Ελπίζει σε νέα ρεκόρ η 83η ΔΕΘ
27/08/2018 10:11
27/08/2018 10:11
Ανοίγοντας ακόμη και "πατάρια" περιπτέρων, που παρέμεναν κλειστά επί 25 ή 30 χρόνια, ανταποκρίνεται στην αυξημένη ζήτηση για εκθεσιακό χώρο στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) η διοργανώτρια εταιρεία ΔΕΘ-Helexpo AE, τα στελέχη της οποίας βρίσκονται υπ΄ατμόν, για να ρυθμίσουν και τις τελευταίες λεπτομέρειες μιας διοργάνωσης, που -με τιμώμενη χώρα τις ΗΠΑ- αναμένεται να καταγράψει ρεκόρ επισκεψιμότητας.
Περίπου μισό μήνα πριν από τα εγκαίνια της 83ης ΔΕΘ από τον πρωθυπουργό στις 8 Σεπτεμβρίου, το διεθνές εκθεσιακό κέντρο της ΔΕΘ, στην έκταση των 180 στρεμμάτων στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, βρίσκεται ήδη σε συνεχή κίνηση: σχεδιαστές και κατασκευαστές περιπτέρων και stands, τεχνίτες, εργάτες και μεταφορείς δουλεύουν στο εσωτερικό των εγκαταστάσεων, προκειμένου να παραδώσουν άρτιο αποτέλεσμα. Σε εργοτάξιο έχει μετατραπεί και το εσωτερικό (ρεσεψιόν) του συνεδριακού κέντρου "Ιωάννης Βελλίδης", όπου πραγματοποιούνται εργασίες ανακαίνισης, με αντικατάσταση ακόμη και μαρμάρων.
Από τους 80.000 στους 260.000 επισκέπτες μέσα σε λίγα χρόνια
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo AE, Κυριάκος Ποζρικίδης, γνωστοποίησε ότι οι εκθέτες ανέρχονται σε 1.500, ενώ σε ό,τι αφορά την επισκεψιμότητα οι προσδοκίες είναι ότι τα περσινά υψηλά μεγέθη θα ξεπεραστούν. «Το 2012 είχαμε 80.000 επισκέπτες και πέρυσι πάνω από 260.000. Στόχος για φέτος είναι να ξεπεράσουμε κι αυτόν τον αριθμό» σημείωσε, ενώ πρόσθεσε ότι παρότι η 83η ΔΕΘ ανοίγει για το κοινό στις 8 Σεπτεμβρίου, για τους ανθρώπους της ΔΕΘ-Helexpo έχει ήδη ανοίξει, πολύ νωρίτερα, κι αυτό είναι σαφές από τον αριθμό όσων εργάζονται πυρετωδώς στο εκθεσιακό κέντρο, από νωρίς το πρωί μέχρι το βράδυ. Είναι άλλωστε γνωστό από παλαιότερες δηλώσεις των στελεχών διοίκησης της εταιρείας ότι η προετοιμασία των γενικών εκθέσεων του Σεπτεμβρίου μπαίνει στην αφετηρία μέχρι και δύο χρόνια πριν από κάθε διοργάνωση...
Μεταξύ 18 και 42 ετών πάνω από έξι στους δέκα επισκέπτες
Τα τελευταία χρόνια, με μια σειρά από ειδικά αφιερώματα και εκδηλώσεις όπως το e-gaming, οι συναυλίες, η Artecitya και όχι μόνο, η ΔΕΘ-Helexpo AE έχει προσελκύσει στη γενική έκθεση του Σεπτεμβρίου πολύ νεανικότερο κοινό. Η τάση αυτή αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω φέτος, καθώς η συμμετοχή των ΗΠΑ ώς τιμώμενης χώρας δίδει μεγάλη έμφαση στην καινοτομία και την τεχνολογία, αντικείμενα που παραδοσιακά θέλγουν τους νέους.
Η φετινή διοργάνωση θα υποδεχθεί επίσης 100 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις (start ups) στο περίπτερο 12, που θα αναδείξουν το πρόσωπο μιας άλλης Ελλάδας, σε μια πρωτοβουλία του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και της ΔΕΘ- Helexpo ΑΕ.
«Έχουμε επενδύσει στους νέους, που μέχρι πρότινος δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει η έκθεση του Σεπτεμβρίου. Θέλουμε να τους δημιουργήσουμε αναμνήσεις από τις διοργανώσεις της ΔΕΘ. Και τα τελευταία χρόνια ο μέσος όρος ηλικίας των επισκεπτών τής ΔΕΘ πέφτει. Πάνω από το 60% των επισκεπτών της έκθεσης του Σεπτεμβρίου ανήκουν πλέον στην ηλικιακή κατηγορία των 18-42 ετών» σημειώνει ο κ. Ποζρικίδης.
Επτά εισιτήρια το λεπτό!
Το δε "peak" επισκεψιμότητας στις εκάστοτε ΔΕΘ σημειώνεται κατά τα δύο Σαββατοκύριακα της διοργάνωσης, μεταξύ 19.30 και 20.30, όταν κόβονται κατά μέσο όρο επτά εισιτήρια το λεπτό, βάζοντας "φωτιά" στα εκδοτήρια.
Κι επειδή "φωτιά" χωρίς "σπίθα" δεν νοείται, η φετινή ΔΕΘ ανάβει και τη σπίθα της σκέψης και της δημιουργίας, μέσω «the MindSpark», ενός event για το μάρκετινγκ, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο σκέψη, που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της διοργάνωσης, μεταφέροντας τους επισκέπτες του στην "Κοιλάδα του Πυριτίου" και προσφέροντας ένα διήμερο γνώσης, έμπνευσης και ανακάλυψης.
O global brand strategist, Peter Economides, ο marketing & business development leader, Tom Katsioulas από τη Silicon Valley και ο θεμελιωτής του αθωνικού management, Θοδωρής Σπηλιώτης, θα βρεθούν για δύο ημέρες στη Θεσσαλονίκη. Με αφορμή τη συμμετοχή των ΗΠΑ στην 83η ΔΕΘ ως τιμώμενης χώρας, οι παγκοσμίου φήμης εισηγητές θα μεταφέρουν το κοινό τού «the Mindspark» στη Silicon Valley και στον αμερικάνικο τρόπο του επιχειρείν. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν μαζί τους τα μυστικά του marketing, του branding, της επιχειρηματικότητας στην Αμερική, ενώ θα γνωρίσουν τις αρχές του αθωνικού μάνατζμεντ. Το «the Mindspark Θεσσαλονίκης» (είσοδος με εισιτήριο) διοργανώνεται από την Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης και την ΔΕΘ-Helexpo.
Το ενδιαφέρον των επισκεπτών της ΔΕΘ αναμένεται να προσελκύσει και η αμερικανική συμμετοχή, η οποία καταλαμβάνει το μεγαλύτερο περίπτερο του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ, το "13". Εκεί, δεκάδες αμερικανικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων και ορισμένες από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές, θα παρουσιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες από τις 8 έως τις 16 Σεπτεμβρίου. Το "παρών" θα δώσουν μεταξύ άλλων εκπρόσωποι των εταιρειών Facebook, Google, Intel, HP, Oracle, Microsoft και iSquare, για να παρουσιάσουν τα τελευταία τους επιτεύγματα στο κοινό της 83ης ΔΕΘ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ανοίγοντας ακόμη και "πατάρια" περιπτέρων, που παρέμεναν κλειστά επί 25 ή 30 χρόνια, ανταποκρίνεται στην αυξημένη ζήτηση για εκθεσιακό χώρο στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) η διοργανώτρια εταιρεία ΔΕΘ-Helexpo AE, τα στελέχη της οποίας βρίσκονται υπ΄ατμόν, για να ρυθμίσουν και τις τελευταίες λεπτομέρειες μιας διοργάνωσης, που -με τιμώμενη χώρα τις ΗΠΑ- αναμένεται να καταγράψει ρεκόρ επισκεψιμότητας.
Περίπου μισό μήνα πριν από τα εγκαίνια της 83ης ΔΕΘ από τον πρωθυπουργό στις 8 Σεπτεμβρίου, το διεθνές εκθεσιακό κέντρο της ΔΕΘ, στην έκταση των 180 στρεμμάτων στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, βρίσκεται ήδη σε συνεχή κίνηση: σχεδιαστές και κατασκευαστές περιπτέρων και stands, τεχνίτες, εργάτες και μεταφορείς δουλεύουν στο εσωτερικό των εγκαταστάσεων, προκειμένου να παραδώσουν άρτιο αποτέλεσμα. Σε εργοτάξιο έχει μετατραπεί και το εσωτερικό (ρεσεψιόν) του συνεδριακού κέντρου "Ιωάννης Βελλίδης", όπου πραγματοποιούνται εργασίες ανακαίνισης, με αντικατάσταση ακόμη και μαρμάρων.
Από τους 80.000 στους 260.000 επισκέπτες μέσα σε λίγα χρόνια
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo AE, Κυριάκος Ποζρικίδης, γνωστοποίησε ότι οι εκθέτες ανέρχονται σε 1.500, ενώ σε ό,τι αφορά την επισκεψιμότητα οι προσδοκίες είναι ότι τα περσινά υψηλά μεγέθη θα ξεπεραστούν. «Το 2012 είχαμε 80.000 επισκέπτες και πέρυσι πάνω από 260.000. Στόχος για φέτος είναι να ξεπεράσουμε κι αυτόν τον αριθμό» σημείωσε, ενώ πρόσθεσε ότι παρότι η 83η ΔΕΘ ανοίγει για το κοινό στις 8 Σεπτεμβρίου, για τους ανθρώπους της ΔΕΘ-Helexpo έχει ήδη ανοίξει, πολύ νωρίτερα, κι αυτό είναι σαφές από τον αριθμό όσων εργάζονται πυρετωδώς στο εκθεσιακό κέντρο, από νωρίς το πρωί μέχρι το βράδυ. Είναι άλλωστε γνωστό από παλαιότερες δηλώσεις των στελεχών διοίκησης της εταιρείας ότι η προετοιμασία των γενικών εκθέσεων του Σεπτεμβρίου μπαίνει στην αφετηρία μέχρι και δύο χρόνια πριν από κάθε διοργάνωση...
Μεταξύ 18 και 42 ετών πάνω από έξι στους δέκα επισκέπτες
Τα τελευταία χρόνια, με μια σειρά από ειδικά αφιερώματα και εκδηλώσεις όπως το e-gaming, οι συναυλίες, η Artecitya και όχι μόνο, η ΔΕΘ-Helexpo AE έχει προσελκύσει στη γενική έκθεση του Σεπτεμβρίου πολύ νεανικότερο κοινό. Η τάση αυτή αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω φέτος, καθώς η συμμετοχή των ΗΠΑ ώς τιμώμενης χώρας δίδει μεγάλη έμφαση στην καινοτομία και την τεχνολογία, αντικείμενα που παραδοσιακά θέλγουν τους νέους.
Η φετινή διοργάνωση θα υποδεχθεί επίσης 100 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις (start ups) στο περίπτερο 12, που θα αναδείξουν το πρόσωπο μιας άλλης Ελλάδας, σε μια πρωτοβουλία του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και της ΔΕΘ- Helexpo ΑΕ.
«Έχουμε επενδύσει στους νέους, που μέχρι πρότινος δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει η έκθεση του Σεπτεμβρίου. Θέλουμε να τους δημιουργήσουμε αναμνήσεις από τις διοργανώσεις της ΔΕΘ. Και τα τελευταία χρόνια ο μέσος όρος ηλικίας των επισκεπτών τής ΔΕΘ πέφτει. Πάνω από το 60% των επισκεπτών της έκθεσης του Σεπτεμβρίου ανήκουν πλέον στην ηλικιακή κατηγορία των 18-42 ετών» σημειώνει ο κ. Ποζρικίδης.
Επτά εισιτήρια το λεπτό!
Το δε "peak" επισκεψιμότητας στις εκάστοτε ΔΕΘ σημειώνεται κατά τα δύο Σαββατοκύριακα της διοργάνωσης, μεταξύ 19.30 και 20.30, όταν κόβονται κατά μέσο όρο επτά εισιτήρια το λεπτό, βάζοντας "φωτιά" στα εκδοτήρια.
Κι επειδή "φωτιά" χωρίς "σπίθα" δεν νοείται, η φετινή ΔΕΘ ανάβει και τη σπίθα της σκέψης και της δημιουργίας, μέσω «the MindSpark», ενός event για το μάρκετινγκ, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο σκέψη, που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 12 και 13 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της διοργάνωσης, μεταφέροντας τους επισκέπτες του στην "Κοιλάδα του Πυριτίου" και προσφέροντας ένα διήμερο γνώσης, έμπνευσης και ανακάλυψης.
O global brand strategist, Peter Economides, ο marketing & business development leader, Tom Katsioulas από τη Silicon Valley και ο θεμελιωτής του αθωνικού management, Θοδωρής Σπηλιώτης, θα βρεθούν για δύο ημέρες στη Θεσσαλονίκη. Με αφορμή τη συμμετοχή των ΗΠΑ στην 83η ΔΕΘ ως τιμώμενης χώρας, οι παγκοσμίου φήμης εισηγητές θα μεταφέρουν το κοινό τού «the Mindspark» στη Silicon Valley και στον αμερικάνικο τρόπο του επιχειρείν. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν μαζί τους τα μυστικά του marketing, του branding, της επιχειρηματικότητας στην Αμερική, ενώ θα γνωρίσουν τις αρχές του αθωνικού μάνατζμεντ. Το «the Mindspark Θεσσαλονίκης» (είσοδος με εισιτήριο) διοργανώνεται από την Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης και την ΔΕΘ-Helexpo.
Το ενδιαφέρον των επισκεπτών της ΔΕΘ αναμένεται να προσελκύσει και η αμερικανική συμμετοχή, η οποία καταλαμβάνει το μεγαλύτερο περίπτερο του εκθεσιακού κέντρου της ΔΕΘ, το "13". Εκεί, δεκάδες αμερικανικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων και ορισμένες από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές, θα παρουσιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες από τις 8 έως τις 16 Σεπτεμβρίου. Το "παρών" θα δώσουν μεταξύ άλλων εκπρόσωποι των εταιρειών Facebook, Google, Intel, HP, Oracle, Microsoft και iSquare, για να παρουσιάσουν τα τελευταία τους επιτεύγματα στο κοινό της 83ης ΔΕΘ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΣΧΟΛΙΑ