Δράση για τον σχολικό εκφοβισμό και την ασφάλεια στο διαδίκτυο στο Γ’ γυμνάσιο Θέρμης
17/02/2023 08:40
17/02/2023 08:40
Εισηγητής και συντονιστής της συζήτησης, που ακολούθησε την ενημερωτική ομιλία, ήταν ο Αναστάσιος Κατραμάδος Α(ΥΓ), ψυχολόγος στη Διεύθυνση Αστυνόμευσης Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης.Στόχος της δράσης μας ήταν εκτός από την πληροφόρηση όλων των μαθητών/τριών για το συγκεκριμένο θέμα να δοθούν νέα ερεθίσματα για σκέψη ώστε:
– οι μαθητές/τριες να μπορούν να διαχειριστούν με ασφάλεια το διαδίκτυο αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει και αποφεύγοντας τις “κακοτοπιές”,
– να αναγνωρίζουν τι συνιστά διαδικτυακό εκφοβισμό (cyberbullying) και πώς να προστατεύονται,
– να αντιληφθούν τη διαφοροποίηση του σχολικού εκφοβισμού από τα καθημερινά περιστατικά μικροσυγκρούσεων.
Το θέμα του σχολικού εκφοβισμού συζητείται αυτή την περίοδο ιδιαίτερα και στην Α’ τάξη στο πλαίσιο του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” στην ενότητα “ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ”, με αφορμή δίωρο σχετικό ντοκιμαντέρ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στοχευμένη συζήτηση με εργασίες μαθητών/τριών
14/02/2023 14:30
09/02/2023 17:01
13/03/2023 22:16
Εισηγητής και συντονιστής της συζήτησης, που ακολούθησε την ενημερωτική ομιλία, ήταν ο Αναστάσιος Κατραμάδος Α(ΥΓ), ψυχολόγος στη Διεύθυνση Αστυνόμευσης Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης.Στόχος της δράσης μας ήταν εκτός από την πληροφόρηση όλων των μαθητών/τριών για το συγκεκριμένο θέμα να δοθούν νέα ερεθίσματα για σκέψη ώστε:
– οι μαθητές/τριες να μπορούν να διαχειριστούν με ασφάλεια το διαδίκτυο αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει και αποφεύγοντας τις “κακοτοπιές”,
– να αναγνωρίζουν τι συνιστά διαδικτυακό εκφοβισμό (cyberbullying) και πώς να προστατεύονται,
– να αντιληφθούν τη διαφοροποίηση του σχολικού εκφοβισμού από τα καθημερινά περιστατικά μικροσυγκρούσεων.
Το θέμα του σχολικού εκφοβισμού συζητείται αυτή την περίοδο ιδιαίτερα και στην Α’ τάξη στο πλαίσιο του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” στην ενότητα “ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ”, με αφορμή δίωρο σχετικό ντοκιμαντέρ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στοχευμένη συζήτηση με εργασίες μαθητών/τριών
ΣΧΟΛΙΑ