Ελευθερόπουλος: Να μπαίνουμε αλλιώς στο γήπεδο
18/11/2018 20:45
18/11/2018 20:45
Στο ντεμπούτο του στον πάγκο του Ηρακλή ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από τον τρόπο με τον οποίο αντέδρασε η ομάδα του μετά το γκολ που δέχτηκε από την Παναχαϊκή και τελικά έκρινε τον αγώνα της Πάτρας.
Οι δηλώσεις του προπονητή του Ηρακλή:
"Δεν ξεκινήσαμε καλά τον αγώνα, είχαμε εκνευρισμό στο παιχνίδι και δεχθήκαμε νωρίς το γκολ. Χάσαμε ένα ολόκληρο ημίχρονο. Εν συνεχεία πιέσαμε, σηκώθηκε η μπάλα από τον άξονα, κάτι που δεν θέλω, μιας και αυτό που θέλω, είναι ανάπτυξη από τα άκρα.
Έχουμε μείνει πίσω βαθμολογικά, δεν ταιριάζει αυτό στην ιστορία και τη δυναμική του Ηρακλή. Αυτό που πρέπει είναι να πάρουμε περισσότερα πράγματα από την ομάδα. Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να μπαίνουμε αλλιώς στο γήπεδο, να βγάζουμε προσωπικότητα.
Το σύστημα αλλάζει αναλόγως τον αντίπαλο. Αναγκαστήκαμε να το κάνουμε, γιατί ήμασταν πίσω στο σκορ. Έγιναν πολλά που δεν είναι στη φιλοσοφία μου, αλλά όταν χάνεις, ψάχνεις τρόπους να αλλάξεις την κατάσταση".
18/11/2018 16:53
Στο ντεμπούτο του στον πάγκο του Ηρακλή ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένος από τον τρόπο με τον οποίο αντέδρασε η ομάδα του μετά το γκολ που δέχτηκε από την Παναχαϊκή και τελικά έκρινε τον αγώνα της Πάτρας.
Οι δηλώσεις του προπονητή του Ηρακλή:
"Δεν ξεκινήσαμε καλά τον αγώνα, είχαμε εκνευρισμό στο παιχνίδι και δεχθήκαμε νωρίς το γκολ. Χάσαμε ένα ολόκληρο ημίχρονο. Εν συνεχεία πιέσαμε, σηκώθηκε η μπάλα από τον άξονα, κάτι που δεν θέλω, μιας και αυτό που θέλω, είναι ανάπτυξη από τα άκρα.
Έχουμε μείνει πίσω βαθμολογικά, δεν ταιριάζει αυτό στην ιστορία και τη δυναμική του Ηρακλή. Αυτό που πρέπει είναι να πάρουμε περισσότερα πράγματα από την ομάδα. Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να μπαίνουμε αλλιώς στο γήπεδο, να βγάζουμε προσωπικότητα.
Το σύστημα αλλάζει αναλόγως τον αντίπαλο. Αναγκαστήκαμε να το κάνουμε, γιατί ήμασταν πίσω στο σκορ. Έγιναν πολλά που δεν είναι στη φιλοσοφία μου, αλλά όταν χάνεις, ψάχνεις τρόπους να αλλάξεις την κατάσταση".
ΣΧΟΛΙΑ