Δήμοι Θεσσαλονίκης: #Μένουν σπίτι και εξυπηρετούν ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά
16/03/2020 13:23
16/03/2020 13:23
Στην αναστολή της εξυπηρέτησης του κοινού με τις δημοτικές υπηρεσίες, διά της φυσικής παρουσίας, με στόχο τη μέγιστη δυνατή προστασία της δημόσιας υγείας, προχωρούν πολλοί δήμοι της Θεσσαλονίκης, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα στους πολίτες ότι #Μένουμε σπίτι και εξυπηρετούμαστε ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά.
Ήδη έκτακτα μέτρα πήρε ο δήμος Θεσσαλονίκης για τις δημοτικές του υπηρεσίες, στην προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού.
Πιο συγκεκριμένα, λόγω των έκτακτων προληπτικών μέτρων της κυβέρνησης στο πλαίσιο προστασίας της δημόσιας υγείας από την μετάδοση ιογενών λοιμώξεων, η κατάθεση αιτήσεων προς το δήμο Θεσσαλονίκης που αφορούν ενστάσεις, παράπονα, καταγγελίες κ.λ.π. (εξαιρούνται οι αιτήσεις για ληξιαρχικές και δημοτολογικές πράξεις) από σήμερα Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020, θα γίνεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δ.Θ. info@thessaloniki.gr.
Πυλαία - Χορτιάτης: Αλλαγές στη λειτουργία δημοτικών υπηρεσιών
Ο δήμος Πυλαίας- Χορτιάτη εν μέσω της πρωτόγνωρης κατάστασης που αντιμετωπίζει η χώρα μας με την πανδημία του COVID 19, αποφάσισε την αναστολή της εξυπηρέτησης του κοινού διά της φυσικής παρουσίας με στόχο τη μέγιστη δυνατή προστασία της δημόσιας υγείας.
Με δημόσια έκκλησή του ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης καλεί όλους τους πολίτες να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις, να μένουν στο σπίτι τους και να μην προσέρχονται στο δημαρχείο από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν τρόποι για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησή τους. Τα μέτρα που λήφθηκαν προστατεύουν την υγεία και των πολιτών και των εργαζομένων και είναι σύμφωνα με το πνεύμα των αποφάσεων της πολιτείας.
Πιο συγκεκριμένα αναστέλλονται οι εξ’ επαφής συναλλαγές των παρακάτω υπηρεσιών από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου και μέχρι ανακλήσεως της παρούσας ανάλογα με τις συνθήκες υγείας στη χώρα:
Για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στα τηλ. 2313301036 (Πανόραμα), 2313302600 (Πυλαία), 2313302029 (Ασβεστοχώρι).
α. Κ.Ε.Π. Πανοράματος: τηλ 2313306800/801, fax 2313306820,
e-mail: d.panoramatos@kep.gov.gr
β. Κ.Ε.Π. Πυλαίας: τηλ 2313308000/8001, fax 2313308027,
e-mail: d.pylaias@kep.gov.gr
γ. Κ.Ε.Π. Ασβεστοχωρίου: τηλ 2313338000/8001, fax 2313338033,
e-mail: d.hortiati@kep.gov.gr
δ. Κ.Ε.Π. Φιλύρου: τηλ 2310677001,fax 2310672407,
e-mail: d.hortiatip@kep.gov.gr
Θέρμη: Μόνο για επείγουσες και έκτακτες ανάγκες
Με δημόσια έκκλησή του ο Δήμαρχος Θέρμης κ. Θεόδωρος Παπαδόπουλος καλεί όλους τους συνδημότες μας, να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις, να μένουν στο σπίτι τους και να μην προσέρχονται στο δημαρχείο από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν τρόποι για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησή τους. Τα μέτρα που λήφθηκαν προστατεύουν την υγεία και των πολιτών και των εργαζομένων και είναι στην κατεύθυνση των αποφάσεων της πολιτείας.
Ας μην ξεχνάμε πως από την ασφάλεια του σπιτιού υπάρχει η δυνατότητα, είτε τηλεφωνικής, είτε ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών.
Τηλέφωνα επικοινωνίας για το Δήμο Θέρμης 2313300702 και email : info@thermi.gov.gr
Καλαμαριά : Σύσταση Ομάδας Διαχείρισης Κρίσης Κορονοϊού
Στο πλαίσιο της εθνικής προσπάθειας για τον περιορισμό της μετάδοσης της πανδημίας του κρονοϊού ο δήμος Καλαμαριάς, όπως τονίζει σε μήνυμα του ο δήμαρχος, Γιάννης Δαρδαμανέλης, θα συνεχίσει να λειτουργεί
υποστηρικτικά, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια, την προστασία αλλά και την ομαλή συνέχιση της καθημερινότητας των δημοτών.
Για το λόγο αυτό, η Διοίκηση του Δήμου Καλαμαριάς λειτουργώντας σε 24ωρη βάση προγραμματίζει και σχεδιάζει κινήσεις και ενέργειες συντονισμού και οργάνωσης των υπηρεσιών για να μπορέσει να ανταποκριθεί έγκαιρα και σωστά στις ανάγκες των δημοτών, προασπίζοντας ταυτόχρονα και την ασφάλεια της υγείας του προσωπικού.
Ενδεικτικά κάποια που αποφασίστηκαν για αυτό το διάστημα είναι:
·
Σύσταση Ομάδας Διαχείρισης Κρίσης Κορονοϊού, με σκοπό τον σχεδιασμό για την πρόβλεψη και την έγκαιρη εξεύρεση λύσεων σε δυσχερείς καταστάσεις.
·
Λειτουργία Ειδικής Τηλεφωνικής Γραμμής 2313 314 444 για θέματα ενημέρωσης των δημοτών, σχετικά με τις υπηρεσίες του Δήμου και άλλων πληροφοριών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
·
Ενίσχυση και διάδοση του μηνύματος της καμπάνιας του υπουργείου Υγείας «Μένω στο σπίτι» μέσω τηλεβόα στους
δρόμους του Δήμου και κοντά σε πάρκα, όπου δυστυχώς συνεχίζουν να συναθροίζονται συνδημότες μας.
·
Δημιουργία ενός δεύτερου εργοταξίου καθαριότητας για λόγους ασφαλείας.
·
Ενίσχυση των υπηρεσιών της Πολιτικής Προστασίας με δεύτερη βάρδια προσωπικού.
·
Πρόβλεψη προσλήψεων έκτακτου προσωπικού που έρχεται για την άμεση αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.
·
Πραγματοποίηση απολυμάνσεων προληπτικά αλλά και επαναληπτικά όπου χρειαστεί.
·
Προστασία της ασφάλειας και της υγείας του προσωπικού που έρχεται σε επαφή με τους δημότες με ενέργειες και προμήθειες, όπως τοποθέτηση Plexy Glass, προμήθεια μικρών απολυμαντικών συστημάτων για χρήση κλπ.
«Σε καθημερινή βάση από την έναρξη αυτής της κρίσιμης για όλους, με αυτά και άλλα μέτρα και ενέργειες, θέλουμε να εξασφαλίσουμε την ευταξία, την προστασία και το αίσθημα της ασφάλειας των δημοτών μας» επισημαίνει ο δήμαρχος κ. Δαρδαμανέλης.
Ωραιόκαστρο: Αναστέλλεται η εξυπηρέτηση του κοινού από τις υπηρεσίες
Στην εφαρμογή του μέτρου της αναστολής της εξυπηρέτησης του κοινού διά φυσικής παρουσίας προχωρά ο δήμος Ωραιοκάστρου, έπειτα από σχετική απόφαση του δημάρχου Παντελή Τσακίρη, με σκοπό τη μέγιστη δυνατή προφύλαξη της δημόσιας υγείας απέναντι στην πανδημία του νέου κορονοϊού.
«Αποφεύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις. Μένουμε στο σπίτι. Εξυπηρετούμαστε από το σπίτι», είναι το μήνυμα που στέλνει ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου Παντελής Τσακίρης, καλώντας τους πολίτες να τηρούν με ευλάβεια τις οδηγίες που δίδονται από τους ειδικούς και να επιδεικνύουν αυξημένη ατομική και κοινωνική ευθύνη. «Είμαστε ψύχραιμοι, αλλά δεν εφησυχάζουμε. Με σύνεση και πιστή εφαρμογή των κανόνων θα τα καταφέρουμε», τονίζει ο κ. Τσακίρης.
Σε ποια τηλέφωνα μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες
Για εξαιρετικά επείγουσες υποθέσεις τους, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τις δημοτικές υπηρεσίες στα ακόλουθα τηλέφωνα:
Γενικό πρωτόκολλο
Για υπηρεσίες γενικού πρωτοκόλλου οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο κεντρικό email του δήμου Ωραιοκάστρου info@oraiokastro.gr.
Ηλεκτρονικές πληρωμές
Η διεκπεραίωση των οικονομικών συναλλαγών των πολιτών θα γίνεται με ηλεκτρονικές πληρωμές στους τραπεζικούς λογαριασμούς του δήμου, όπως αυτοί έχουν γνωστοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους μαζί την κοινοποίηση της οφειλής τους.
Αδήλωτα τετραγωνικά
Σε ό,τι αφορά τις αιτήσεις διόρθωσης τετραγωνικών για τα ακίνητα για τα οποία στο παρελθόν δεν είχαν υποβληθεί επαρκείς δηλώσεις οι πολίτες θα πρέπει να χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα https://tetragonika.govapp.gr/ που έχει δημιουργηθεί με πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ. Υπενθυμίζεται, εξάλλου, ότι η δυνατότητα υποβολής αίτησης για τα αδήλωτα τετραγωνικά έχει παραταθεί μέχρι την 30ή Ιουνίου.
Ηλεκτρονική πλατφόρμα
Παράλληλα, η ηλεκτρονική επικοινωνία των πολιτών με τον δήμο Ωραιοκάστρου είναι δυνατή και μέσα από την εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» (oraiokastro.improvemycity.gr).
Μέσω αυτής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στον δήμο για όλα τα ζητήματα της καθημερινότητας, όπως η αποκομιδή απορριμμάτων, τα αδέσποτα ή θέματα πολιτικής προστασίας.
Δεν θα τελούνται πολιτικοί γάμοι
Για όσο διάστημα είναι σε ισχύ τα έκτακτα μέτρα στον δήμο Ωραιοκάστρου δεν θα τελούνται πολιτικοί γάμοι. Για κάθε πρόσθετη πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 2313 30.40.50.
Αποφάσεις διά περιφοράς
Έπειτα από συνεννόηση με τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, από τον δήμο Ωραιοκάστρου γίνεται γνωστό ότι όλα τα συλλογικά όργανά του (δημοτικό συμβούλιο, εκτελεστική επιτροπή, οικονομική επιτροπή, επιτροπή ποιότητας ζωής) θα λαμβάνουν αποφάσεις διά περιφοράς.
Μέτρα και στις υπηρεσίες του δήμου Κορδελιού Ευόσμου
Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου συνεχίζοντας τη μεγάλη προσπάθεια για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες τόσο του Υπουργείου Υγείας όσο και των αρμόδιων αρχών, προχωρά στη λήψη επιπρόσθετων μέτρων, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της προσέλευσης των πολιτών στις δημοτικές υπηρεσίες.
Πιο συγκεκριμένα, μετά από έκτακτη σύσκεψη που συγκάλεσε την Κυριακή 15 Μαρτίου ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός, στην οποία συμμετείχαν Υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου, αποφασίστηκε ότι από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου και μέχρι νεοτέρας :
- Περιορίζονται οι ώρες εξυπηρέτησης του κοινού στις υπηρεσίες του Δήμου από τις 08.00 έως τις 12.00 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.
- Τροποποιείται το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ κατά τις ώρες 7.30 - 15.00, όπου η εξυπηρέτηση θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Τα τηλέφωνα στα οποία μπορούν να εξυπηρετούνται οι δημότες είναι τα εξής:
- Για την πληρωμή οφειλών των πολιτών προς τον Δήμο παρέχεται η δυνατότητα χρήσης e banking. (Τράπεζα Πειραιώς GR78 0172 2620 0052 6205 1148 676, Τράπεζα Εθνική GR58 0110 2400 0000 2405 4005 970, Τράπεζα Eurobank GR64 0260 1250 0008 1020 1017 967)
-Αναστέλλεται η παροχή υπηρεσιών λογοθεραπείας και ψυχολογικής υποστήριξης
- Αναστέλλεται η εξυπηρέτηση κοινού στις δημοτικές βιβλιοθήκες
- Η Δημοτική Αστυνομία εφαρμόζοντας ωράριο λειτουργίας 7.00 – 15.00, θα εποπτεύει την τήρηση των ληφθέντων μέτρων, προκειμένου να αποφευχθεί συνωστισμός τόσο στους χώρους των ΚΕΠ, όσο και στα υπόλοιπα δημοτικά κτίρια που δέχονται κοινό.
-Η τέλεση των πολιτικών γάμων θα πραγματοποιείται μόνο παρουσία του ζεύγους και των μαρτύρων.
-Σε ισχύ συνεχίζει να τελεί η απόφαση της απαγόρευσης συνάθροισης σε ανοιχτούς και κλειστούς αθλητικούς χώρους του Δήμου.
Κλειστές υπηρεσίες και στο δήμο Δέλτα
Ο Δήμος Δέλτα ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες τόσο του Υπουργείου Υγείας όσο και των αρμόδιων αρχών, για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, προχωρά στη λήψη πρόσθετων μέτρων, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της προσέλευσης των πολιτών στις δημοτικές υπηρεσίες.
Ο δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννίδης αποφάσισε ότι από σήμερα Δεύτερα 16 Μαρτίου και μέχρι τις 24 Μαρτίου οπότε και θα επανεξεταστούν τα μέτρα, όλες οι υπηρεσίες του δήμου θα λειτουργούν για την εξυπηρέτηση του κοινού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολή e mail ενώ στις διοικητικές υπηρεσίες για τις περιπτώσεις που απαιτείται η παρουσία του δημότη, αυτή θα γίνεται κατά τις ώρες 10.00- 13.00 μετά από τηλεφωνικό ραντεβού
Στις οικονομικές υπηρεσίες θα εξυπηρετούνται οι πολίτες κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ή mail ενώ θα υπάρχει υπάλληλος για την παραλαβή αιτήσεων. Η καταβολή των χρημάτων καλό είναι να γίνεται στους τραπεζικούς λογαριασμούς του δήμου, ή με κάρτα και όχι με μετρητά.
Οι κοινωνικές δομές, η Κοινωνική υπηρεσία , οι οικονομικές υπηρεσίες , οι τεχνικές υπηρεσίες οι διοικητικές υπηρεσίες θα λειτουργούν κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολή e mail για την διεκπεραίωση των αιτημάτων των πολιτών.
Κλειστές οι παιδικές χαρές
Στο μεταξύ έχει ήδη ληφθεί απόφαση για το κλείσιμο όλων των παιδικών χαρών στις δημοτικές κοινότητες του δήμου.
Εξάλλου ,μέσα στο Σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκαν οι απολυμάνσεις στα δημοτικά καταστήματα (πρώην δημαρχεία) σε όλες τις δημοτικές ενότητες του δήμου Δέλτα, σε Σίνδο, Χαλάστρα, Κύμινα, Μάλγαρα, Καλοχώρι, Μαγνησία, Διαβατά και Βραχιά, οι οικονομικές υπηρεσίες, τα ΚΕΠ τα κτίρια Κοινωνικής Πολιτικής, τα αμαξοστάσια τα κλειστά γυμναστήρια, καθώς και τα αποδυτήρια των δημοτικών γηπέδων ενώ έχει ήδη ολοκληρωθεί η απολύμανση στις τεχνικές υπηρεσίες.
Τις επόμενες ημέρες θα γίνει απολύμανση των Κέντρων Υγείας σε Διαβατά και Χαλάστρα από τον δήμο Δέλτα σε μια προσπάθεια να βοηθήσει το δύσκολο έργο των γιατρών και των νοσηλευτών της περιοχής που εργάζονται πυρετωδώς αυτό το διάστημα, στο αστυνομικό τμήμα Σίνδου και στον αστυνομικό σταθμό Χαλάστρας.
Ραντεβού και για την εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ
Στο πλαίσιο των μέτρων που λαμβάνονται για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού COVID-19, γνωστοποιείται ότι σε εφαρμογή της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών υλοποιούν έκτακτα μέτρα σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ, με σκοπό την προστασία των υπαλλήλων και των πολιτών.
Στην αναστολή της εξυπηρέτησης του κοινού με τις δημοτικές υπηρεσίες, διά της φυσικής παρουσίας, με στόχο τη μέγιστη δυνατή προστασία της δημόσιας υγείας, προχωρούν πολλοί δήμοι της Θεσσαλονίκης, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα στους πολίτες ότι #Μένουμε σπίτι και εξυπηρετούμαστε ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά.
Ήδη έκτακτα μέτρα πήρε ο δήμος Θεσσαλονίκης για τις δημοτικές του υπηρεσίες, στην προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού.
Πιο συγκεκριμένα, λόγω των έκτακτων προληπτικών μέτρων της κυβέρνησης στο πλαίσιο προστασίας της δημόσιας υγείας από την μετάδοση ιογενών λοιμώξεων, η κατάθεση αιτήσεων προς το δήμο Θεσσαλονίκης που αφορούν ενστάσεις, παράπονα, καταγγελίες κ.λ.π. (εξαιρούνται οι αιτήσεις για ληξιαρχικές και δημοτολογικές πράξεις) από σήμερα Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020, θα γίνεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δ.Θ. info@thessaloniki.gr.
Πυλαία - Χορτιάτης: Αλλαγές στη λειτουργία δημοτικών υπηρεσιών
Ο δήμος Πυλαίας- Χορτιάτη εν μέσω της πρωτόγνωρης κατάστασης που αντιμετωπίζει η χώρα μας με την πανδημία του COVID 19, αποφάσισε την αναστολή της εξυπηρέτησης του κοινού διά της φυσικής παρουσίας με στόχο τη μέγιστη δυνατή προστασία της δημόσιας υγείας.
Με δημόσια έκκλησή του ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης καλεί όλους τους πολίτες να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις, να μένουν στο σπίτι τους και να μην προσέρχονται στο δημαρχείο από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν τρόποι για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησή τους. Τα μέτρα που λήφθηκαν προστατεύουν την υγεία και των πολιτών και των εργαζομένων και είναι σύμφωνα με το πνεύμα των αποφάσεων της πολιτείας.
Πιο συγκεκριμένα αναστέλλονται οι εξ’ επαφής συναλλαγές των παρακάτω υπηρεσιών από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου και μέχρι ανακλήσεως της παρούσας ανάλογα με τις συνθήκες υγείας στη χώρα:
Για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στα τηλ. 2313301036 (Πανόραμα), 2313302600 (Πυλαία), 2313302029 (Ασβεστοχώρι).
α. Κ.Ε.Π. Πανοράματος: τηλ 2313306800/801, fax 2313306820,
e-mail: d.panoramatos@kep.gov.gr
β. Κ.Ε.Π. Πυλαίας: τηλ 2313308000/8001, fax 2313308027,
e-mail: d.pylaias@kep.gov.gr
γ. Κ.Ε.Π. Ασβεστοχωρίου: τηλ 2313338000/8001, fax 2313338033,
e-mail: d.hortiati@kep.gov.gr
δ. Κ.Ε.Π. Φιλύρου: τηλ 2310677001,fax 2310672407,
e-mail: d.hortiatip@kep.gov.gr
Θέρμη: Μόνο για επείγουσες και έκτακτες ανάγκες
Με δημόσια έκκλησή του ο Δήμαρχος Θέρμης κ. Θεόδωρος Παπαδόπουλος καλεί όλους τους συνδημότες μας, να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις, να μένουν στο σπίτι τους και να μην προσέρχονται στο δημαρχείο από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν τρόποι για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησή τους. Τα μέτρα που λήφθηκαν προστατεύουν την υγεία και των πολιτών και των εργαζομένων και είναι στην κατεύθυνση των αποφάσεων της πολιτείας.
Ας μην ξεχνάμε πως από την ασφάλεια του σπιτιού υπάρχει η δυνατότητα, είτε τηλεφωνικής, είτε ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών.
Τηλέφωνα επικοινωνίας για το Δήμο Θέρμης 2313300702 και email : info@thermi.gov.gr
Καλαμαριά : Σύσταση Ομάδας Διαχείρισης Κρίσης Κορονοϊού
Στο πλαίσιο της εθνικής προσπάθειας για τον περιορισμό της μετάδοσης της πανδημίας του κρονοϊού ο δήμος Καλαμαριάς, όπως τονίζει σε μήνυμα του ο δήμαρχος, Γιάννης Δαρδαμανέλης, θα συνεχίσει να λειτουργεί
υποστηρικτικά, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια, την προστασία αλλά και την ομαλή συνέχιση της καθημερινότητας των δημοτών.
Για το λόγο αυτό, η Διοίκηση του Δήμου Καλαμαριάς λειτουργώντας σε 24ωρη βάση προγραμματίζει και σχεδιάζει κινήσεις και ενέργειες συντονισμού και οργάνωσης των υπηρεσιών για να μπορέσει να ανταποκριθεί έγκαιρα και σωστά στις ανάγκες των δημοτών, προασπίζοντας ταυτόχρονα και την ασφάλεια της υγείας του προσωπικού.
Ενδεικτικά κάποια που αποφασίστηκαν για αυτό το διάστημα είναι:
·
Σύσταση Ομάδας Διαχείρισης Κρίσης Κορονοϊού, με σκοπό τον σχεδιασμό για την πρόβλεψη και την έγκαιρη εξεύρεση λύσεων σε δυσχερείς καταστάσεις.
·
Λειτουργία Ειδικής Τηλεφωνικής Γραμμής 2313 314 444 για θέματα ενημέρωσης των δημοτών, σχετικά με τις υπηρεσίες του Δήμου και άλλων πληροφοριών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
·
Ενίσχυση και διάδοση του μηνύματος της καμπάνιας του υπουργείου Υγείας «Μένω στο σπίτι» μέσω τηλεβόα στους
δρόμους του Δήμου και κοντά σε πάρκα, όπου δυστυχώς συνεχίζουν να συναθροίζονται συνδημότες μας.
·
Δημιουργία ενός δεύτερου εργοταξίου καθαριότητας για λόγους ασφαλείας.
·
Ενίσχυση των υπηρεσιών της Πολιτικής Προστασίας με δεύτερη βάρδια προσωπικού.
·
Πρόβλεψη προσλήψεων έκτακτου προσωπικού που έρχεται για την άμεση αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.
·
Πραγματοποίηση απολυμάνσεων προληπτικά αλλά και επαναληπτικά όπου χρειαστεί.
·
Προστασία της ασφάλειας και της υγείας του προσωπικού που έρχεται σε επαφή με τους δημότες με ενέργειες και προμήθειες, όπως τοποθέτηση Plexy Glass, προμήθεια μικρών απολυμαντικών συστημάτων για χρήση κλπ.
«Σε καθημερινή βάση από την έναρξη αυτής της κρίσιμης για όλους, με αυτά και άλλα μέτρα και ενέργειες, θέλουμε να εξασφαλίσουμε την ευταξία, την προστασία και το αίσθημα της ασφάλειας των δημοτών μας» επισημαίνει ο δήμαρχος κ. Δαρδαμανέλης.
Ωραιόκαστρο: Αναστέλλεται η εξυπηρέτηση του κοινού από τις υπηρεσίες
Στην εφαρμογή του μέτρου της αναστολής της εξυπηρέτησης του κοινού διά φυσικής παρουσίας προχωρά ο δήμος Ωραιοκάστρου, έπειτα από σχετική απόφαση του δημάρχου Παντελή Τσακίρη, με σκοπό τη μέγιστη δυνατή προφύλαξη της δημόσιας υγείας απέναντι στην πανδημία του νέου κορονοϊού.
«Αποφεύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις. Μένουμε στο σπίτι. Εξυπηρετούμαστε από το σπίτι», είναι το μήνυμα που στέλνει ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου Παντελής Τσακίρης, καλώντας τους πολίτες να τηρούν με ευλάβεια τις οδηγίες που δίδονται από τους ειδικούς και να επιδεικνύουν αυξημένη ατομική και κοινωνική ευθύνη. «Είμαστε ψύχραιμοι, αλλά δεν εφησυχάζουμε. Με σύνεση και πιστή εφαρμογή των κανόνων θα τα καταφέρουμε», τονίζει ο κ. Τσακίρης.
Σε ποια τηλέφωνα μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες
Για εξαιρετικά επείγουσες υποθέσεις τους, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τις δημοτικές υπηρεσίες στα ακόλουθα τηλέφωνα:
Γενικό πρωτόκολλο
Για υπηρεσίες γενικού πρωτοκόλλου οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στο κεντρικό email του δήμου Ωραιοκάστρου info@oraiokastro.gr.
Ηλεκτρονικές πληρωμές
Η διεκπεραίωση των οικονομικών συναλλαγών των πολιτών θα γίνεται με ηλεκτρονικές πληρωμές στους τραπεζικούς λογαριασμούς του δήμου, όπως αυτοί έχουν γνωστοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους μαζί την κοινοποίηση της οφειλής τους.
Αδήλωτα τετραγωνικά
Σε ό,τι αφορά τις αιτήσεις διόρθωσης τετραγωνικών για τα ακίνητα για τα οποία στο παρελθόν δεν είχαν υποβληθεί επαρκείς δηλώσεις οι πολίτες θα πρέπει να χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα https://tetragonika.govapp.gr/ που έχει δημιουργηθεί με πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ. Υπενθυμίζεται, εξάλλου, ότι η δυνατότητα υποβολής αίτησης για τα αδήλωτα τετραγωνικά έχει παραταθεί μέχρι την 30ή Ιουνίου.
Ηλεκτρονική πλατφόρμα
Παράλληλα, η ηλεκτρονική επικοινωνία των πολιτών με τον δήμο Ωραιοκάστρου είναι δυνατή και μέσα από την εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» (oraiokastro.improvemycity.gr).
Μέσω αυτής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στον δήμο για όλα τα ζητήματα της καθημερινότητας, όπως η αποκομιδή απορριμμάτων, τα αδέσποτα ή θέματα πολιτικής προστασίας.
Δεν θα τελούνται πολιτικοί γάμοι
Για όσο διάστημα είναι σε ισχύ τα έκτακτα μέτρα στον δήμο Ωραιοκάστρου δεν θα τελούνται πολιτικοί γάμοι. Για κάθε πρόσθετη πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 2313 30.40.50.
Αποφάσεις διά περιφοράς
Έπειτα από συνεννόηση με τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, από τον δήμο Ωραιοκάστρου γίνεται γνωστό ότι όλα τα συλλογικά όργανά του (δημοτικό συμβούλιο, εκτελεστική επιτροπή, οικονομική επιτροπή, επιτροπή ποιότητας ζωής) θα λαμβάνουν αποφάσεις διά περιφοράς.
Μέτρα και στις υπηρεσίες του δήμου Κορδελιού Ευόσμου
Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου συνεχίζοντας τη μεγάλη προσπάθεια για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες τόσο του Υπουργείου Υγείας όσο και των αρμόδιων αρχών, προχωρά στη λήψη επιπρόσθετων μέτρων, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της προσέλευσης των πολιτών στις δημοτικές υπηρεσίες.
Πιο συγκεκριμένα, μετά από έκτακτη σύσκεψη που συγκάλεσε την Κυριακή 15 Μαρτίου ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός, στην οποία συμμετείχαν Υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου, αποφασίστηκε ότι από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου και μέχρι νεοτέρας :
- Περιορίζονται οι ώρες εξυπηρέτησης του κοινού στις υπηρεσίες του Δήμου από τις 08.00 έως τις 12.00 και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.
- Τροποποιείται το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ κατά τις ώρες 7.30 - 15.00, όπου η εξυπηρέτηση θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Τα τηλέφωνα στα οποία μπορούν να εξυπηρετούνται οι δημότες είναι τα εξής:
- Για την πληρωμή οφειλών των πολιτών προς τον Δήμο παρέχεται η δυνατότητα χρήσης e banking. (Τράπεζα Πειραιώς GR78 0172 2620 0052 6205 1148 676, Τράπεζα Εθνική GR58 0110 2400 0000 2405 4005 970, Τράπεζα Eurobank GR64 0260 1250 0008 1020 1017 967)
-Αναστέλλεται η παροχή υπηρεσιών λογοθεραπείας και ψυχολογικής υποστήριξης
- Αναστέλλεται η εξυπηρέτηση κοινού στις δημοτικές βιβλιοθήκες
- Η Δημοτική Αστυνομία εφαρμόζοντας ωράριο λειτουργίας 7.00 – 15.00, θα εποπτεύει την τήρηση των ληφθέντων μέτρων, προκειμένου να αποφευχθεί συνωστισμός τόσο στους χώρους των ΚΕΠ, όσο και στα υπόλοιπα δημοτικά κτίρια που δέχονται κοινό.
-Η τέλεση των πολιτικών γάμων θα πραγματοποιείται μόνο παρουσία του ζεύγους και των μαρτύρων.
-Σε ισχύ συνεχίζει να τελεί η απόφαση της απαγόρευσης συνάθροισης σε ανοιχτούς και κλειστούς αθλητικούς χώρους του Δήμου.
Κλειστές υπηρεσίες και στο δήμο Δέλτα
Ο Δήμος Δέλτα ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες τόσο του Υπουργείου Υγείας όσο και των αρμόδιων αρχών, για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, προχωρά στη λήψη πρόσθετων μέτρων, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της προσέλευσης των πολιτών στις δημοτικές υπηρεσίες.
Ο δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννίδης αποφάσισε ότι από σήμερα Δεύτερα 16 Μαρτίου και μέχρι τις 24 Μαρτίου οπότε και θα επανεξεταστούν τα μέτρα, όλες οι υπηρεσίες του δήμου θα λειτουργούν για την εξυπηρέτηση του κοινού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολή e mail ενώ στις διοικητικές υπηρεσίες για τις περιπτώσεις που απαιτείται η παρουσία του δημότη, αυτή θα γίνεται κατά τις ώρες 10.00- 13.00 μετά από τηλεφωνικό ραντεβού
Στις οικονομικές υπηρεσίες θα εξυπηρετούνται οι πολίτες κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ή mail ενώ θα υπάρχει υπάλληλος για την παραλαβή αιτήσεων. Η καταβολή των χρημάτων καλό είναι να γίνεται στους τραπεζικούς λογαριασμούς του δήμου, ή με κάρτα και όχι με μετρητά.
Οι κοινωνικές δομές, η Κοινωνική υπηρεσία , οι οικονομικές υπηρεσίες , οι τεχνικές υπηρεσίες οι διοικητικές υπηρεσίες θα λειτουργούν κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολή e mail για την διεκπεραίωση των αιτημάτων των πολιτών.
Κλειστές οι παιδικές χαρές
Στο μεταξύ έχει ήδη ληφθεί απόφαση για το κλείσιμο όλων των παιδικών χαρών στις δημοτικές κοινότητες του δήμου.
Εξάλλου ,μέσα στο Σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκαν οι απολυμάνσεις στα δημοτικά καταστήματα (πρώην δημαρχεία) σε όλες τις δημοτικές ενότητες του δήμου Δέλτα, σε Σίνδο, Χαλάστρα, Κύμινα, Μάλγαρα, Καλοχώρι, Μαγνησία, Διαβατά και Βραχιά, οι οικονομικές υπηρεσίες, τα ΚΕΠ τα κτίρια Κοινωνικής Πολιτικής, τα αμαξοστάσια τα κλειστά γυμναστήρια, καθώς και τα αποδυτήρια των δημοτικών γηπέδων ενώ έχει ήδη ολοκληρωθεί η απολύμανση στις τεχνικές υπηρεσίες.
Τις επόμενες ημέρες θα γίνει απολύμανση των Κέντρων Υγείας σε Διαβατά και Χαλάστρα από τον δήμο Δέλτα σε μια προσπάθεια να βοηθήσει το δύσκολο έργο των γιατρών και των νοσηλευτών της περιοχής που εργάζονται πυρετωδώς αυτό το διάστημα, στο αστυνομικό τμήμα Σίνδου και στον αστυνομικό σταθμό Χαλάστρας.
Ραντεβού και για την εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ
Στο πλαίσιο των μέτρων που λαμβάνονται για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού COVID-19, γνωστοποιείται ότι σε εφαρμογή της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών υλοποιούν έκτακτα μέτρα σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ, με σκοπό την προστασία των υπαλλήλων και των πολιτών.
ΣΧΟΛΙΑ