Δωρεάν διανομή προϊόντων περιόδου σε σχολεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης
24/04/2023 16:11
24/04/2023 16:11
Ύστερα από σύσκεψη στο Μαξίμου έγινε γνωστό πως για παιδιά 6 έως 12 ετών και δράσεις για την αποστιγματοποίηση της περιόδου σε νεαρές κοπέλες, με παράλληλη δωρεάν διανομή προϊόντων η οποία θα γίνει πιλοτικά σε 200 σχολεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Η δωρεάν διανομή θα αφορά κοπέλες 12 έως 18 ετών. Το πρόγραμμα έχει στόχο την αποστιγματοποίηση της περιόδου. Παράλληλα θα υπάρξει και δωρεάν διανομή προϊόντων περιόδου στα κορίτσια (πιλοτικά διανομή 13.716.000 προϊόντων σε 200 σχολεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Θα γίνει επίσης ενημέρωση όλων των κοριτσιών 12 έως 18 ετών (360.000) αλλά και εκπαίδευση και ενδυνάμωση γονιών, εκπαιδευτικών και συνομηλίκων για τα ζητήματα αυτά.
Σχετικές έρευνες δείχνουν πως τουλάχιστον 10.000 κορίτσια απουσιάζουν στη χώρα μας από το σχολείο από λίγες ως πολλές μέρες κάθε μήνα, λόγω της οικονομικής δυσπραγίας να ανταπεξέλθουν στο κόστος προϊόντων περιόδου, ενώ το 20% των μητέρων δηλώνει ότι αντιμετωπίζει οικονομική αδυναμία λόγω του υψηλού κόστους αγοράς προϊόντων περιόδου.
Ύστερα από σύσκεψη στο Μαξίμου έγινε γνωστό πως για παιδιά 6 έως 12 ετών και δράσεις για την αποστιγματοποίηση της περιόδου σε νεαρές κοπέλες, με παράλληλη δωρεάν διανομή προϊόντων η οποία θα γίνει πιλοτικά σε 200 σχολεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Η δωρεάν διανομή θα αφορά κοπέλες 12 έως 18 ετών. Το πρόγραμμα έχει στόχο την αποστιγματοποίηση της περιόδου. Παράλληλα θα υπάρξει και δωρεάν διανομή προϊόντων περιόδου στα κορίτσια (πιλοτικά διανομή 13.716.000 προϊόντων σε 200 σχολεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).
Θα γίνει επίσης ενημέρωση όλων των κοριτσιών 12 έως 18 ετών (360.000) αλλά και εκπαίδευση και ενδυνάμωση γονιών, εκπαιδευτικών και συνομηλίκων για τα ζητήματα αυτά.
Σχετικές έρευνες δείχνουν πως τουλάχιστον 10.000 κορίτσια απουσιάζουν στη χώρα μας από το σχολείο από λίγες ως πολλές μέρες κάθε μήνα, λόγω της οικονομικής δυσπραγίας να ανταπεξέλθουν στο κόστος προϊόντων περιόδου, ενώ το 20% των μητέρων δηλώνει ότι αντιμετωπίζει οικονομική αδυναμία λόγω του υψηλού κόστους αγοράς προϊόντων περιόδου.
ΣΧΟΛΙΑ