ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δημήτρης Κούβελας: Είναι ώρα για σκληρή δουλειά και όχι για εκλογές

«Είναι ώρα για σκληρή δουλειά κι όχι για εκλογές» τονίζει ο βουλευτής της ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης σε συνέντευξή του στην «ΜτΚ»

 23/05/2021 19:00

Δημήτρης Κούβελας: Είναι ώρα για σκληρή δουλειά και όχι για εκλογές

Νίκος Οικονόμου

«Είναι ώρα για σκληρή δουλειά κι όχι για εκλογές» τονίζει ο Δημήτρης Κούβελας. Ο βουλευτής της ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης σε συνέντευξή του στην «ΜτΚ» επισημαίνει ότι είναι φυσικό η ελληνική οικονομία να επηρεαστεί από την πανδημία. Εδώ πιο ισχυρές οικονομίες από τη δική μας έφτασαν στα όριά τους με πολύ μεγάλες απώλειες. Ευτυχώς για τη χώρα μας, αυτή την κρίσιμη περίοδο έχει τον καλύτερο καπετάνιο, τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που κράτησε το καράβι με επιτυχία κόντρα στη φουρτούνα», σημειώνει.

Για την πανδημία και τα φαινόμενα χαλάρωσης επισημαίνει ότι «όλοι έχουμε κουραστεί από αυτήν την κατάσταση. Είναι όμως ξεκάθαρη η θέση των ειδικών επιστημόνων ότι δεν έχουμε τελειώσει με την πανδημία. Με όπλο την υπευθυνότητα θα φτάσουμε στην ελευθερία μας και θα μπορέσουμε να την διατηρήσουμε στο μέλλον».

Κύριε Κούβελα, η χώρα μετά το Πάσχα έχει εισέλθει σε ρυθμούς επανεκκίνησης. Πώς βλέπετε τα πρώτα σχετικά βήματα;

Tους τελευταίους 14 μήνες έχoυμε ζήσει πρωτόγνωρες καταστάσεις. Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών, με ωριμότητα, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Σιγά- σιγά επανερχόμαστε σε πιο κανονικούς ρυθμούς. Βέβαια, η αυξημένη υπευθυνότητα του καθενός μας και η διαρκής επαγρύπνηση ήρθαν στη ζωή μας για να μείνουν. Με αιχμή του δόρατος τους εμβολιασμούς, ευελπιστώ ότι σύντομα θα βρούμε πάλι τις μικρές χαρές που τόσο μας έλειψαν. Πολιτεία και κοινωνία συνεχίζουμε ενωμένοι.

Πάντως υπήρξαν και πολλά φαινόμενα χαλάρωσης που ανάγκασαν τον πρωθυπουργό να προειδοποιήσει ότι «ελευθερία δε σημαίνει ανευθυνότητα». Φοβάστε το restart;

Όλοι έχουμε κουραστεί από αυτήν την κατάσταση! Κατανοώ ιδιαίτερα τους νεότερους ανθρώπους. Είναι,όμως, ξεκάθαρη η θέση των ειδικών επιστημόνων ότι δεν έχουμε τελειώσει με την πανδημία. Ακόμη, θα πρέπει να σεβαστούμε και τις ανθρώπινες απώλειες που αφήνει καθημερινά πίσω του αυτός ο πόλεμος με τον αόρατο εχθρό. Η επισήμανση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη πρέπει να είναι οδηγός μας για τη συνέχεια. Με όπλο την υπευθυνότητα θα φτάσουμε στην ελευθερία μας και θα μπορέσουμε να την διατηρήσουμε στο μέλλον. Έχω εμπιστοσύνη στους συμπολίτες μας που επέδειξαν, στη συντριπτική πλειοψηφία τους,σωφροσύνη.

Συνολικά πώς βλέπετε την επόμενη ημέρα της πανδημίας για την ελληνική οικονομία; Υπάρχουν αισιόδοξα σενάρια για συνολική ανάπτυξης της οικονομίας, αλλά ταυτόχρονα και μεγάλη ανησυχία από τους φορείς της οικονομίας. Εσείς τι λέτε; Και πώς βλέπετε τα σενάρια περί εκλογών εντός της χρονιάς;

Η ελληνική οικονομία, όπως είναι φυσικό, επηρεάστηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό. Άλλες πιο ισχυρές οικονομίες από τη δική μας, έφτασαν στα όριά τους με πολύ μεγάλες απώλειες. Ευτυχώς για τη χώρα μας, αυτή την κρίσιμη περίοδο έχει τον καλύτερο καπετάνιο, τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που κράτησε το καράβι με επιτυχία κόντρα στη φουρτούνα. Από την πρώτη στιγμή ακούσαμε την αγορά και κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν για να σταθούμε στο πλευρό επιχειρήσεων, εμπόρων,ελευθέρων επαγγελματιώνκαι εργαζομένων. Μόνο για την πανδημία, τα μέτρα οικονομικής στήριξης που πήραμε αγγίζουν τα 40 δις ευρώ. Όσο για τις εκλογές, αυτές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας. Είναι ώρα για σκληρή δουλειά κι όχι για εκλογές.

Mεγάλη κουβέντα γίνεται και για την πορεία του φετινού τουρισμού. Ποιες είναι οι προβλέψεις σας; Και τι πρέπει να προσέξουμε, καθώς κάποιοι ειδικοί προβλέπουν ότι τα κρούσματα μετά το τέλος του lockdown θα αυξηθούν εκ νέου;

Το φετινό καλοκαίρι δείχνει να είναι πολύ καλύτερο από το περσινό,όσον αφορά στον τουρισμό που είναι η βαριά μας βιομηχανία. Αν και οι κρατήσεις δεν είναι τόσο πολλές για την ώρα, η πρόσφατη συμφωνία για το Ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό COVID και τα υγειονομικά πρωτόκολλα θα απελευθερώσουν την κίνηση προς την Ελλάδα που θεωρείται ήδη ασφαλής τουριστικός προορισμός. Παράλληλα, η είσοδος από τα χερσαία σύνορά μας, όσο και από αεροδρόμια και λιμάνια, γίνεται με υγειονομικούς κανόνες που θα προστατεύσουν εμάς από την εισαγωγή του ιού. Ευελπιστώ ότι τα αποτελέσματα της φετινής σαιζόν θα δικαιώσουν τις θυσίες που κάναμε.

Να πάμε λίγο στα της Θεσσαλονίκης: Πώς είδατε την απόφαση για τα αρχαία της Βενιζέλου;

Δικαιώνει την άποψη όσων υποστηρίζαμε ότι, η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου με την μέθοδο της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων είναι βέλτιστη τεχνικά, συμφέρουσα οικονομικά και επιτυγχάνει τον στόχο όλων, να έχουμε «και αρχαία, και μετρό». Η ανακάλυψη των επίμαχων πολιτιστικών θησαυρών οφείλεται στις εργασίες για το μετρό. Το ίδιο το έργο θα συμβάλει και στην ανάδειξή τους για πάντα. Αυτό να επιδιώξουμε, χωρίς επιπλέον άγονες αντιπαραθέσεις.

Τι απαντάτε στις αντιδράσεις, όπως αυτή του πρώην δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη αλλά και άλλων πολιτικών παραγόντων, για την απόφαση;

Απαντά η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της Θεσσαλονίκης που επιθυμούμε την ολοκλήρωση του μεγάλου έργου, που έχει ανάγκη η πόλη. Ας σεβαστούμε το παρελθόν αλλά και το μέλλον μας.

ΟΑΣΘ: είστε ευχαριστημένος από αυτά που έγιναν σε ενάμισι χρόνο της δικής σας διακυβέρνησης;

Από τις πρώτες μέρες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, η αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης αποτέλεσε προτεραιότητα μας, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ άφησε πίσω έναν διαλυμένο ΟΑΣΘ. Σήμερα, τα λεωφορεία αυξήθηκαν από 235 σε περισσότερα από 450, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη διαδικασίες για την προμήθεια λεωφορείων νέας τεχνολογίας. Παρακολουθώ συνεχώς τις εξελίξεις που θα λύσουν οριστικά αυτό το φλέγον πρόβλημα, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις ανάγκες της συγκοινωνίας από και προς τις δυτικές συνοικίες της πόλης.

Είμαστε ήδη σχεδόν στα μέσα της θητείας της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη και ενώ όλα ξεκίνησαν με μεγάλες ταχύτητες για τα έργα της Θεσσαλονίκης, η πανδημία τα φρέναρε. Τι πρέπει να γίνει από αύριο, έτσι ώστε το αποτύπωμα της κυβέρνησης για τη Θεσσαλονίκη να είναι τελικά θετικό;

Σας πληροφορώ ότι και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, προσελκύσαμε επενδύσεις και προχωρούν σημαντικά έργα, αποδεικνύοντας ότι αυτή η κυβέρνηση είναι για τα δύσκολα. Το πλάνο του υπουργείου Υποδομών, συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ, είναι το μεγαλύτερο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και η Βόρεια Ελλάδα πρωταγωνιστεί, με έργα που ήταν μπλοκαρισμένα. Ησυνολική αναβάθμιση του αεροδρομίου «Μακεδονία», με τον νέο αεροδιάδρομο και το νέο terminal, που λειτουργούν ήδη, η βασική γραμμή και η επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά, το FlyOver -νέα ανατολική περιφερειακή, η επέκταση του 6ου προβλήτα στο Λιμάνι, η σύνδεση Λιμανιού με την Εγνατία Οδό και την ΠΑΘΕ, οι κάθετοι άξονες της Εγνατίας Οδού, η ανάπλαση της ΔΕΘ, το νέο γήπεδο της Τούμπας, νέες σύγχρονες σχολικές μονάδες, αντιπλημμυρικά έργα σε Λαχαναγορά και Καλαμαριά,οι οδικές προσβάσεις στο υπερσύγχρονο νέο Παιδιατρικό Νοσοκομείο, το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά. Επίσης,πολυεθνικές εταιρείες ξεκίνησαν να δραστηριοποιούνται στην πόλη μας, ανοίγοντας νέες καλές θέσεις εργασίας. Νομίζω ότι το αποτύπωμα της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι ήδη «βαρύ» αλλά θα επιμείνουμε για το καλύτερο. Προσωπικά, δεν θα ησυχάσω αν δεν δρομολογηθεί η επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη και η επιπλέον αξιοποίηση των ανενεργών στρατοπέδων σε συνεργασία με τους δήμους.

Και κάτι τελευταίο για την πορεία στην Προανακριτικής για τον Νίκο Παππά. Πώς σχολιάζετε τις μέχρις στιγμής αποκαλύψεις του Χρήστου Καλογρίτσα;

Δυστυχώς και η υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών αποκαλύπτει έργα και ημέρες ΣΥΡΙΖΑ, τον τρόπο με τον οποίο κυβέρνησαν και ήθελαν να ελέγξουν του αρμούς της εξουσίας. Έχουν ακουστεί πρωτοφανή πράγματα στην προανακριτική από τον κ. Καλογρίτσα για «μπροστινούς» και διαδρομές εκατομμυρίων ευρώ χωρίς να αφήνουν αποτύπωμα. Ανέδειξε πλήρως τον συντονιστικό ρόλο Παππά στην αποτυχημένη επιχείρηση δημιουργίας του ΣΥΡΙΖΑchannel, που απέφερε τελικά την εφημερίδα DOCUMENTO. Η ΝΔ θα επιδιώξει να έρθουν όλα στο φως. Το οφείλουμε στη Δημοκρατία και στους πολίτες!

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 23 Μαΐου 2021

«Είναι ώρα για σκληρή δουλειά κι όχι για εκλογές» τονίζει ο Δημήτρης Κούβελας. Ο βουλευτής της ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης σε συνέντευξή του στην «ΜτΚ» επισημαίνει ότι είναι φυσικό η ελληνική οικονομία να επηρεαστεί από την πανδημία. Εδώ πιο ισχυρές οικονομίες από τη δική μας έφτασαν στα όριά τους με πολύ μεγάλες απώλειες. Ευτυχώς για τη χώρα μας, αυτή την κρίσιμη περίοδο έχει τον καλύτερο καπετάνιο, τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που κράτησε το καράβι με επιτυχία κόντρα στη φουρτούνα», σημειώνει.

Για την πανδημία και τα φαινόμενα χαλάρωσης επισημαίνει ότι «όλοι έχουμε κουραστεί από αυτήν την κατάσταση. Είναι όμως ξεκάθαρη η θέση των ειδικών επιστημόνων ότι δεν έχουμε τελειώσει με την πανδημία. Με όπλο την υπευθυνότητα θα φτάσουμε στην ελευθερία μας και θα μπορέσουμε να την διατηρήσουμε στο μέλλον».

Κύριε Κούβελα, η χώρα μετά το Πάσχα έχει εισέλθει σε ρυθμούς επανεκκίνησης. Πώς βλέπετε τα πρώτα σχετικά βήματα;

Tους τελευταίους 14 μήνες έχoυμε ζήσει πρωτόγνωρες καταστάσεις. Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών, με ωριμότητα, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Σιγά- σιγά επανερχόμαστε σε πιο κανονικούς ρυθμούς. Βέβαια, η αυξημένη υπευθυνότητα του καθενός μας και η διαρκής επαγρύπνηση ήρθαν στη ζωή μας για να μείνουν. Με αιχμή του δόρατος τους εμβολιασμούς, ευελπιστώ ότι σύντομα θα βρούμε πάλι τις μικρές χαρές που τόσο μας έλειψαν. Πολιτεία και κοινωνία συνεχίζουμε ενωμένοι.

Πάντως υπήρξαν και πολλά φαινόμενα χαλάρωσης που ανάγκασαν τον πρωθυπουργό να προειδοποιήσει ότι «ελευθερία δε σημαίνει ανευθυνότητα». Φοβάστε το restart;

Όλοι έχουμε κουραστεί από αυτήν την κατάσταση! Κατανοώ ιδιαίτερα τους νεότερους ανθρώπους. Είναι,όμως, ξεκάθαρη η θέση των ειδικών επιστημόνων ότι δεν έχουμε τελειώσει με την πανδημία. Ακόμη, θα πρέπει να σεβαστούμε και τις ανθρώπινες απώλειες που αφήνει καθημερινά πίσω του αυτός ο πόλεμος με τον αόρατο εχθρό. Η επισήμανση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη πρέπει να είναι οδηγός μας για τη συνέχεια. Με όπλο την υπευθυνότητα θα φτάσουμε στην ελευθερία μας και θα μπορέσουμε να την διατηρήσουμε στο μέλλον. Έχω εμπιστοσύνη στους συμπολίτες μας που επέδειξαν, στη συντριπτική πλειοψηφία τους,σωφροσύνη.

Συνολικά πώς βλέπετε την επόμενη ημέρα της πανδημίας για την ελληνική οικονομία; Υπάρχουν αισιόδοξα σενάρια για συνολική ανάπτυξης της οικονομίας, αλλά ταυτόχρονα και μεγάλη ανησυχία από τους φορείς της οικονομίας. Εσείς τι λέτε; Και πώς βλέπετε τα σενάρια περί εκλογών εντός της χρονιάς;

Η ελληνική οικονομία, όπως είναι φυσικό, επηρεάστηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό. Άλλες πιο ισχυρές οικονομίες από τη δική μας, έφτασαν στα όριά τους με πολύ μεγάλες απώλειες. Ευτυχώς για τη χώρα μας, αυτή την κρίσιμη περίοδο έχει τον καλύτερο καπετάνιο, τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που κράτησε το καράβι με επιτυχία κόντρα στη φουρτούνα. Από την πρώτη στιγμή ακούσαμε την αγορά και κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν για να σταθούμε στο πλευρό επιχειρήσεων, εμπόρων,ελευθέρων επαγγελματιώνκαι εργαζομένων. Μόνο για την πανδημία, τα μέτρα οικονομικής στήριξης που πήραμε αγγίζουν τα 40 δις ευρώ. Όσο για τις εκλογές, αυτές θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας. Είναι ώρα για σκληρή δουλειά κι όχι για εκλογές.

Mεγάλη κουβέντα γίνεται και για την πορεία του φετινού τουρισμού. Ποιες είναι οι προβλέψεις σας; Και τι πρέπει να προσέξουμε, καθώς κάποιοι ειδικοί προβλέπουν ότι τα κρούσματα μετά το τέλος του lockdown θα αυξηθούν εκ νέου;

Το φετινό καλοκαίρι δείχνει να είναι πολύ καλύτερο από το περσινό,όσον αφορά στον τουρισμό που είναι η βαριά μας βιομηχανία. Αν και οι κρατήσεις δεν είναι τόσο πολλές για την ώρα, η πρόσφατη συμφωνία για το Ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό COVID και τα υγειονομικά πρωτόκολλα θα απελευθερώσουν την κίνηση προς την Ελλάδα που θεωρείται ήδη ασφαλής τουριστικός προορισμός. Παράλληλα, η είσοδος από τα χερσαία σύνορά μας, όσο και από αεροδρόμια και λιμάνια, γίνεται με υγειονομικούς κανόνες που θα προστατεύσουν εμάς από την εισαγωγή του ιού. Ευελπιστώ ότι τα αποτελέσματα της φετινής σαιζόν θα δικαιώσουν τις θυσίες που κάναμε.

Να πάμε λίγο στα της Θεσσαλονίκης: Πώς είδατε την απόφαση για τα αρχαία της Βενιζέλου;

Δικαιώνει την άποψη όσων υποστηρίζαμε ότι, η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου με την μέθοδο της απόσπασης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων είναι βέλτιστη τεχνικά, συμφέρουσα οικονομικά και επιτυγχάνει τον στόχο όλων, να έχουμε «και αρχαία, και μετρό». Η ανακάλυψη των επίμαχων πολιτιστικών θησαυρών οφείλεται στις εργασίες για το μετρό. Το ίδιο το έργο θα συμβάλει και στην ανάδειξή τους για πάντα. Αυτό να επιδιώξουμε, χωρίς επιπλέον άγονες αντιπαραθέσεις.

Τι απαντάτε στις αντιδράσεις, όπως αυτή του πρώην δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη αλλά και άλλων πολιτικών παραγόντων, για την απόφαση;

Απαντά η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της Θεσσαλονίκης που επιθυμούμε την ολοκλήρωση του μεγάλου έργου, που έχει ανάγκη η πόλη. Ας σεβαστούμε το παρελθόν αλλά και το μέλλον μας.

ΟΑΣΘ: είστε ευχαριστημένος από αυτά που έγιναν σε ενάμισι χρόνο της δικής σας διακυβέρνησης;

Από τις πρώτες μέρες της κυβέρνησης Μητσοτάκη, η αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης αποτέλεσε προτεραιότητα μας, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ άφησε πίσω έναν διαλυμένο ΟΑΣΘ. Σήμερα, τα λεωφορεία αυξήθηκαν από 235 σε περισσότερα από 450, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη διαδικασίες για την προμήθεια λεωφορείων νέας τεχνολογίας. Παρακολουθώ συνεχώς τις εξελίξεις που θα λύσουν οριστικά αυτό το φλέγον πρόβλημα, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις ανάγκες της συγκοινωνίας από και προς τις δυτικές συνοικίες της πόλης.

Είμαστε ήδη σχεδόν στα μέσα της θητείας της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη και ενώ όλα ξεκίνησαν με μεγάλες ταχύτητες για τα έργα της Θεσσαλονίκης, η πανδημία τα φρέναρε. Τι πρέπει να γίνει από αύριο, έτσι ώστε το αποτύπωμα της κυβέρνησης για τη Θεσσαλονίκη να είναι τελικά θετικό;

Σας πληροφορώ ότι και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, προσελκύσαμε επενδύσεις και προχωρούν σημαντικά έργα, αποδεικνύοντας ότι αυτή η κυβέρνηση είναι για τα δύσκολα. Το πλάνο του υπουργείου Υποδομών, συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ, είναι το μεγαλύτερο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και η Βόρεια Ελλάδα πρωταγωνιστεί, με έργα που ήταν μπλοκαρισμένα. Ησυνολική αναβάθμιση του αεροδρομίου «Μακεδονία», με τον νέο αεροδιάδρομο και το νέο terminal, που λειτουργούν ήδη, η βασική γραμμή και η επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά, το FlyOver -νέα ανατολική περιφερειακή, η επέκταση του 6ου προβλήτα στο Λιμάνι, η σύνδεση Λιμανιού με την Εγνατία Οδό και την ΠΑΘΕ, οι κάθετοι άξονες της Εγνατίας Οδού, η ανάπλαση της ΔΕΘ, το νέο γήπεδο της Τούμπας, νέες σύγχρονες σχολικές μονάδες, αντιπλημμυρικά έργα σε Λαχαναγορά και Καλαμαριά,οι οδικές προσβάσεις στο υπερσύγχρονο νέο Παιδιατρικό Νοσοκομείο, το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά. Επίσης,πολυεθνικές εταιρείες ξεκίνησαν να δραστηριοποιούνται στην πόλη μας, ανοίγοντας νέες καλές θέσεις εργασίας. Νομίζω ότι το αποτύπωμα της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι ήδη «βαρύ» αλλά θα επιμείνουμε για το καλύτερο. Προσωπικά, δεν θα ησυχάσω αν δεν δρομολογηθεί η επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη και η επιπλέον αξιοποίηση των ανενεργών στρατοπέδων σε συνεργασία με τους δήμους.

Και κάτι τελευταίο για την πορεία στην Προανακριτικής για τον Νίκο Παππά. Πώς σχολιάζετε τις μέχρις στιγμής αποκαλύψεις του Χρήστου Καλογρίτσα;

Δυστυχώς και η υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών αποκαλύπτει έργα και ημέρες ΣΥΡΙΖΑ, τον τρόπο με τον οποίο κυβέρνησαν και ήθελαν να ελέγξουν του αρμούς της εξουσίας. Έχουν ακουστεί πρωτοφανή πράγματα στην προανακριτική από τον κ. Καλογρίτσα για «μπροστινούς» και διαδρομές εκατομμυρίων ευρώ χωρίς να αφήνουν αποτύπωμα. Ανέδειξε πλήρως τον συντονιστικό ρόλο Παππά στην αποτυχημένη επιχείρηση δημιουργίας του ΣΥΡΙΖΑchannel, που απέφερε τελικά την εφημερίδα DOCUMENTO. Η ΝΔ θα επιδιώξει να έρθουν όλα στο φως. Το οφείλουμε στη Δημοκρατία και στους πολίτες!

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 23 Μαΐου 2021

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία