Δύο νέες υπηρεσίες προστίθενται στις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης
20/06/2023 15:25
20/06/2023 15:25
Δύο νέες υπηρεσίες προστίθενται από σήμερα στις ήδη 41 υπάρχουσες ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τις υπηρεσίες:
1. Αίτημα διαγραφής από το Δημοτολόγιο Ελλήνων πολιτών, λόγω θανάτου (για θανόντες πριν την 18-01-2018).
2. Υποβολή αίτησης διόρθωσης επωνύμου μητέρας του/της αιτούντος/σης στην οικογενειακή του/της μερίδα του δημοτολογίου του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Πλέον οι πολίτες δεν χρειάζεται να επισκέπτονται αυτοπροσώπως το δημαρχείο για να λάβουν τις ανωτέρω υπηρεσίες, αλλά μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους ηλεκτρονικά και η αρμόδια υπηρεσία να το ολοκληρώνει και να το αποστέλλει στον δημότη, με τον ίδιο τρόπο, μέσα σε μόλις μία ημέρα.
«Νέα βήματα προς το ψηφιακό μέλλον γίνονται καθημερινά. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι διαρκής στόχος και κινητήριος δύναμη στην ανάπτυξη του Δήμου Θεσσαλονίκης. Συνεχίζουμε να μειώνουμε το διοικητικό βάρος για τους πολίτες, ψηφιοποιώντας ακόμα δύο υπηρεσίες. Ο κατάλογος μακραίνει συνεχώς αφού σε μόλις δύο χρόνια έχουν ψηφιοποιηθεί περισσότερες από 40 υπηρεσίες, διευκολύνοντας αισθητά την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων», ανέφερε σε σχετική δήλωσή του ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μιχάλης Κούπκας.
Η ψηφιακή πλατφόρμα είναι διαθέσιμη στο https://opengov.thessaloniki.gr. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης (thessaloniki.gr), επιλέγοντας τη διαδρομή κάτοικος/e-υπηρεσίες. Η αυθεντικοποίηση των αιτούντων πολιτών πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί taxisnet).
Δύο νέες υπηρεσίες προστίθενται από σήμερα στις ήδη 41 υπάρχουσες ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τις υπηρεσίες:
1. Αίτημα διαγραφής από το Δημοτολόγιο Ελλήνων πολιτών, λόγω θανάτου (για θανόντες πριν την 18-01-2018).
2. Υποβολή αίτησης διόρθωσης επωνύμου μητέρας του/της αιτούντος/σης στην οικογενειακή του/της μερίδα του δημοτολογίου του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Πλέον οι πολίτες δεν χρειάζεται να επισκέπτονται αυτοπροσώπως το δημαρχείο για να λάβουν τις ανωτέρω υπηρεσίες, αλλά μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους ηλεκτρονικά και η αρμόδια υπηρεσία να το ολοκληρώνει και να το αποστέλλει στον δημότη, με τον ίδιο τρόπο, μέσα σε μόλις μία ημέρα.
«Νέα βήματα προς το ψηφιακό μέλλον γίνονται καθημερινά. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι διαρκής στόχος και κινητήριος δύναμη στην ανάπτυξη του Δήμου Θεσσαλονίκης. Συνεχίζουμε να μειώνουμε το διοικητικό βάρος για τους πολίτες, ψηφιοποιώντας ακόμα δύο υπηρεσίες. Ο κατάλογος μακραίνει συνεχώς αφού σε μόλις δύο χρόνια έχουν ψηφιοποιηθεί περισσότερες από 40 υπηρεσίες, διευκολύνοντας αισθητά την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων», ανέφερε σε σχετική δήλωσή του ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μιχάλης Κούπκας.
Η ψηφιακή πλατφόρμα είναι διαθέσιμη στο https://opengov.thessaloniki.gr. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης (thessaloniki.gr), επιλέγοντας τη διαδρομή κάτοικος/e-υπηρεσίες. Η αυθεντικοποίηση των αιτούντων πολιτών πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί taxisnet).
ΣΧΟΛΙΑ