ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εικόνες που «κόβουν την ανάσα» στη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου (βίντεο)

Οι Γάλλοι αλπινιστές φαίνονται να «ακροβατούν» πάνω στα καλώδια της γέφυρας-εμβληματικού έργου που συνδέει την Πελοπόννησο με τη δυτική ηπειρωτική Ελλάδα

 12/10/2023 13:56

Εικόνες που «κόβουν την ανάσα» στη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου (βίντεο)

Πλάνα που «κόβουν» την ανάσα έρχονται από τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, όπου εκτελέστηκαν εργασίες επιθεώρησης από εξειδικευμένους Γάλλους αλπινιστές, οι οποίοι αιωρούνται σε ύψος εκατοντάδων μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας προκειμένου να ελέγξουν και να διαβεβαιώσουν για την ασφάλεια των διερχόμενων πολιτών με τα οχήματά τους.

Σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., κ. Πάνο Λούκα, υπάρχουν εκπληκτικά στιγμιότυπα από τις εργασίες επιθεώρησης στα καλώδια και τις εξωτερικές επιφάνειες. Συγκεκριμένα, οι Γάλλοι αλπινιστές φαίνονται να «ακροβατούν» πάνω στα καλώδια της γέφυρας-εμβληματικού έργου που συνδέει την Πελοπόννησο με τη δυτική ηπειρωτική Ελλάδα.

Εργασίες στη γέφυρα μήκους 2.880 μέτρων και 135.500 τετραγωνικών

Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου -ή επίσημα «Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης»- έχει μεταλλικό κατάστρωμα συνολικής επιφάνειας 135.500 τετραγωνικών μέτρων που φέρει 247.500 κοχλίες. Είναι εύλογο, λοιπόν, ότι λόγω της πελώριας έκτασής της, με μήκος 2.880 μέτρων, απαιτεί σύνθετη διαχείριση, συνεχείς επενδύσεις και συντήρηση υψηλών προδιαγραφών για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων.

Εμβληματικό έργο αφιερωμένο στις ανάγκες των πολιτών

Οι επιθεωρήσεις στη γέφυρα διεξάγονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να διαπιστώνεται η δομική υγεία του έργου που αποτελεί μνημείο της σύγχρονης Ελλάδας, αφιερωμένο στις καθημερινές ανάγκες των χρηστών της και στην εξυπηρέτηση της ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας.

Σημειώνεται ότι η καλωδιωτή γέφυρα, που εγκαινιάστηκε το 2004, συνδέει την Πελοπόννησο με τη δυτική Ελλάδα και αποτελεί τμήμα της Ιόνιας Οδού (Α5) και της Ευρωπαϊκής Οδού 55 (Ε55). Καθημερινά διέρχονται από αυτή αρκετές χιλιάδες οχήματα, ενώ στις περιόδους μεγάλων εορτών, όπως την εβδομάδα του Πάσχα και του 15Αύγουστου, ο αριθμός τους μπορεί να κυμανθεί από 22.000 έως 27.000.

Πλάνα που «κόβουν» την ανάσα έρχονται από τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, όπου εκτελέστηκαν εργασίες επιθεώρησης από εξειδικευμένους Γάλλους αλπινιστές, οι οποίοι αιωρούνται σε ύψος εκατοντάδων μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας προκειμένου να ελέγξουν και να διαβεβαιώσουν για την ασφάλεια των διερχόμενων πολιτών με τα οχήματά τους.

Σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., κ. Πάνο Λούκα, υπάρχουν εκπληκτικά στιγμιότυπα από τις εργασίες επιθεώρησης στα καλώδια και τις εξωτερικές επιφάνειες. Συγκεκριμένα, οι Γάλλοι αλπινιστές φαίνονται να «ακροβατούν» πάνω στα καλώδια της γέφυρας-εμβληματικού έργου που συνδέει την Πελοπόννησο με τη δυτική ηπειρωτική Ελλάδα.

Εργασίες στη γέφυρα μήκους 2.880 μέτρων και 135.500 τετραγωνικών

Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου -ή επίσημα «Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης»- έχει μεταλλικό κατάστρωμα συνολικής επιφάνειας 135.500 τετραγωνικών μέτρων που φέρει 247.500 κοχλίες. Είναι εύλογο, λοιπόν, ότι λόγω της πελώριας έκτασής της, με μήκος 2.880 μέτρων, απαιτεί σύνθετη διαχείριση, συνεχείς επενδύσεις και συντήρηση υψηλών προδιαγραφών για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων.

Εμβληματικό έργο αφιερωμένο στις ανάγκες των πολιτών

Οι επιθεωρήσεις στη γέφυρα διεξάγονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να διαπιστώνεται η δομική υγεία του έργου που αποτελεί μνημείο της σύγχρονης Ελλάδας, αφιερωμένο στις καθημερινές ανάγκες των χρηστών της και στην εξυπηρέτηση της ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας.

Σημειώνεται ότι η καλωδιωτή γέφυρα, που εγκαινιάστηκε το 2004, συνδέει την Πελοπόννησο με τη δυτική Ελλάδα και αποτελεί τμήμα της Ιόνιας Οδού (Α5) και της Ευρωπαϊκής Οδού 55 (Ε55). Καθημερινά διέρχονται από αυτή αρκετές χιλιάδες οχήματα, ενώ στις περιόδους μεγάλων εορτών, όπως την εβδομάδα του Πάσχα και του 15Αύγουστου, ο αριθμός τους μπορεί να κυμανθεί από 22.000 έως 27.000.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία