ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Εκπαιδευτική παρουσίαση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε Ολλανδούς φοιτητές

Μέσα από τη συζήτηση αναδείχθηκαν έντονα τα θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας για τα οποία οι «μελλοντικοί τεχνοκράτες» της τουριστικής βιομηχανίας έδειξαν έντονο το ενδιαφέρον τους

 01/02/2024 17:45

Εκπαιδευτική παρουσίαση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε Ολλανδούς φοιτητές

Εντός των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ, στην αίθουσα «Νικόλαος Γερμανός» πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε μια ομάδα 36 Ολλανδών φοιτητών του τμήματος Τουρισμού του Inholland University που επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη στα πλαίσια εκπαιδευτικής εκδρομής. Μέσα σε ένα ευρύ φάσμα εξωστρέφειας και εκπαιδευτικών δράσεων στις οποίες στοχεύει, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, παρουσίασε τη δομή και τη λειτουργία ενός Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού.

Μέσα από τη συζήτηση αναδείχθηκαν έντονα τα θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας για τα οποία οι «μελλοντικοί τεχνοκράτες» της τουριστικής βιομηχανίας έδειξαν έντονο το ενδιαφέρον τους. Ένα ακόμα σημαντικό key-pointτης συνάντησης αποτέλεσε και η πετυχημένη σειρά από στρατηγικές marketingπου εφαρμόζει ο ΟΤΘ που έχουν συμβάλλει τελικά σε μεγάλο βαθμό ώστε να αναδειχθεί το τουριστικό προϊόν της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Με αφορμή την ανταλλαγή απόψεων περί Άμστερνταμ και Θεσσαλονίκης ως τουριστικά προϊόντα, αναλύθηκε η διαφοροποίηση της στρατηγικής των DMOs (Οργανισμών Μάρκετινγκ Προορισμού) ανάλογα με τον βαθμό ωριμότητας του κάθε brand.

Εντός των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ, στην αίθουσα «Νικόλαος Γερμανός» πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε μια ομάδα 36 Ολλανδών φοιτητών του τμήματος Τουρισμού του Inholland University που επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη στα πλαίσια εκπαιδευτικής εκδρομής. Μέσα σε ένα ευρύ φάσμα εξωστρέφειας και εκπαιδευτικών δράσεων στις οποίες στοχεύει, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, παρουσίασε τη δομή και τη λειτουργία ενός Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού.

Μέσα από τη συζήτηση αναδείχθηκαν έντονα τα θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας για τα οποία οι «μελλοντικοί τεχνοκράτες» της τουριστικής βιομηχανίας έδειξαν έντονο το ενδιαφέρον τους. Ένα ακόμα σημαντικό key-pointτης συνάντησης αποτέλεσε και η πετυχημένη σειρά από στρατηγικές marketingπου εφαρμόζει ο ΟΤΘ που έχουν συμβάλλει τελικά σε μεγάλο βαθμό ώστε να αναδειχθεί το τουριστικό προϊόν της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Με αφορμή την ανταλλαγή απόψεων περί Άμστερνταμ και Θεσσαλονίκης ως τουριστικά προϊόντα, αναλύθηκε η διαφοροποίηση της στρατηγικής των DMOs (Οργανισμών Μάρκετινγκ Προορισμού) ανάλογα με τον βαθμό ωριμότητας του κάθε brand.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία