Δίκη για παράσυρση Έμμας: «Το αμάξι ήταν 90% αλλαγμένο, έτοιμο για πίστα», λέει ο πραγματογνώμονας
30/11/2023 10:52
30/11/2023 10:52
Μετά από αίτημα του συνηγόρου υπεράσπισης, κ. Σπυράτου, που κατατέθηκε εχθές μετά τη διακοπή της ακροαματικής διαδικασίας, ο πραγματογνώμονας που επισκέφτηκε το επίδικο όχημα μετά το τραγικό συμβάν, στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης όπου φυλασσόταν, κλήθηκε να ανεβεί στο βήμα του μάρτυρα και να περιγράψει λεπτομερώς τις αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα μετέφερε ο ίδιος, «το αμάξι ήταν κατά 90% αλλαγμένο. Φορούσε κινητήρα 1.800 κυβικών - αντί για 1.400 που είναι ο εργοστασιακός - με 20 βαλβίδες. Τοποθέτησε intercooler, σκάστρα, λάστιχα (για πιο βαρύ τιμόνι λόγω της υποδύναμης) ακόμα και τιμόνι από αγωνιστικό αμάξι τύπου Audi s3. Επιπλέον, άλλαξε τα πίσω ταμπούρα με δισκόφρενα. Μάλιστα, και η εξάτμιση που φορούσε ήταν θορυβώδης. Όλα αυτά στο σύνολο τους, αυξάνουν την δύναμη του κινητήρα».
Μάλιστα, ο πραγματογνώμονας εμμένει στην αρχική του εκτίμηση για την ταχύτητα του αυτοκινήτου το βράδυ της παράσυρσης.«Ανέπτυξε υπερβολική ταχύτητα που έφτανε τα 104 χλμ/ ώρα», ανάφερε.
«Ακόμα και να δήλωνε την αλλαγή του κινητήρα, δεν νομίζω να του επιτρεπόταν νόμιμη η κίνηση του οχήματος εντός του αστικού ιστού», συμπλήρωσε ο μάρτυρας.
Η δίκη συνεχίζεται στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, με τις καταθέσεις αυτόπτων μαρτύρων αλλά και ειδικών που εξέτασαν τις συνθήκες της φονικής παράσυρσης.
Μετά από αίτημα του συνηγόρου υπεράσπισης, κ. Σπυράτου, που κατατέθηκε εχθές μετά τη διακοπή της ακροαματικής διαδικασίας, ο πραγματογνώμονας που επισκέφτηκε το επίδικο όχημα μετά το τραγικό συμβάν, στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης όπου φυλασσόταν, κλήθηκε να ανεβεί στο βήμα του μάρτυρα και να περιγράψει λεπτομερώς τις αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα μετέφερε ο ίδιος, «το αμάξι ήταν κατά 90% αλλαγμένο. Φορούσε κινητήρα 1.800 κυβικών - αντί για 1.400 που είναι ο εργοστασιακός - με 20 βαλβίδες. Τοποθέτησε intercooler, σκάστρα, λάστιχα (για πιο βαρύ τιμόνι λόγω της υποδύναμης) ακόμα και τιμόνι από αγωνιστικό αμάξι τύπου Audi s3. Επιπλέον, άλλαξε τα πίσω ταμπούρα με δισκόφρενα. Μάλιστα, και η εξάτμιση που φορούσε ήταν θορυβώδης. Όλα αυτά στο σύνολο τους, αυξάνουν την δύναμη του κινητήρα».
Μάλιστα, ο πραγματογνώμονας εμμένει στην αρχική του εκτίμηση για την ταχύτητα του αυτοκινήτου το βράδυ της παράσυρσης.«Ανέπτυξε υπερβολική ταχύτητα που έφτανε τα 104 χλμ/ ώρα», ανάφερε.
«Ακόμα και να δήλωνε την αλλαγή του κινητήρα, δεν νομίζω να του επιτρεπόταν νόμιμη η κίνηση του οχήματος εντός του αστικού ιστού», συμπλήρωσε ο μάρτυρας.
Η δίκη συνεχίζεται στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, με τις καταθέσεις αυτόπτων μαρτύρων αλλά και ειδικών που εξέτασαν τις συνθήκες της φονικής παράσυρσης.
ΣΧΟΛΙΑ