ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εισπρακτικές εταιρίες: Τι αλλάζει στην επικοινωνία τους με τους οφειλέτες (βίντεο)

Με τροπολογία που θα ψηφιστεί άμεσα στη Βουλή για τις εισπρακτικές εταιρίες απαγορεύεται και στα δικηγορικά γραφεία που λειτουργούν ως εισπρακτικές εταιρίες να καλούν τηλεφωνικά τον οφειλέτη κάθε μέρα

 09/06/2022 09:55

Εισπρακτικές εταιρίες: Τι αλλάζει στην επικοινωνία τους με τους οφειλέτες (βίντεο)
Φωτ. αρχείου

Με τροπολογία που θα ψηφιστεί άμεσα στη Βουλή για τις εισπρακτικές εταιρίες απαγορεύεται και στα δικηγορικά γραφεία που λειτουργούν ως εισπρακτικές εταιρίες να καλούν τηλεφωνικά τον οφειλέτη κάθε μέρα είπε μιλώντας στην ΕΡΤ η δικηγόρος Άννα Κόρσανου.

Αυτά που ήδη ισχύουν για τις εισπρακτικές εταιρίες είναι:

  • Τηλέφωνο δεν μπορούν να παίρνουν κάθε μέρα αλλά μέρα παρά μέρα.
  • Απαγορεύεται να σε καλούν στον χώρο εργασίας σου παρά μόνο εάν έχεις δηλώσει ότι αυτό είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας σου.
  • Τα πρώτα τηλέφωνα υπενθύμισης του χρέους επιτρέπονται 100 ημέρες μετά την λήξη της προθεσμίας πληρωμής της δόσης του χρέους.
  • Η όχληση μπορεί να γίνεται μόνο τις εργάσιμες ημέρες και μόνο 09:00 με 20:00.

Σε περίπτωση που κάποιο ή όλα από τα παραπάνω παραβιάζονται, μπορεί να γίνει αναφορά ή και καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή, η οποία έχει αρμοδιότητα να επιβάλει ακόμη και πρόστιμα στους παραβάτες, είπε.

Η κ. Κορσάνου ανέφερε ότι βγήκε κι άλλη απόφαση πτώχευσης για πελάτη με χρέος 1.700.000 ευρώ και θα του διαγραφούν όλα. Όλα τα χρέη ήταν των γονιών του που τον είχαν βάλει εγγυητή.

Με τροπολογία που θα ψηφιστεί άμεσα στη Βουλή για τις εισπρακτικές εταιρίες απαγορεύεται και στα δικηγορικά γραφεία που λειτουργούν ως εισπρακτικές εταιρίες να καλούν τηλεφωνικά τον οφειλέτη κάθε μέρα είπε μιλώντας στην ΕΡΤ η δικηγόρος Άννα Κόρσανου.

Αυτά που ήδη ισχύουν για τις εισπρακτικές εταιρίες είναι:

  • Τηλέφωνο δεν μπορούν να παίρνουν κάθε μέρα αλλά μέρα παρά μέρα.
  • Απαγορεύεται να σε καλούν στον χώρο εργασίας σου παρά μόνο εάν έχεις δηλώσει ότι αυτό είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας σου.
  • Τα πρώτα τηλέφωνα υπενθύμισης του χρέους επιτρέπονται 100 ημέρες μετά την λήξη της προθεσμίας πληρωμής της δόσης του χρέους.
  • Η όχληση μπορεί να γίνεται μόνο τις εργάσιμες ημέρες και μόνο 09:00 με 20:00.

Σε περίπτωση που κάποιο ή όλα από τα παραπάνω παραβιάζονται, μπορεί να γίνει αναφορά ή και καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή, η οποία έχει αρμοδιότητα να επιβάλει ακόμη και πρόστιμα στους παραβάτες, είπε.

Η κ. Κορσάνου ανέφερε ότι βγήκε κι άλλη απόφαση πτώχευσης για πελάτη με χρέος 1.700.000 ευρώ και θα του διαγραφούν όλα. Όλα τα χρέη ήταν των γονιών του που τον είχαν βάλει εγγυητή.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία