ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δρομολόγια ανά 2,5 λεπτά στο Μετρό Θεσσαλονίκης «υπόσχεται» η THEMA

Η λειτουργία του υπολογίζεται να ξεκινήσει το Νοέμβριο

 25/06/2024 13:37

Δρομολόγια ανά 2,5 λεπτά στο Μετρό Θεσσαλονίκης «υπόσχεται» η THEMA

Το Mετρό Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται να εγκαινιαστεί τον Νοέμβριο, με λειτουργό εταιρεία την THEMA, η οποία αποτελείται από την ιταλική ATM και τη γαλλική EGIS.

Όπως υποστηρίζει το metaforespress.gr, σύμφωνα με την THEMA, κατά την έναρξη της βασικής γραμμής, η συχνότητα των δρομολογίων, θα είναι κάθε 2,5 λεπτά και λίγους μήνες αργότερα, όταν ξεκινήσει και η λειτουργία της επέκτασης προς Καλαμαριά, θα μειωθεί στο 1,5 λεπτό.

«Η νέα αυτή εποχή στις μεταφορές θα προσφέρει μειωμένο χρόνο αναμονής στους σταθμούς, γρηγορότερες μετακινήσεις και άμεση πρόσβαση στον κεντρικό άξονα της πόλης και βελτίωση της ποιότητας ζωής», υποστηρίζει η εταιρεία.

Η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει με τη βασική γραμμή που βρίσκεται στην βορειοδυτική πλευρά της πόλης, με αρχικό τον σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», ο οποίος βρίσκεται εμπρός από τον σταθμό του ΟΣΕ και συνεχίζει έως τον τερματικό σταθμό «Νέα Ελβετία» στην νοτιοανατολική πλευρά της πόλης, καταλήγοντας στο αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Η γραμμή ακολουθεί κυρίως τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία, Κωνσταντίνου Καραμανλή, Δελφών και Σόλωνος.

Το έργο της βασικής γραμμής περιλαμβάνει δύο σήραγγες μονής τροχιάς και 13 σταθμούς που περιλαμβάνουν τους σταθμούς: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Πλατεία Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία.

Σε δεύτερο στάδιο, το 2025, θα ξεκινήσει η λειτουργία της επέκτασης προς Καλαμαριά. Οι σταθμοί της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, είναι: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα.


Πηγή: metaforespress.gr


Το Mετρό Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται να εγκαινιαστεί τον Νοέμβριο, με λειτουργό εταιρεία την THEMA, η οποία αποτελείται από την ιταλική ATM και τη γαλλική EGIS.

Όπως υποστηρίζει το metaforespress.gr, σύμφωνα με την THEMA, κατά την έναρξη της βασικής γραμμής, η συχνότητα των δρομολογίων, θα είναι κάθε 2,5 λεπτά και λίγους μήνες αργότερα, όταν ξεκινήσει και η λειτουργία της επέκτασης προς Καλαμαριά, θα μειωθεί στο 1,5 λεπτό.

«Η νέα αυτή εποχή στις μεταφορές θα προσφέρει μειωμένο χρόνο αναμονής στους σταθμούς, γρηγορότερες μετακινήσεις και άμεση πρόσβαση στον κεντρικό άξονα της πόλης και βελτίωση της ποιότητας ζωής», υποστηρίζει η εταιρεία.

Η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει με τη βασική γραμμή που βρίσκεται στην βορειοδυτική πλευρά της πόλης, με αρχικό τον σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», ο οποίος βρίσκεται εμπρός από τον σταθμό του ΟΣΕ και συνεχίζει έως τον τερματικό σταθμό «Νέα Ελβετία» στην νοτιοανατολική πλευρά της πόλης, καταλήγοντας στο αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Η γραμμή ακολουθεί κυρίως τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία, Κωνσταντίνου Καραμανλή, Δελφών και Σόλωνος.

Το έργο της βασικής γραμμής περιλαμβάνει δύο σήραγγες μονής τροχιάς και 13 σταθμούς που περιλαμβάνουν τους σταθμούς: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Πλατεία Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία.

Σε δεύτερο στάδιο, το 2025, θα ξεκινήσει η λειτουργία της επέκτασης προς Καλαμαριά. Οι σταθμοί της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, είναι: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα.


Πηγή: metaforespress.gr


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία