διαφορετική περίπτωση, να προχωρήσει στην ακύρωση της παραγγελίας και στην αποδέσμευση της επιταγής ( voucher ) για την αγορά ενός διαφορετικού ηλιακού θερμοσίφωνα ο οποίος έχει τουλάχιστον την ίδια αξία και τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με αυτήν της αρχικής παραγγελίας.

Σε ελάχιστες ημέρες μετά τη λήψη του αιτήματός μας, η αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών παρέδωσε και τοποθέτησε τον ηλιακό θερμοσίφωνα με τη χρήση τηλεσκοπικού γερανού, χωρίς καμία απολύτως περαιτέρω χρέωση της καταναλωτής.

Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/

e-mail: info@eeke.gr

Τηλ: 210-8817730

Ιστότοπος: www . eeke . γρ

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία