Εκτός του σχεδίου ανανέωσης του στόλου της ΕΛ.ΑΣ. μέσω ΕΣΠΑ η Θεσσαλονίκη
27/01/2020 13:20
27/01/2020 13:20
Ούτε ένα νέο περιπολικό στη Θεσσαλονίκη από τα 120 Nissan Qashqai που προμηθεύτηκε η ΕΛ.ΑΣ. (στα οποία θα προστεθούν άλλα 75 μεταξύ των οποίων και βανάκια των 20 καθώς και 264 peugeot 308). Παρά τις αρχικές δηλώσεις και ελπίδες συνδικαλιστών της ΕΛ.ΑΣ. ότι θα έρθουν είκοσι στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, τελικά έμειναν με την αισιοδοξία! Ωστόσο άλλοι νομοί της Μακεδονίας και της Θράκης δεν έχουν την ίδια τύχη. Η Δράμα, η Καβάλα, η Ξάνθη και η Ροδόπη θα πάρουν από τέσσερα περιπολικά, ο Έβρος επτά -λόγω και συνόρων- τα Γρεβενά πέντε, η Ορεστιάδα έξι, η Φλώρινα οκτώ και η Κοζάνη 6. Βοηθητικά οχήματα θα πάρουν και οι Σέρρες και η Πέλλα. Ο μόνος νομός που θα μείνει με αυτά της… απόσυρσης και των ολυμπιακών αγώνων του 2004 είναι αυτός της Θεσσαλονίκης.
Το γεγονός έχει κάνει έξω φρενών τους εκπροσώπους των αστυνομικών που κάνουν λόγο για απαξίωση του έργου τους. Μιλούν για πάταξη της εγκληματικότητας με… πατίνια και επιρρίπτουν ευθύνες για λανθασμένο σχεδιασμό και σειρά λαθών και παραλείψεων στις προηγούμενες διοικήσεις της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης. Το Ενωτικό Αγωνιστικό Κίνημα Αστυνομικών Θεσσαλονίκης κάνει λόγο για αδικία σε βάρος της πόλης και δίνουν με σκωπτική διάθεση… "συγχαρητήρια για την περαιτέρω απαξίωση των Αστυνομικών Υπηρεσιών του νομού, σε όλους τους τοπικούς υπηρεσιακούς υπεύθυνους - ανεύθυνους, που αδικούν, υποβαθμίζουν και υποτιμούν όλη την τοπική κοινωνία καθώς και τους συναδέλφους»
Ο αντιπρόεδρος του δ.σ. της ΠΟΑΣΥ (Πανελλήνιας Οργάνωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων) Θεόφιλος Παπαδάκης τονίζει στο makthes.gr ότι «η αστυνομία δεν μπορεί να βασίζεται σε περιπολικά οχήματα που αγοράστηκαν πριν από τους Ολυμπιακούς του 2004...».
Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα ζητήσουν την παρέμβαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, ώστε να σταλούν και στη Θεσσαλονίκη άμεσα νέα περιπολικά. Tα κονδύλια της αγοράς των περιπολικών προέρχονται από ΕΣΠΑ και περιφέρειες και όπως διευκρινίζουν συνδικαλιστές "οι αρμόδιοι-αναρμόδιοι στην ΕΛ.ΑΣ. θα έπρεπε να στείλουν τα σχετικά έγγραφα στις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, κάτι που δεν έκαναν". Μόνη ελπίδα τώρα είναι η αγορά οχημάτων από τον κρατικό προϋπολογισμό, που αναμένεται μετά τον Μάρτιο...
Να θυμίσουμε, όπως είχε αποκαλύψει το makthes.gr, ότι στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου η ΕΛ.ΑΣ. συμμετείχε με… δανεικά περιπολικά, γιατί ο νομός Θεσσαλονίκης διέθετε -και διαθέτει- μόνο παλιά μοντέλα!
Ούτε ένα νέο περιπολικό στη Θεσσαλονίκη από τα 120 Nissan Qashqai που προμηθεύτηκε η ΕΛ.ΑΣ. (στα οποία θα προστεθούν άλλα 75 μεταξύ των οποίων και βανάκια των 20 καθώς και 264 peugeot 308). Παρά τις αρχικές δηλώσεις και ελπίδες συνδικαλιστών της ΕΛ.ΑΣ. ότι θα έρθουν είκοσι στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, τελικά έμειναν με την αισιοδοξία! Ωστόσο άλλοι νομοί της Μακεδονίας και της Θράκης δεν έχουν την ίδια τύχη. Η Δράμα, η Καβάλα, η Ξάνθη και η Ροδόπη θα πάρουν από τέσσερα περιπολικά, ο Έβρος επτά -λόγω και συνόρων- τα Γρεβενά πέντε, η Ορεστιάδα έξι, η Φλώρινα οκτώ και η Κοζάνη 6. Βοηθητικά οχήματα θα πάρουν και οι Σέρρες και η Πέλλα. Ο μόνος νομός που θα μείνει με αυτά της… απόσυρσης και των ολυμπιακών αγώνων του 2004 είναι αυτός της Θεσσαλονίκης.
Το γεγονός έχει κάνει έξω φρενών τους εκπροσώπους των αστυνομικών που κάνουν λόγο για απαξίωση του έργου τους. Μιλούν για πάταξη της εγκληματικότητας με… πατίνια και επιρρίπτουν ευθύνες για λανθασμένο σχεδιασμό και σειρά λαθών και παραλείψεων στις προηγούμενες διοικήσεις της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης. Το Ενωτικό Αγωνιστικό Κίνημα Αστυνομικών Θεσσαλονίκης κάνει λόγο για αδικία σε βάρος της πόλης και δίνουν με σκωπτική διάθεση… "συγχαρητήρια για την περαιτέρω απαξίωση των Αστυνομικών Υπηρεσιών του νομού, σε όλους τους τοπικούς υπηρεσιακούς υπεύθυνους - ανεύθυνους, που αδικούν, υποβαθμίζουν και υποτιμούν όλη την τοπική κοινωνία καθώς και τους συναδέλφους»
Ο αντιπρόεδρος του δ.σ. της ΠΟΑΣΥ (Πανελλήνιας Οργάνωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων) Θεόφιλος Παπαδάκης τονίζει στο makthes.gr ότι «η αστυνομία δεν μπορεί να βασίζεται σε περιπολικά οχήματα που αγοράστηκαν πριν από τους Ολυμπιακούς του 2004...».
Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα ζητήσουν την παρέμβαση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, ώστε να σταλούν και στη Θεσσαλονίκη άμεσα νέα περιπολικά. Tα κονδύλια της αγοράς των περιπολικών προέρχονται από ΕΣΠΑ και περιφέρειες και όπως διευκρινίζουν συνδικαλιστές "οι αρμόδιοι-αναρμόδιοι στην ΕΛ.ΑΣ. θα έπρεπε να στείλουν τα σχετικά έγγραφα στις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, κάτι που δεν έκαναν". Μόνη ελπίδα τώρα είναι η αγορά οχημάτων από τον κρατικό προϋπολογισμό, που αναμένεται μετά τον Μάρτιο...
Να θυμίσουμε, όπως είχε αποκαλύψει το makthes.gr, ότι στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου η ΕΛ.ΑΣ. συμμετείχε με… δανεικά περιπολικά, γιατί ο νομός Θεσσαλονίκης διέθετε -και διαθέτει- μόνο παλιά μοντέλα!
ΣΧΟΛΙΑ