Πώς μπορούν να πληγώσουν οι λέξεις;
Ποια είναι τα όρια στην ελευθερία της έκφρασης και πόσο σημασία έχει πώς θα ειπωθεί μια λέξη ή μια φράση;
Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα απαντήθηκαν στους μαθητές του Γυμνασίου Κορώνειας στο πλαίσιο της Δράσης «Οι λέξεις που πληγώνουν».
Συντονίστριες της Δράσης ήταν η ψυχολόγος του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Λαγκαδά
Κωνσταντίνα Σταματιάδου και η κοινωνική λειτουργός του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Λαγκαδά
Μελίνα Καρεκλάκη.
Ο
σκοπός της Δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών για την ελευθερία της έκφρασης και τα όριά της, ζήτημα το οποίο απασχολεί παγκοσμίως τη σχολική κοινότητα καθώς σχετίζεται άμεσα με τον σχολικό εκφοβισμό.
Αρχικά έγινε αναφορά στο θέμα της ελευθερίας της έκφρασης σύμφωνα με το άρθρο 13 της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού, ενώ ακολούθησε βιωματική δραστηριότητα.
Οι μαθητές παρατήρησαν τα αποτελέσματα της βιωματικής άσκησης και ακολούθησε συζήτηση γύρω από την ελευθερία της έκφρασης και εάν ο τρόπος με τον οποίο εκφέρουμε μία λέξη ή φράση μπορεί να πληγώσει τον συνομιλητή μας ή ακόμα και να αποτελέσει μια μορφή βίας.
Πώς μπορούν να πληγώσουν οι λέξεις;
Ποια είναι τα όρια στην ελευθερία της έκφρασης και πόσο σημασία έχει πώς θα ειπωθεί μια λέξη ή μια φράση;
Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα απαντήθηκαν στους μαθητές του Γυμνασίου Κορώνειας στο πλαίσιο της Δράσης «Οι λέξεις που πληγώνουν».
Συντονίστριες της Δράσης ήταν η ψυχολόγος του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Λαγκαδά
Κωνσταντίνα Σταματιάδου και η κοινωνική λειτουργός του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Λαγκαδά
Μελίνα Καρεκλάκη.
Ο
σκοπός της Δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών για την ελευθερία της έκφρασης και τα όριά της, ζήτημα το οποίο απασχολεί παγκοσμίως τη σχολική κοινότητα καθώς σχετίζεται άμεσα με τον σχολικό εκφοβισμό.
Αρχικά έγινε αναφορά στο θέμα της ελευθερίας της έκφρασης σύμφωνα με το άρθρο 13 της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού, ενώ ακολούθησε βιωματική δραστηριότητα.
Οι μαθητές παρατήρησαν τα αποτελέσματα της βιωματικής άσκησης και ακολούθησε συζήτηση γύρω από την ελευθερία της έκφρασης και εάν ο τρόπος με τον οποίο εκφέρουμε μία λέξη ή φράση μπορεί να πληγώσει τον συνομιλητή μας ή ακόμα και να αποτελέσει μια μορφή βίας.
ΣΧΟΛΙΑ