Θεσσαλονίκη: Δικογραφία σε βάρος δύο κοριτσιών που έκαναν φάρσα για βόμβα στο σχολείο τους
02/12/2022 10:12
02/12/2022 10:12
Δικογραφία σε βάρος δύο νεαρών κοριτσιών σχημάτισαν αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη, καθώς όπως προέκυψε από την συστηματική έρευνα, τηλεφώνησαν στην Άμεση Δράση και ισχυρίστηκαν ψευδώς ότι υπήρχε εκρηκτικός μηχανισμός σε σχολικό συγκρότημα στην Άνω Τούμπα, στις αρχές του περασμένου μήνα.
Άμεσα κινήθηκαν οι αστυνομικές δυνάμεις και εφαρμόστηκε το πρωτόκολλο που αφορά σε εκκένωση του χώρου για την προστασία των παρευρισκομένων, αλλά και έλεγχο προκειμένου να αποσοβηθεί οποιαδήποτε απειλή.
Αφού εξερευνήθηκαν οι χώροι του σχολικού συγκροτήματος με αρνητικό αποτέλεσμα, συνεχίστηκε η έρευνα απ’ όπου προέκυψε ότι το τηλεφώνημα πραγματοποιήθηκε από δύο νεαρές ημεδαπές.
Με αφορμή το προαναφερόμενο συμβάν, η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης θα ήθελε να υπενθυμίσει και να επισημάνει στους πολίτες όλων των ηλικιών ότι, το Κέντρο της Άμεσης Δράσης ανταποκρίνεται άμεσα σε όλες τις κλήσεις, αξιολογώντας τες και δίνοντας προτεραιότητα στα επείγοντα περιστατικά.
30/11/2022 09:28
28/11/2022 12:13
02/11/2022 19:32
19/12/2022 14:15
Δικογραφία σε βάρος δύο νεαρών κοριτσιών σχημάτισαν αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη, καθώς όπως προέκυψε από την συστηματική έρευνα, τηλεφώνησαν στην Άμεση Δράση και ισχυρίστηκαν ψευδώς ότι υπήρχε εκρηκτικός μηχανισμός σε σχολικό συγκρότημα στην Άνω Τούμπα, στις αρχές του περασμένου μήνα.
Άμεσα κινήθηκαν οι αστυνομικές δυνάμεις και εφαρμόστηκε το πρωτόκολλο που αφορά σε εκκένωση του χώρου για την προστασία των παρευρισκομένων, αλλά και έλεγχο προκειμένου να αποσοβηθεί οποιαδήποτε απειλή.
Αφού εξερευνήθηκαν οι χώροι του σχολικού συγκροτήματος με αρνητικό αποτέλεσμα, συνεχίστηκε η έρευνα απ’ όπου προέκυψε ότι το τηλεφώνημα πραγματοποιήθηκε από δύο νεαρές ημεδαπές.
Με αφορμή το προαναφερόμενο συμβάν, η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης θα ήθελε να υπενθυμίσει και να επισημάνει στους πολίτες όλων των ηλικιών ότι, το Κέντρο της Άμεσης Δράσης ανταποκρίνεται άμεσα σε όλες τις κλήσεις, αξιολογώντας τες και δίνοντας προτεραιότητα στα επείγοντα περιστατικά.
ΣΧΟΛΙΑ